search
menu

هتل Nora Beach Resort and Spa Samui

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nora Beach Resort And Spa Samui
موقعیت مکانی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی ورزشی هتل
سایر خدمات و امکانات هتل
اماکن نزدیک هتل

درباره هتل Nora Beach Resort And Spa Samui


هتل نورا بیچ ریزوت و اسپا از هتل‌ های لوکس سامویی است که با خدمات و امکانات کم نظیرش توانسته رضایت مهمانانش را کسب کند تا حدی که اگر برای بار دوم هم قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به سامویی را داشته باشند بدون شک این هتل را برای اقامت انتخاب خواهند کرد. بد نیست بدانید نام نورا از رقص سنتی جزیره گرفته شده است.

موقعیت مکانی هتل


هتل نورا بیچ ریزورت و اسپا به لحاظ موقعیت یکی از ایده آل ترین موقعیت ها را در جزیره سامویی به خود اختصاص داده است. مهمانان این هتل از یک سو سواحل سامویی را پیش چشم خود دارند و از سوی دیگر به جاهای دیدنی سامویی دسترسی نسبتا آسانی خواهند داشت. اطراف هتل را درختان گرمسیری جزیره احاطه و فضایی آرامش بخش و بسیار رمانتیکی را ایجاد کرده اند.

انواع اتاق های هتل


هتل Nora Beach Resort And Spa مجموعه ای از انواع اتاق ها را با چشم انداز زیبایی از دریا، ساحل و جنگل دارد. معماری اتاق های هتل Nora Beach Resort & Spa Samui ترکیبی از سبک معماری لاکچری هتل ها و سبک معماری سنتی تایلندی است که این دو در کنار یکدیگر فضایی زیبا وصف نشدنی ایجاد کرده اند. سوییت پول ویلا، سوییت پول ویلا بیچ فرانت، سوییت خانواده، نورا ویلا، نورا اوشن ویلا و دلوکس تنها بخشی از اتاق ها و سوییت های این ریزروت ۴ ستاره است. از اتاق های یک تخته تا اتاق های دو تخته با یک تخت اضافه در نورا وجود دارد و مهمانان می توانند با توجه به نیازهای خود اتاق مورد نظر را رزرو کنند. برخی از اتاق ها تراس و بالکن هم دارند و اگر چشم انداز پیش روی اتاق برای تان مهم است حتما هنگام رزرو آنلاین هتل به اطلاعات اتاق توجه کنید.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های این هتل ۴ ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکاناتی مانند میز، دمپایی و تخت خواب اضافه( سور شارژ) هستند. امکانات سرگرمی اتاق ها شامل تلویزیون ۳۲ اینچ با کانال های کابلی و دسترسی به اینترنت رایگان هتل است. در تمامی اتاق ها صندوق امانات شخصی تعبیه شده و مهمانان دیگر نگران اشیا و وسیله های ارزشمند خود نخواهند بود. حمام اتاق ها مجهز به امکاناتی مانند سشوار، شامپو، صابون، دستمال توالت، حوله و حوله های تن پوش هستند. یخچال، مینی بار، آب رایگان و بالکن از دیگر امکاناتی است که اتاق های هتل نورا بیچ ریزورت دارند.

امکانات سرگرمی ورزشی هتل


گل سر سبد امکانات سرگرمی و ورزشی هتل، ساحل خصوصی آن است که این امکان را به مهمانان می دهد دور از شلوغی و هیاهوی گردشگران در ساحل خصوصی هتل به صدای آرامش بخش دریا گوش دهند و یا با دوستان خود سرگرم تفریحات آبی و ساحلی شوند. باغ Nora Beach Resort And Spa با درختان گرمسیری برای قدم زدن و پیاده روی محیط بسیار مناسبی است که قطعا مهمانان ورزشکار هتل عاشق اش خواهند شد. سایر امکانات سرگرمی و ورزشی هتل شامل باشگاه ورزشی، استخر روباز، اسپا و اتاق بخار است. بد نیست بدانید که هتل نورا بیچ ریزورت خدمات ماساژ تایلندی و خدمات زیبایی صورت را نیز ارائه می دهد. خبر خوش دیگر هتل نورا برای مادرانی است که کودک شیرخواره یا نوزاد دارند. این مادران می توانند از خدمات بچه داری هتل( با هزینه اضافه) استفاده کنند.

سایر خدمات و امکانات هتل


نورا هتل پر امکاناتی است که هر بار شما را شگفت زده خواهد کرد. آسایش و راحتی مهمانان برای نورا اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل مهمانان با اقامت در این هتل زندگی شاهانه را تجربه خواهند کرد. خدمات رفت و آمد فرودگاهی ۲۴ ساعته، خدمات نظافت روزانه، خدمات تهیه بلیط و تور، سرویس رفت و آمد به ساحل و مراکز خرید، صبحانه کانتیننتال رایگان، خدمات روم سرویس و محوطه مخصوص سیگار از جمله خدمات و امکاناتی است که این هتل به مهمانانش ارائه می دهد. بد نیست بدانید که کارکنان هتل به زبان های چینی، انگلیسی، فیلیپینی و تایلندی آشنا هستند.

اماکن نزدیک هتل


فاصله از هتل تا ساحل چاونگ: ۱.۸ کیلومتر
فاصله از هتل تا معبد وات پلای لیم: ۳ کیلومتر
فاصله از هتل تا معبد بودای بزرگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله از هتل تا روستای فیشرمن: ۴.۸ کیلومتر
فاصله از هتل تا ساحل تانگ تاخیان(‌ساحل نقره ای): ۹.۵ کیلومتر
فاصله از هتل تا ساحل لامایی: ۹.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است