search
menu

هتل Cinnamon Bey Bentota

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cinnamon Bey Bentota
موقعیت مکانی هتل سینامون بی
اتاق های هتل سینامون بی
سرگرمی ها و تفریحات هتل سینامون بی
خدمات و امکانات هتل سینامون بی
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل سینامون بی

درباره هتل Cinnamon Bey Bentota


هتل سینامون بی نامیست که بیشتر مسافران سریلانکا با آن آشنا هستند چون نیمی از خاطرات خوش سفرشان به سریلانکا به خاطر اقامت در این هتل است. سینامون بی از هتل های ۵ ستاره سریلانکا در شهر بنتوتا است که به خاطر خدمات و امکانات خود توجه گردشگران و مسافرانی که با خرید اینترنتی بلط هواپیما سریلانکا به بنتوتا سفر می کنند را به خود جلب کرده است.

موقعیت مکانی هتل سینامون بی


هتل Cinnamon Bey Bentota رویایی ترین موقعیت مکانی را در بین هتل های سریلانکا از آن خود کرده است این هتل نه تنها در میان درختان نارگیلی قرار گرفته که پرندگان و فراز شاخه هایش آواز می خوانند بلکه توسط بوته های سرسبز بنتوتا محاصره شده و زیباترین منظره ممکن را پیش چشم مهمانان هتل قرار داده است. تصور کنید هر روزتان را با خنکای نسیمی که از سمت درختان می آید و صدای آواز پرندگان آغاز کنید. چنین منظره ای قطعاً لذت اقامت در سریلانکا را چندین برابر خواهد کرد.

اتاق های هتل سینامون بی


اتاق های هتل سینامون بی نه تنها طراحی شیک و لوکس دارند بلکه چشم اندازی رو به طبیعت و مناظر اطراف هم دارند و این امکان را به مهمانان می دهند تا تعداد زیادی عکس های بی نظیر از دریا و غروب برای صفحات مجازی خود بگیرند. به جز این ها بالکن خصوصی اتاق ها بهترین محل برای استراحت شبانگاهی و نوشیدن فنجانی چای یا قهوه است. بد نیست بدانید که مهمانان برای نوشیدن فنجانی چای/ قهوه نیاز نیست که به کافی شاپ بروند چون در تمامی اتاق های هتل Cinnamon Bey Bentota چای/ قهوه ساز قرار داده شده است. سینامون بی اتاق هایی وسیع با پنجره های بزرگ دارد که رو به دریا باز می شوند و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای مینی بار هستند. مهمانانی که شیء ای ارزشمند همراه خود دارند می توانند اشیاء ارزشمند خود را در صندوق اماناتی که داخل اتاق ها تعبیه شده گذاشته و با خیالی آسوده به تفریح و گردش در شهر بپردازند. همچنین سینامون داخل اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره ای قرار داده تا مهمانان اوقات فراغت خود را با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. حمام خصوصی اتاق ها هم مجهز به امکانات مختلفی مانند شامپو، صابون و غیره است. سشوار نیز در حمام خصوصی اتاق های هتل قرار داده شده و مهمانان دیگر لازم نیست چنین وسیله بزرگی را همراه خود داشته باشند.

سرگرمی ها و تفریحات هتل سینامون بی


ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش حتی در سفر هم به دنبال انجام فعالیت های فیزیکی و هیجان انگیز هستند و هتل سینامون بی بنتوتا برای این دسته از افراد باشگاه مجهزی فراهم کرده تا فعالیت ورزشی مورد علاقه خود را انجام داده و پس از آن دراسپا، سونا و یا اتاق بخار خستگی ورزش را از تن به در کنند. ماهیگیری، رانندگی و بازی های پازلی و تخته ای از دیگر سرگرمی های موجود در هتل Cinnamon Bey Bentota است.

خدمات و امکانات هتل سینامون بی


سینامون بی هتل ۵ ستاره ای است و مهمانانی که در این هتل اقامت داشته باشند به امکانات و خدمات مختلفی مانند خدمات خشک شویی، خدمات لباسشویی، خدمات اتو، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، اینترنت رایگان، بار، خدمات ماساژ، خدمات نظافت روزانه، خدمات روم سرویس، خدمات کرایه ماشین و غیره دسترسی خواهند داشت.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل سینامون بی


فاصله هتل سینامون بی تا ساحل موراگالا بنتوتا: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سینامون بی تا معبد کاند ویهاری: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل سینامون بی تا دریاچه بنتوتا: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل سینامون بی تا باغ های باوا: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سینامون بی تا خانه ییلاقی لونوگانگا: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سینامون بی تا قصر ریچموند: ۱۶٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است