search
menu

هتل The Lamai Samui formerly Le Méridien Resort and Spa Koh Samui

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Lamai Samui - formerly Le Méridien Koh Samui Resort & Spa
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل The Lamai Samui - formerly Le Méridien Koh Samui Resort & Spa


هتل لمردین سامویی، اقامتگاهی رویایی برای گذراندن تعطیلات در کشور تایلند است که ترکیبی از خدمات لوکس و بهترین امکانات را در کنار فضایی دوستانه و آرامش بخش به همراه ساحل خصوصی فراهم کرده است. این هتل دارای ۶۴ اتاق و ۱۴ سوییت مجزا می‌باشد که تمامی آن‌ها به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی و تلویزیون ال سی دی مجهز هستند.
مجاورت هتل Le Meridien Koh Samui Resort & Spa به دریا و داشتن ساحل اختصاصی، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که آن را به هتل محبوب گردشگران و توریست‌های خارجی که بلیط هواپیما تایلند خریده اند، تبدیل کرده است. سقف‌های مرتفع، پنجره‌های وسیع و چشم انداز اقیانوس، حس فوق العاده‌ای از اقامت در تک تک اتاق‌های هتل The Lamai Samui - formerly Le Méridien Koh Samui Resort & Spa به وجود آورده است. به نحوی که افراد به هیچ عنوان از ماندن در اتاق‌ها احساس خستگی نخواهند داشت.
صبحانه به صورت رایگان در هتل لمردین سامویی سرو می‌شود و افراد برای صرف ناهار، میان و عده و یا شام می‌توانند به رستوان هتل مراجعه کنند. علاوه بر غذا‌های محلی، انواع غذا‌های بین المللی و میان وعده‌های متفاوت نیز در این رستوران سرو می‌شود و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه، سفارشات خود را ثبت کنند. همچنین چندین رستوران و کافی شاپ هم در نزدیکی هتل لمردین سامویی قرار دارند و افراد می‌توانند برای امتحان کردن مزه‌های متفاوت و طعم‌های جدید از هتل خارج شوند.

یک سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات ورزشی هم در محوطه هتل وجود دارد که استفاه از آن به صورت رایگان برای مسافران امکان پذیر است. از دیگر خدمات تندرستی هتل لمردین سامویی می‌توان به استخر روباز، خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد. علاوه بر این، نزدیکی به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی هم باعث شده است تا دسترسی به نقاط مختلف شهر، به راحتی امکان پذیر باشد.
برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی میهمانان نیز کلاس‌های آموزشی و تور‌های تفریحی هم برگزار می‌شود. به عنوان نمونه می‌توان به کلاس آشپزی، تور‌های فرهنگی و آشنایی با کشور تایلند اشاره کرد که با پرداخت هزینه جداگانه، استفاده از آن برای تمامی افراد امکان پذیر است.
خدمات خشکشویی، سفیدشویی و اتو البسه هم در محوطه هتل ارائه می‌شود و افراد با پرداخت هزینه می‌توانند از آن استفاده نمایند. مسافرانی که برای سفر‌های کاری به تایلند سفر کرده باشند هم می‌توانند از خدمات بخصوص هتل لمردین سامویی مانند سالن کنفرانس، اتاق ملاقات و خدمات فکس و کپی استفاده نمایند.
پذیرش هتل لمردین سامویی به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. تسلط کارمندان این بخش به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و چینی هم موجب شده است تا نگرانی خاصی برای رزرو و یا تحویل اتاق‌ها وجود نداشته باشد. برای درخواست سرویس فرودگاهی هم تنها کافی است تا با پذیرش هتل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل لامایی: ۵۰ متر
فاصله تا ساحل نقره ای: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه فولکلور وات لامای: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان بانکوک ساموئی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا دهکده ماهیگیران ساموئی: ۱۰.۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است