search
menu

هتل Asia Beach Resort and Spa Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Asia Beach Resort & Spa Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Asia Beach Resort & Spa Hotel Istanbul


یکی از بهترین و زیباترین هتل هایی که می توانید در آلانیا پیدا کنید، هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا است. ریزورتی که تمام نیازهای مهمانانش را یکجا برآورد کرده و کارکنان خوس برخوردش همه تلاش خود را به کار می برند تا مهمانان با لبی خندان و خاطره ای خوش هتل را ترک کنند. هتل از نظر جغرافیایی نیز در موقعیت خوبی قرار دارد و اطراف آن را نه تنها سواحل زیبای آلانیا گرفته بلکه به جاهای دیدنی آلانیا نیز دسترسی آسانی دارد. Asia Beach Resort & Spa Hotel به ویژه برای زوج ها و مسافرانی که ۲ نفره بلیط هواپیما خریده و سفر کرده اند مناسب است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا


خدمات و امکانات عمومی هتل شامل فضای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات شاتل، فروشگاه، سیستم گرمایش، آسانسور و خدمات روم سرویس است. یکی از امکانات خوب هتل وجود فروشگاه کادویی در هتل است که اگر وقت گشت و گذار در مراکز خرید را نداشته باشید می توانید سری به این فروشگاه زده و سوغات و یادگاری های مورد نظر خود را تهیه کنید. آسیا بیچ دارای سالن زیبایی است تا بتوانید همواره در عکس هایتان زیبا و آراسته باشید.
آسیا بیچ برای مهمانان سالمند و توان یاب خود نیز خدماتی مانند رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته است. آسیا بیچ به پاکیزگی نیز اهمیت خاصی داده و به همین دلیل علاوه بر خدمات نظافتی که به صورت روزانه در هتل انجام می شود، خدمات خشک شویی، لباسشویی، خدمات اتو، واکس کفش و اتوی کت و شلوار را در اختیار مهمانانش قرار داده است.
کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، زنگ هشدار، نگهبانی ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و سالن جلسات دیگر امکانات و خدمات هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا هستند.
خدمات آل اینکلوسیو هتل شامل صبحانه روزانه، نهار و شام است.

اتاق های هتل


اتاق های استاندارد دابل با بالکن، اتاق های خانواده با تخت ۲ طبقه، سوئیت، اتاق دابل روم با بالکن (۲ بزرگسال و ۲ کودک) و اتاق های دابل روم بدون بالکن انواع اتاق های آسیا بیچ ریزورت اند اسپا هستند که همگی عایق صدا و بدون سیگار هستند. البته کل محوطه هتل بدون سیگار است و مهمانان سیگاری باید بیرون از هتل سیگار بکشند.

امکانات اتاق های هتل


هر یک از اتاق های هتل آسیا بیچ دارای دکوراسیونی شیک و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کتری هستند. برخی از اتاق ها فضای نشیمن با مبلمانی شیک هم دارند که می توانید دقایقی از روز را در آن استراحت کرده و فنجانی قهوه/ چای نوش جان کنید. تمامی اتاق های هتل دارای حمام خصوصی اند که این حمام ها به دوش، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان مجهز شده اند.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا دارای ۲ استخر است که یکی روباز و دیگری سرپوشیده است. برای کودکان نیز استخر مخصوصی وجود دارد. اهالی ورزش می توانند سری به باشگاه ورزشی هتل زده و در کلاس های آن شرکت کنند. آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا خدمات اسپا، ماساژ، سونا و حمام سنتی ترکی را نیز ارائه می دهد. هتل دارای سرسره آبی است. علاوه بر این ها مهمانان می توانند در ساحل اختصاصی هتل و یا پارک آبی ان تفریح کنند و در صورت تمایل از وسیله های سرگرمی، بولینگ، کرایه دوچرخه، کتابخانه، دارت، پینگ پونگ، زمین و اتاق بازی هتل استفاده کنند. برای کودکان فضای بازی سرپوشیده، تلویزیون با شبکه های کودک و خدمات پرستاری از کودک در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


هتل دارای ۳ گزینه غذاخوری است که هر یک از آن ها با مجموعه ای از غذاهای محلی، ترکیه ای و ایتالیایی آماده پذیرایی از مهمانان هستند. البته اطراف هتل نیز رستوران ها و فست فودهای مختلفی وجود دارند که در صورت تمایل می توانید سری به آن ها بزنید.

فاصله هتل آسیا بیچ ریزورت اند اسپا آلانیا تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل پورتاکال: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی آلانیا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آلانیوم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است