search
menu

هتل Artemis Princess Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Artemis Princess Alanya
امکانات کلی هتل آرتمیس پرینسس
اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرتمیس پرینسس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Artemis Princess Alanya


هتل آرتمیس پرینسس یکی از بهترین هتل های شهر آلانیا است. آلانیا که یکی از شهرهای تفریحی سواحل مدیترانه‌ای به شمار می‌رود، از بهترین مقاصد گردشگری ترکیه است. این شهر به دلیل سواحل وسیع، جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی آلانیا و هتل های تفریحی بی‌مانند مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. از ویژگی های مثبت هتل آرتمیس پرینسس موقعیت مکانی جذاب آن است؛ با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی آلانیا خواهید داشت. ساختمان هتل آرتمیس پرینسس ۵ طبقه است و از هتل های ۴ ستاره شهر آلانیا است. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات و خدمات باکیفیت استفاده کنید. نزدیکی هتل به ساحل به جذابیت آن افزوده است. چنانچه قصد سفر به آلانیا دارید، خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امکانات کلی هتل آرتمیس پرینسس


در هتل آرتمیس پرینسس امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. از امکانات اساسی این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت، استخر شنا، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، تهویه مطبوع و اتاق های خانواده اشاره کرد. امکانات دیگری مثل آسانسور، اتاق چمدان، کتابخانه، فکس، فتوکپی، لاندری، اجاره ماشین، خدمات ویژه معلولین و ویلچر نیز برای مهمانان فراهم شده است. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در هتل ممنوع است ولی محوطه‌ای برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. کارکنان این هتل بسیار حرفه‌ای و مجرب هستند و به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی در این هتل صحبت می‌شود. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


۱۴۶ واحد اقامتی در این هتل وجود دارد و همه آنها از معماری مدرن و زیبایی برخوردارند. چندین نوع اتاق موجود است که شما می‌توانید با توجه به تعداد همسفران و سلیقه اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید. واحدهای اقامتی هتل آرتمیس شامل اتاق های استاندارد سینگل، استاندارد دوبل، استاندارد تریپل و اتاق خانواده است. اتاق ها دارای امکاناتی نظیر بالکن، تهویه مطبوع، یخچال، آب رایگان، مینی بار، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، تلفن، میز، صندلی، حمام، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی هستند.

امکانات تفریحی هتل


فاصله ۲۰۰ متری هتل آرتمیس پرینسس با دریا، گردش در کنار ساحل را برای مهمانان آسان می‌کند؛ همچنین این هتل دارای باغ و تراس زیبایی است که می‌توانید در آنجا گردش کنید یا با همسفرانتان گفتگو کنید. هتل آرتمیس دارای دو استخر شنای روباز است. یکی از استخر ها فقط مخصوص بزرگسالان است و استخر دوم محدودیت سنی ندارد. این استخر فصلی است و ساعت کاری آن ۸ صبح تا ۷ عصر است. استخرها دارای لوازم جانبی نظیر حوله، صندلی های مخصوص و غیره هستند. اسپا، سونا، ماساژ، حمام عمومی و حمام ترکی از دیگر امکانات ویژه این هتل ۵ ستاره هستند.
باشگاه ورزشی مجهز به جدیدترین امکانات است و مهمانان می‌توانند از تمرین در آن لذت ببرند. برای سرگرمی بیشتر می‌توانید تنیس را امتحان کنید. دو هفته یکبار نمایش های محلی در فضای باز هتل اجرا می‌شوند و اگر همزمان با اقامت شما در هتل باشد، می‌توانید به تماشایش بنشینید.

رستوران هتل


یک رستوران در داخل هتل قرار دارد که برای هر ۳ وعده غذایی آماده پذیرایی از مهمانان است. غذاها تلفیقی از غذاهای محلی و بین‌المللی هستند و به صورت سلف سرویس به مهمانان ارائه می‌شوند. این رستوران که در طبقه بالای هتل قرار دارد چشم انداز زیبایی از دریا را به مهمانان نمایش می‌دهد. لازم به ذکر است در صورت درخواست منوی غذاهای رژیمی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل آرتمیس پرینسس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا بندر آکدنیز: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا ساحل پورتکال: ۲۵۰ متر
فاصل هتل تا رشته کوه توروس: ۱.۵کیلومتر
فاصله هتل تا حمام سلطان: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا رودخانه دیمچای: ۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است