search
menu

هتل Outrigger Nabor Koh Samui Bophut

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل nabor koh samui bophut
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات واحدهای هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل nabor koh samui bophut


هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس سامویی است که درست مانند اسمش که از نیاکانشان گرفته شده، شیفتگی آن ها به ماجراجویی و اکتشاف را هم به ارث برده است. این هتل که در ساحل اختصاصی خود قرار دارد، شبیه به دروازه ای لاکچریست که به سوی پوشش انبوه آن منطقه باز شده و در زیبایی طبیعت سهیم شده است. اگر می خواهید بعد از خرید بلیط هواپیما تایلند، تعطیلات خود را در بهشتی فراموش نشدنی سپری کنید به فکر رزرو هتل Outrigger Koh Samui Beach Resort باشید.

موقعیت مکانی هتل


محل قرارگیری این هتل دقیقا شبیه لوکشین فیلم های فانتزی است؛ جایی که انگار ماجراجویی های فراوانی در انتظارند. هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت درست در آغوش دریا و جنگل قرار گرفته و از ساحل چئونگ مون ۴ دقیقه فاصله دارد. برای اینکه از فرودگاه بین المللی سامویی به این هتل برسید باید ۷ دقیقه رانندگی کنید. البته سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل با دریافت هزینه شما را به راحتی به هتل می رساند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


این اقامتگاه لوکس در فراهم ساختن امکانات رفاهی و تفریحی فراتر از انتظارها گام برداشته است و با اختصاص استخرهای خصوصی به هر واحد، مغازه کادویی، کرایه خودرو، تجهیزات وی آی پی، روم سرویس، سوئیت های ماه عسل، باغی وسیع و پارکینگی رایگان تمام آنچه برای یک تعطیلات رویایی نیاز دارید، در اختیارتان قرار می دهد تا خاطرات معرکه ای را ضمیمه بلیط هواپیما سامویی کند.

انواع اتاق های هتل


هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت دارای ۵۲ واحد اقامتی است که شامل ویلاها و سوئیت های دلباز هستند. این واحدها فضای خصوصی لازم را در اختیار مهمانان قرار می دهند و تمامی آن ها دارای استخر خصوصی و تراس آفتابگیر هستند. طراحی این واحدها به شکل گیرایی انجام شده و با تلفیق سبک معاصر و المان های تایلندی فضای منحصر به فردی خلق شده که آرامش و خلوت لازم را برای مهمانان فراهم می کنند. هنگام رزرو این هتل ۲ انتخاب پیش رو دارید: ویلاهای تک خوابه و سوئیت هایی که مشرف به ساحل اختصاصی هستند یا چشم اندازی رو به اقیانوس دارند.

امکانات واحدهای هتل


معماری زیبای این واحدها و استفاده از مبلمان آنتیک در دکوراسیون آن ها، فضای آرامش بخشی را برای میزبانی فراهم کرده است. ویلاها و سوئیت های هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت دارای تلویزیون های صفحه تخت، مینی بار، ملافه های باکیفیتی از جنس کتان، مینی بار، حمام اختصاصی، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی هستند. در سوئیت خود می توانید هر زمان که بخواهید اسپیکر بلوتوثی را روشن کنید و همراه با میل قهوه یا چای، گوش به موسیقی مورد علاقه خود بسپارید.

گزینه های صرف غذا


این هتل برنامه های فوق العاده ای برای خلق یک شب رمانتیک تدارک دیده است؛ از جمله این که می توانید در ساحل و زیر نور ستاره ها شام مخصوص آشپز را میل کنید. هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت دارای ۲ رستوران، ۲ بار و یک کافی شاپ است و رستوران هایش انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را طبخ و سرو می کنند. ضمن اینکه در حین میل غذا می توان چشم اندازهای زیبایی از اقیانوس را تماشا کرد. خدمات روم سرویس هتل نیز از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب ارائه می شود.

دیگر خدمات و امکانات هتل


با رزرو هتل Outrigger Koh Samui Beach Resort می توانید در کلاس های یوگا و آشپزی شرکت کنید یا برای رفع خستگی خود را به دستان ماساژورهای ماهر هتل بسپارید. ساعات شادی، تجهیزات ورزش های آبی، غواصی، باشگاه، اسپا و تورهای آشنایی با فرهنگ محلی از دیگر خدمات و امکاناتی هستند که برای مهمانان هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت فراهم شده اند.

دلایل انتخاب هتل


بهره مندی از فضای خصوصی
استخرهای خصوصی
موقعیت مکانی عالی

فاصله هتل اوتریگر کوه سامویی بیچ ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خلیج هانومان: ۱۰۰ متر
فاصله تا ساحل چونگ مون: ۱۰۰ متر
فاصله تا فرودگاه بین المللی سامویی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد بودای بزرگ: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا روستای ماهیگیری: ۵.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است