search
menu

هتل Ocean Queen Hotel Wadduwa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ocean Queen Hotel Wadduwa
خدمات و امکانات عمومی هتل
انواع اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
گزینه‌های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه‌های نزدیک به هتل اوشن کویین

درباره هتل Ocean Queen Hotel Wadduwa


هتل اوشن کویین در کشور سریلانکا و در شهر وادووا قرار دارد. این هتل ۴ ستاره به دلیل اینکه در مجاورت ساحل قرار گرفته و چشم انداز زیبایی دارد، از بی‌نظیرترین هتل ‌ها برای استراحت و آرامش است. از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هتل این است که اقیانوس هند را می‌توان از اتاق‌ های آن مشاهده کرد. هتل اوشن کویین در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرده است و در این مدت توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. هتل اوشن کویین از امکانات خوب و قابل قبولی برخوردار است که گردشگران می‌توانند با رزرو و با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به سریلانکا سفر و در هتل Ocean Queen Hotel Wadduwa اقامت داشته باشند. در ادامه به امکانات و خدمات کلی هتل و شرایط اتاق‌های خواهیم پرداخت.

خدمات و امکانات عمومی هتل


هتل Ocean Queen Hotel Wadduwa از امکانات خوب و قابل قبولی برخوردار است که از جمله این امکانات می‌توان به داشتن پارکینگ، استخر، رستوران، کافی شاپ، محل بازی برای کودکان، نظافت روزانه و بسیاری امکانات تفریحی و سرگرم کننده دیگری اشاره کرد که برای مسافرانی که در هتل Ocean Queen Hotel Wadduwa اقامت می‌کنند بسیار جذاب و شگفت انگیز است.

انواع اتاق‌های هتل


هتل اوشن کویین دارای ۴۵ اتاق است. تنوع اتاق‌های مجهز هتل اوشن کویین بسیار زیاد است، البته آنچه که در رابطه با اتاق‌ها بسیار جذاب و چشمگیر است پنجره‌های رو به اقیانوس این اتاق‌هاست که سبب شده آرامش خاصی در اتاق‌های این هتل حکمفرما شود. اتاق‌ها بصورت یک اتاق یا سه اتاق که همگی دارای یک اتاق خواب مجزا هستند، بسته به تعداد افرادی که می‌خواهند در این هتل اقامت کنند رزرو می‌شوند. علاوه بر اتاق در هتل Ocean Queen Hotel Wadduwa مسافران می‌توانند سوییت نیز اجاره کنند.

امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل ۴ ستاره اوشن کویین متناسب با کیفیت هتل دارای امکانات ارزنده‌ای نیز هستند. از جمله امکانات اتاق‌ها می‌توان به نظافت و تمیزی روزانه، امکان دسترسی به اینترنت، تهویه اتاق‌ها، تلویزیون، حمام خصوصی در اتاق‌ها، پنکه سقفی و یخچالی که در آن مسافران می‌توانند مواد غذایی را تازه نگه دارند وجود دارد. تلویزیون اتاق‌ها به شبکه‌های ماهواره‌ای اتصال دارد. اتاق‌ها با اینکه پنجره‌های بزرگی دارند پرده‌های تیره رنگی دارند که مسافران می‌توانند در تاریکی حاصل از استفاده از آنها به راحتی استراحت کنند. سشوار و وسایل بهداشتی نیز در اتاق‌ها وجود دارد.

گزینه‌های صرف غذا


در هتل اوشن کویین مسافران می‌توانند از امکان استفاده از رستوران برخوردار باشند زیرا در هتل Ocean Queen Hotel Wadduwa یک رستوران و علاوه بر آن یک کافه نیز وجود دارد. مسافران می‌توانند از صبحانه رایگان برخوردار شوند. غذا هم در رستوران و هم در اتاق‌ها میتواند سرو شود. در خارج از وعده‌های اصلی غذایی نیز مسافران می‌توانند میان وعده یا نوشیدنی‌های مختلف را از کافه هتل تهیه کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل اوشن کویین دارای محیطی بسیار روح نواز و آرامش بخش است که امکانات و خدمات بسیار مناسبی که دارد سبب شده است تا این هتل به یک هتل بسیار ممتاز در وادووا تبدیل شود. وجود استخر روباز از جمله امکاناتی است که سبب سرگرمی مسافران شده است، علاوه بر استخر روباز و استخر ویژه برای کودکان این هتل دارای محوطه باغ مانندی است که قدم زدن در آن سبب آرامش هر چه بیشتر مسافران می‌شود. وجود خشکشویی و اتو در هتل نیز از جمله دیگر امکاناتی است که سبب آسایش هر چه بیشتر مسافران شده است. در این هتل محوطه‌ای وجود دارد که افراد سیگاری به راحتی می‌توانند آنجا سیگار بکشند.

دلایل انتخاب هتل


تمیزی و نظافت روزانه هتل
گزینه‌های سرگرمی و تفریحی بسیار جذاب
پرسنل خوش برخورد و مسلط به چندین زبان دنیا
مجاورت هتل با دریا و داشتن چشم اندازی بسیار زیبا و آرامش بخش
امکان استفاده از امکانات هتل برای معلولان

اماکن و جاذبه‌های نزدیک به هتل اوشن کویین


ساحل کالوتارا: ۵ کیلومتر
معبد کالوتارا: ۷٫۷ کیلومتر
قلعه ریچموند: ۱۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است