search
menu

هتل Annabella Diamond Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Annabella Diamond Hotel Alanya
امکانات کلی هتل آنابلا دیاموند آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنابلا دیاموند آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Annabella Diamond Hotel Alanya


هتل آنابلا دیاموند آلانیا یک هتل ۵ ستاره بسیار شیک و مجلل است که در منطقه اینچکوم آلانیا واقع شده است. این هتل در ساحل قرار گرفته و یک ساحل شنی اختصاصی با صندلی‌ها و چترهای آفتاب رایگان ارائه می‌دهد. هتل تا فرودگاه قاضی پاشا تقریبا ۱ ساعت با ماشین فاصله دارد. فاصله این هتل از مرکز شهر Avsallar ، ۲ کیلومتر و از مرکز منطقه آلانیا ۲۷ کیلومتر است. به دلیل نزدیک بودن این هتل به جاذبه‌های گردشگری آلانیا از جمله پارک دلفین سیلانیا، بازار آلارا، برج ساعت کناکلی، پارک آبی آلانیا و غار داملاتاش مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آلانیا را داشته باشید، Annabella Diamond Hotel Alanya مکانی ایده آل برای کسانی است که قصد رزرو یک هتل آل اینکلوسیو در آلانیا را دارند.

امکانات کلی هتل آنابلا دیاموند آلانیا


این هتل دارای استخر سرپوشیده، استخر روباز با ۳ سرسره آبی، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق هایی با تهویه مطبوع و یک مرکز آبگرم است. همچنین دارای یک ساحل اختصاصی است و استفاده از صندلی های آفتاب آن کاملا رایگان است. هتل آنابلا دیاموند دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه بوده و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. اینترنت بی سیم، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شود. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده تا همانند سایر افراد اقامت راحتی را در هتل Annabella Diamond Hotel Alanya تجربه کنند. قبل از رزرو هتل دقت کنید که حیوانات خانگی خود را نمی‌توانید به داخل هتل بیاورید. اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نکنند. برای تهیه سوغاتی می‌توانید به مغازه‌هایی که در هتل وجود دارند بروید. همچنین با کرایه خودرو می‌توانید به گشت و گذار در شهر بپردازید. کارکنان با تجربه هتل با تسلط به چهار زبان زنده دنیا از جمله زبان‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی و روسی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

امکانات تفریحی هتل


یک مرکز تناسب اندام مجهز در هتل آنابلا دیاموند وجود دارد. بعد از تمرین می‌توانید در حمام ترکی استراحت کنید یا از سونا لذت ببرید. مرکز اسپا، ماساژ، اتاق بخار، خدمات زیبایی و خدماتی مانند مانیکور و پدیکور در دسترس هستند. استخر سرپوشیده نیز در محل موجود است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب استراحت کرده و از نوشیدنی‌های بار کنار استخر لذت ببرید. روش‌های سر گرمی زیادی از جمله ورزش‌های آبی، آیروبیک، تنیس روی میز، مینی گلف، دارت، کتابخانه و اجرای زنده برای گذراندن اوقات فراغت وجود دارند. زمین بازی نیز برای کودکان شما در نظر گرفته شده تا اوقات خوشی را در هتل Annabella Diamond Hotel Alanya سپری کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آنابلا دیاموند آلانیا دارای انواع اتاق‌های خانوادگی دارای بالکن و اتاق استاندارد دبل یا تویین با منظره دریا است.
همه ۲۲۹ اتاق هتل با مبلمان مدرن و با سلیقه تزئین شده‌اند. اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی، تلفن، تهویه مطبوع، مینی بار و Wi-Fi هستند. همچنین تجهیزات تهیه چای یا قهوه در اتاق‌ها فراهم شده است. در هر اتاق بالکن وجود دارد. همچنین بعضی از اتاق‌ها منظره‌ای از دریای مدیترانه دارند. برای راحتی میهمانان در هر اتاق حمام اختصاصی مجهز به وان، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان تعبیه شده است.

رستوران هتل


رستوران آنابلا Annabella Diamond Hotel Alanya وعده های غذایی را به صورت سلف سرویس سرو می‌کند و بارها در طول روز انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل آنابلا دیاموند آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی اوسالار: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ آلارا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۲۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آلانیا: ۲۵.۴ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۲۵.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است