search
menu

هتل Earl's Regency Hotel Kandy

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Earl's Regency Hotel Kandy
امکانات عمومی هتل ارل ریجنسی
انواع اتاق های هتل ارل ریجنسی
واحدهای اقامتی هتل ارل ریجنسی
امکانات واحدهای اقامتی هتل ارل ریجنسی
خدمات هتل ارل ریجنسی
موقعیت مکانی هتل ارل ریجنسی کندی

درباره هتل Earl's Regency Hotel Kandy


هتل ارل ریجنسی از هتل های ۵ ستاره و لوکس کشور سریلانکاست که در شهر دیدنی و خوش منظره کندی واقع شده است. این هتل با داشتن گزینه های اقامتی متنوع و امکاناتی فراوان، بدون هیچ تردیدی یکی از برترین هتل های کشور شگفت انگیز سریلانکا بشمار می رود و قادر است رضایت هر گردشگری را که برای تفریح و خوش گذارانی به شهر زیبای کندی سفر می کند، جلب کند.

امکانات عمومی هتل ارل ریجنسی


همان طور که ذکر گردید، هتل Earl's Regency Hotel جز بهترین هتل های کشور سریلانکا محسوب می شود و دلیل قرار گرفتن این هتل در لیست برترین هتل های سریلانکا، چیزی نیست جز امکانات فراوان آن. از استخر شنا گرفته تا محوطه بازی کودکان، هر آنچه از هتلی ۵ ستاره انتظار دارید، در هتل ارل ریجنسی کندی خواهید یافت. این هتل از رستورانی تشکیل شده است که غذاهای لذیذ و بین المللی آن شهره خاص و عام است و فضای دلنشینی دارد که لذت چشیدن طعم خاص غذاهای آن را دوچندان می کند. گفتنی است میهمانان هتل Earl's Regency Hotel Kandy در صورت تمایل می توانند بدون نیاز به حضور در رستوران هتل، صبحانه مقوی و لذیذ خود را در واحد اقامتی خود و در حین تماشای چشم انداز فوق العاده زیبای رودخانه ماهاولی، در آرامش کامل میل کنند. کتابخانه، پارکینگ رایگان، باشگاه ورزشی، اتاق نگهداری چمدان، اتاق بازی های کامپیوتری، میز پینگ پنگ و بیلیارد، زمین بازی تنیس و فروشگاه اشیاء کادویی از دیگر امکاناتی است که در هتل ارل ریجنسی به میهمانان عرضه می گردد.

انواع اتاق های هتل ارل ریجنسی


از اتاق های دلوکس با تجهیزات مجلل گرفته تا اتاق های استانداردی که در صورت درخواست میهمان به اتاق دلوکس ارتقا میابند، طیف وسیعی از گزینه های اقامتی در هتل ارل ریجنسی به میهمانان ارائه می گردد تا هرکس با توجه به بودجه و نیاز خود قادر باشد مکانی مناسب را در هتل Earl's Regency Hotel Kandy برای خود بیابد.

واحدهای اقامتی هتل ارل ریجنسی


از مزایای اقامت در هتل هایی لوکس، برخورداری از طراحی زیبا و دکوراسیون جذاب واحدهای اقامتی آن هاست و هتل ارل ریجنسی کندی نیز از این مزیت بی بهره نیست. هر یک از واحدهای اقامتی هتل ارل ریجنسی به شکلی بسیار باشکوه و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات رفاهی طراحی و دکور شده اند تا حس حضور در خانه را به میهمانان منتقل کنند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل ارل ریجنسی


همان طور که ذکر گردید، هتل ارل ریجنسی از نظر امکانات واحدهای اقامتی هیچ کم و کاستی ندارد و قادر است تمامی انتظارات گردشگران را از هتلی ۵ ستاره برآورده سازد. تخت خواب هایی راحت، مبلمانی شیک، تلویزیون ماهواره ای، چای ساز، قهوه جوش و پنجره ای رو به طبیعت زیبای کندی تمام چیزی است که یک گردشگر بدان نیاز دارد و در تک تک واحدهای اقامتی هتل ارل ریجنسی کندی خواهد یافت.

خدمات هتل ارل ریجنسی


افزون بر تمامی امکانات فوق، هتل ارل ریجنسی خدمات فراوانی را نیز به میهمانان خود ارائه می دهد: خشکشویی، لباسشویی، ماساژ و اسپا، فکس، فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، مینی بار و اینترنت پرسرعت وایفای رایگان برای خرید بلیط هواپیما و ...تنها بخشی از خدمات بی شماری است که در این هتل به میهمانان گرامی عرضه می گردد.

موقعیت مکانی هتل ارل ریجنسی کندی


هتل ارل ریجنسی کندی با وجود اینکه در دل طبیعت کندی واقع شده، اما از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری کندی نیز دور نیست. اماکنی نظیر موزه ملی، موزه کندی، کاخ پادشاهی کندی، بیمارستان کندی و ورزشگاه بوگامبارا در شعاع ۳ کیلومتری این مکان قرار گرفته اند و دسترسی به آن ها بسیار آسان است.
فاصله هتل ارل ریجنسی کندی تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر
فاصله هتل ارل ریجنسی تا معبد گالمادوا: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله هتل ارل ریجنسی تا مرکز فرهنگی هنری کندی: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل ارل ریجنسی تا موزه کندی: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل ارل ریجنسی تا موزه ملی: ۳٫۳ کیلومتر
فاصله هتل ارل ریجنسی تا کاخ پادشاهی کندی: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله هتل ارل ریجنسی تا پارک کاخ پادشاهی کندی: ۳٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است