search
menu

هتل Tangerine Beach Hotel Kalutara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tangerine Beach Hotel Kalutara
امکانات عمومی هتل تانگرین بیچ سریلانکا
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تانگرین بیچ سریلانکا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tangerine Beach Hotel Kalutara


هتل ۴ ستاره تانگرین بیچ در امتداد ساحل کالوتارا واقع شده است، به طوری که حدودا ۴۰ کیلومتر تا شهر کلمبو فاصله دارد، همچنین این هتل تا فرودگاه بین المللی کلمبو نیز ۹۰ کیلومتر فاصله دارد که جای نگرانی نیست، زیرا با شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت. بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل آماده سفری پر از هیجان و خاطره انگیز باشید. این هتل زیبا در سال ۱۹۸۳ تاسیس گردیده و در سال ۲۰۰۵ نیز به طور کامل مورد مرمت و بازسازی واقع شده است و همگی در تلاش ایجاد اقامتی به یاد ماندنی برای میهمانان هستند. از جمله جاهای دیدنی نزدیک به Tangerine Beach Hotel Kalutara می توان به معبد راک و بندر ماهیگیری کالوتارا اشاره کرد. هتل تانگرین به مسافرانی پیشنهاد می شود که دوست دارند در محیط طبیعی و آرامی باشند.

امکانات عمومی هتل تانگرین بیچ سریلانکا


در هتل تانگرین بیچ سریلانکا برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، قسمتی تحت عنوان پارکینگ به صورت رایگان در نظر گرفته شده است. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان نیز در همه قسمت های هتل قابل دسترس است. توجه داشته باشید که برای سفرهای کاری تان این هتل انتخاب بسیار مناسبی است، زیرا امکاناتی نظیر اتاق جلسه و کنفرانس دایر است. در قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند.
در لابی هتل می توانید به بخش تبدیل ارز و نگهداری چمدان ها دسترسی داشته باشید. همچنین مغازه های سوغاتی در Tangerine Beach Hotel Kalutara دایر هستند که می توانید برای خود و دوستانتان سوغاتی بخرید. پرسنل این هتل کارآزموده بوده و همگی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، سینهال و روسی صحبت می کنند. توجه داشته باشید که این هتل ۴ طبقه بوده ولی آسانسور ندارد. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه های مربوطه انجام می گیرد.

امکانات تفریحی هتل


هتل تانگرین بیچ سریلانکا بی نظیر استخر روباز و کلاس های یوگا در کنار ساحل دارد که تجربه ای فوق العاده و تکرارنشدنی است. استخر این مجموعه در سراسر سال باز بوده و به طور رایگان قابل استفاده است. در اطراف این هتل باغ های گرمسیری به چشم می خورند. از جمله تفریحات ورزشی در این هتل می توان به باشگاه بدنسازی یا بازی تنیس اشاره کرد. استراحت های عصرانه با بازی گلف یا آفتاب گرفتن در کنار استخر و ساحل جزو محبوب ترین فعالیت های این هتل هستند. از امکانات تفریحی دیگر در هتل Tangerine Beach Hotel Kalutara می توان به اتاق بخار، مرکز ماساژ و مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد، همچنین باشگاه بدنسازی با مجهزترین دستگاه های روز دنیا دایر است.

اتاق های هتل


اتاق های هتل تانگرین بیچ دارای دو نوع اتاق است، انواع اتاق عبارتند از اتاق دوبل دولوکس و اتاق تریپل دولوکس. همه اتاق های این هتل چشم انداز عالی رو به باغ و ساحل دارد.

امکانات اتاق های هتل


چیدمان اتاق های هتل تانگرین بیچ سریلانکا با وسایل و مبلمان چوبی بسیار زیباست. هتل تانگرین بیچ دارای ۱۷۹ اتاق است که در همه اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا دایر بوده و دارای بالکن های اختصاصی هستند، از بالکن های اتاق ها می توانید مناظر فوق العاده ای را تماشا کنید. همچنین داخل اتاق ها حمام اختصاصی با وان، دوش، توالت فرنگی، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار اقامت خوشی برایتان رقم می زنند. همه اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و از جمله امکانات اتاق های هتل Tangerine Beach Hotel Kalutara تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، کتری برقی، فن، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و گاوصندوق هستند.
به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق های این هتل می توانید در محل های تعبیه شده سیگار بکشید. اقامت در Tangerine Beach Hotel برای کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده و از ۴ سال به بالا نیز همانند افراد بزرگسال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


رستوران پارووا غذاهای بین المللی سرو می کند، همچنین در این رستوران غذاهای دریایی خوشمزه مانند صدف دریایی و اسنک ها سرو می شوند. همچنین صبحانه روزانه به صورت بوفه ای و رایگان ارائه می شود.

فاصله هتل تانگرین بیچ سریلانکا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا معبد کندی ویهارایا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کالوتارا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بودایی کالوتارا: ۳ کیلومتر
فاصله تا قصر ریچموند: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا بندر ماهیگیری کالوتارا: ۱۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است