search
menu

هتل The Galadari Hotel Colombo

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Galadari Hotel Colombo
فاصله هتل با جاذبه های مختلف شهر کلمبو

درباره هتل The Galadari Hotel Colombo


هتل گالاداری کلمبو، هتلی ۵ ستاره در شهر کلمبوی سریلانکا است. این هتل دارای ۸ غذاخوری و یک استخر روباز و یک اسپا است. از هتل گالاداری چشم انداز زیبایی از اقیانوس هند دیده می شود.‏ هتل گالاداری دسترسی مستقیم به ساحل دارد و کمتر از یک کیلومتر فاصله تا نمادهای مشهور شهر مانند دریاچه بیرا و برج ‏ساعت خان وجود دارد.
فاصله فرودگاه بین المللی ‏Bandarainake‏ تا این هتل ۲۷ کیلومتر است.‏ اتاق‌های هتل The Galadari Hotel Colombo دارای تهویه کننده هوا، تلویزیون کابلی، امکانات چای یا قهوه ساز و صندوق امانات هستند. اتاق‌هایی با پنجره های ‏بزرگ که باعث می شود نور طبیعی زیادی وارد اتاق شود. ‏ صبحانه روزانه به صورت بوفه در کافه هتل سرو می شود.
در پشت بام هتل نیز رستورانی قرار دارد تا انواع غذاهای گریل ‏شده، استیک و انواع غذاهای دریایی را نوش جان کنید. سایر رستوران های این هتل غذاهای چینی و عربی را سرو می کنند و در ‏کافه هتل نیز انواع شیرینی می توانید تهیه کنید.‏ میهمانان هتل می توانند در مرکز بدنسازی بسیار مجهز ورزش کنند یا از امکانات زمین تنیس استفاده کنند. همچنین در هتل گالاداری ماشین نیز اجاره داده می شود. ‏امکانات هتل عبارتند از رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه و گاو صندوق است.
امکانات ورزشی و تفریحی مانند استخر روباز، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و زمین تنیس است. خدمات اینترنت نیز اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها دایر است. در حالت کلی با اقامت در این هتل هر چیزی که فکرش را بکنید و لازمه رفاه حال مهمانان است، فراهم شده. بخش پذیرش در تمام شبانه روز در خدمت شماست، راهنمای گردشگری و خدمات تور و بلیط نیز در اینجا آماده خدمت رسانی هستند.
همچنین دستگاه خودپرداز ATM در بخش پذیرش موجود است. در هتل، پارکینگ رایگان وجود دارد و همچنین اجاره ماشین نیز امکان پذیر است. اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید هستید، از فروشگاه های گوناگون موجود در هتل خرید کنید و اگر نیاز به آرایشگاه پیدا کردید، سالن آرایش مردانه و زنانه هم وجود دارد. برای افراد ناتوان و کم توان نیز امکانات کاملی فراهم شده تا به راحتی بتوانند از خدمات رفاهی هتل The Galadari Hotel Colombo استفاده کنند. در کلیه محوطه های هتل سیگار کشیدن ممنوع است، به جز در بخش های خاصی برای سیگاری‌ها مشخص شده است.
اگر همراهتان کودک دارید، می توانید از خدمات نگهداری و پرستاری بهره مند شوید. خشکشویی، اتوشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز از دیگر خدمات هتل است. برای آن دسته از افرادی که سفرشان به شهر کلمبو کاری است، تمامی خدمات مربوط در زمینه کار مانند استفاده از دستگاه فکس و کپی، مرکز برگذاری کنفرانس و اتاق‌های جلسات اداری موجود است.
کارمندان هتل به زبان‌های گوناگونی مخصوصا انگلیسی مسلط هستند و صحبت می‌کنند. ساعت ورود به هتل ۱۲:۰۰ و ساعت خروج هم ۱۲:۰۰ است. هتل گالاداری کلمبو شامل تمام امکانات رفاهی برای مسافران خود است. در اتاق‌های هتل The Galadari Hotel Colombo امکاناتی چون تهویه هوا و کنترل دمای اتاق به دست خودتان است. تلویزیون اتاق به همراه دستگاه پخش دی وی دی است.
همچنین می توانید توسط دستگاه قهوه یا چای ساز خود، یک نوشیدنی دم کنید و در اتاق میل بفرمایید. در داخل یخچال، بطری‌های آب رایگان و خوراکی‌هایی وجود دارد، البته این خوراکی‌ها رایگان نیستند. نظافت روزانه در اتاق ها انجام می گیرد و خدمات غذا آوردن به اتاق ۲۴ ساعته است. میز کار، تلفن و اینترنت نیز در همه اتاق ها دایر است. دیگر وسایلی که می توانید در اتاق‌ها استفاده کنید: حوله لباسی، دمپایی، پرده های ضخیم ، روزنامه رایگان، گاوصندوق کوچک، وسایل بهداشتی کامل سرویس بهداشتی و حمام.
هتل گالاداری دارای انواع اتاق است: سوییت سوپریر : این اتاق ها ۳۰ متر هستند و بخشی از دریا از پنجره آن ها نمایان است. اتاق‌ها دارای دو تخت تک‌نفره و یا یک تخت دونفره هستند. اتاق دلوکس: این اتاق ها ۳۰ متری هستند که چشم اندازی به نمای شهر دارند. این اتاق‌ها نیز دارای تخت دونفره و یا دو تخت تک‌نفره هستند. اتاق کینگ: این اتاق‌ها ۲۹ متر هستند که یک تخت دونفره بزرگ دارند. سوییت دیپلماتیک : این اتاق ها نیز ۳۰ متر هستند و دارای یک تخت دونفره خیلی بزرگ هستند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف شهر کلمبو


فاصله هتل گالاداری تا مرکز تجارت جهانی کلمبو: ۱۰۰ متر
فاصله هتل گالاداری تا فانوس دریایی کلمبو: ۶۰۰ متر
فاصله هتل گالاداری تا برج ساعت خان: ۹۰۰ متر
فاصله هتل گالاداری تا موزه کلمبو داچ: ۱ کیلومتر
فاصله هتل گالاداری تا مسجد جامع الفار: حدود ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل گالاداری تا دریاچه بیرا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل گالاداری تا بندر کلمبو: ۲ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است