search
menu

هتل Amari Koh Samui

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amari Koh Samui
موقعیت مکانی هتل آماری
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق ها و امکانات آن ها
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل آماری کوه سامویی
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Amari Koh Samui


هتل آماری کوه سامویی یکی از اقامتگاه های ۵ ستاره و لوکس جزیره سامویی است که در ساحل آرام و خلوت چاونگ شمالی واقع شده است و با فضایی تلفیق شده از سنت و مدرنیته خاطراتی به یادماندنی را برای خریداران بلیط هواپیما تایلند خلق می کند. در واقع این هتل با طراحی منحصربه فردش تلاش می کند تا تجربه «از خانه به خانه» را برای مهمانانش رقم بزند و در وهله اول راحتی و آسایش آن ها را با چنین ایده ای فراهم کند. اگر قصد دارید به همراه خانواده بلیط هواپیما خارجی به مقصد تایلند بخرید، رزرو هتل Amari Koh Samui انتخاب معقولانه ای خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل آماری


اقامتگاه آماری کوه سامویی را در بهترین قسمت ساحل چاونگ پیدا می کنید، جایی که تنها ۲ کیلومتر با فرودگاه کوه سامویی فاصله دارد و از جاذبه های دیدنی مثل معبد وات پلایی لیم یا دهکده ماهیگیری بوفوت چندان دور نیست. این دهکده عصر جمعه ها تبدیل به یک بازار خیابانی شلوغ و پر شور می شود. ضمنا پرواز از بانکوک تا سامویی حدود ۱ ساعت طول می کشد و رانندگی از فرودگاه سامویی تا هتل هم کمتر از ۵ دقیقه زمان می برد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


یکی از مزیت های بزرگ هتل آماری کوه سامویی مرکز غواصی آن است که لحظات مفرحی برای خانواده ها می سازد. از این گذشته ۲ استخر بزرگ در محوطه هتل وجود دارد که با باغ سرسبزی احاطه شده و در کنارشان صندلی های آفتابگیر چیده شده اند. برخی از اتاق های هتل نیز چشم اندازی رو به استخر آن دارند و پوشش گرمسیری و پر پشت باغ هتل آماری کوه سامویی باعث دل انگیزی صبح ها و عصرهای شما می شود. بهره مندی از خدمات ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، اتاق های عایق صدا، اتاق های خانواده و تسهیلات وی آی پی از دیگر مزیت های رزرو هتل آماری کوه سامویی هستند.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها


ساختمان اقامتگاه آماری کوه سامویی دارای ۳ جناح است که هر جناحش با سبک خاص و منحصربه فردی طراحی شده و در این طراحی و دکور، سبک کلاسیک تایلندی با ویژگی های معاصر آمیخته شده است. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت هایی با چشم انداز باغ، استخر یا اقیانوس است که در مجموع شمار آن ها به ۱۹۳ واحد اقامتی می رسد. تمامی این واحدها دارای امکانات رفاهی از جمله مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی، صندوق امانت و بخش نشیمن هستند و ذوق هنری به کار رفته در دکوراسیون آن ها فضای خانه را برایتان تداعی خواهد کرد.

گزینه های صرف غذا


صرف غذا در هتلی مثل آماری کوه سامویی هم لذت های خاص خود را دارد و تجربه ایست که در کمتر اقامتگاهی می توان شاهد آن بود. اینجا می توانید وارد رستوران گالری آمایا فود شوید و انواع غذاهای هندی، تایلندی، اندوزیایی، اروپایی و آسیایی را میل کنید یا در ایستگاه آشپزی زنده به تماشای کارِ بهترین سرآشپزها بنشینید و در محیط دلنشینی که رستوران پرگو آن مهیا کرده، غذاهای کلاسیک ایتالیایی میل کنید و از چشم انداز باغ و اقیانوس لذت ببرید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


لذت گشت و گذار در باغ سرسبز و آب تنی در استخرهای هتل تنها بخشی از جذابیت های این هتل ۵ ستاره هستند چون در سالن اسپا و اتاق های ماساژ آن می توان خستگی چند روز سفر را از تن به در کرد و در باشگاه مجهزش برنامه ورزشی روزانه را ادامه داد. این هتل برای سرگرمی و تفریح کودکان امکاناتی از قبل کلاب کودکان، بازی های کنار استخر، زمین بازی، امکانات تفریحات آبی، برنامه های زنده موسیقی و ساعت شادی برگزار می کند تا خانواده ها تعطیلات مفرحی را در این جزیره داشته باشند.

دلایل انتخاب هتل آماری کوه سامویی


غذاهای عالی
استخرهای زیبا
چشم اندازهای دیدنی
دکوراسیون خوب
پرسنل حرفه ای

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله تا فرودگاه بین المللی سامویی: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان خرید چاونگ: ۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه چاونگ: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سنترال فستیوال سامویی: ۲ کیلومتر
فاصله تا دهکده ماهیگیری: ۴٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است