search
menu

هتل Club Waskaduwa Beach Resort & Spa Colombo

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Waskaduwa Beach Resort & Spa Colombo
امکانات هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت
رستوران های هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت
امکانات تفریحی و ورزشی هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت
اتاق های هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت
امکانات اتاق های هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت
فاصله هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Waskaduwa Beach Resort & Spa Colombo


هتل ۵ ستاره کلاب واسکادووا در شهر کالوتارای سریلانکا قرار گرفته است. این هتل به خاطر امکاناتی نظیر استخر، چشم انداز ساحل، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی و اتاق مخصوص خانواده در میان گردشگران به شهرت رسیده است، طوری که اکثر گردشگران در هنگام رزرو بلیط هواپیما به فکر رزرو این هتل نیز هستند و مطمئنا اقامتی خوش در انتظارشان خواهد بود. برای رزرو این هتل می توانید از سایت خود هتل استفاده کنید و به صورت آنلاین رزروتان را انجام دهید و به شما این اطمینان داده می شود که رزرو آنلاین ایمن بوده و با خیال راحت پول واریز کنید.

امکانات هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت


در هر ساعت از شبانه روز به این هتل رسیدید، قسمت پذیرش هتل Club Waskaduwa Beach Resort & Spa Colombo به استقبال شما می آیند، زیرا به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، همچنین خدماتی مانند نگهداری چمدان ها، خدمات تور و تبدیل ارز نیز در قسمت پذیرش انجام می گیرد. در هنگام اقامت در این هتل نگران پول هایتان نباشید، زیرا در وهله اول می توانید با خیال راحت در گاو صندوق های تعبیه شده در اتاق ها پول ها و وسایل ارزشمند خود را قرار دهید و اینکه در قسمت پذیرش خدمات تبدیل ارز وجود دارد. در فضای بیرونی این هتل مبلمان گذاشته شده است و امکاناتی مانند باربیکیو با پرداخت هزینه مربوطه امکان پذیر است. اطراف این هتل را باغ و درختان فرا گرفته اند و منظره ای بی نظیری دارند. اگر می خواهید همراه خود حیوانات خانگی ببرید، باید در جریان باشید که حیوانات اجازه ورود به Club Waskaduwa Beach Resort را ندارند. در همه نقاط هتل می توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. برای گردشگرانی که همراه با اتومبیل شخصی سفر می کنند، پارکینگ مخصوصی در این هتل وجود دارد. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین خدماتی مانند نظافت روزانه در هتل Club Waskaduwa Beach Resort & Spa Colombo دایر است و خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس همراه با پرداخت هزینه انجام می گیرد. هتل کلاب واسکادووا به آسانسور مجهز است و برای افراد با معلولیت جسمانی نیز امکانات مخصوصی مانند توالت فرنگی های مخصوص و مسیری برای رفت و آمد ویلچر در نظر گرفته شده است. پرسنل مجرب این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، ژاپنی، روسی و چینی تسلط دارند.

رستوران های هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت


هتل کلاب واسکادووا با ۴ رستوران بی نظیر خود آماده ارائه خدمات به مسافران گرامی است؛ در ادامه به توضیح هر یک از رستوران ها و غذاهایشان می پردازیم: رستوران Anthurium غذاهای چینی، ایتالیایی، مدیترانه ای، مکزیکی، آسیای شرقی، محلی، آسیایی، بین المللی به صورت سلف سرویس و منویی ارائه می دهند. رستوران Pokirissa Sea Food مخصوص غذاهای بین المللی فقط به صورت منویی است. رستوران Sundowner نیز غذاهای بین المللی را به صورت منویی ارائه می دهد. رستوران Club ۵۴ به عنوان رستوران آخر و مخصوص غذاهای بین المللی به صورت منویی است.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت


در هتل کلاب واسکادووا می توانید به امکاناتی نظیر ایروبیک، ورزش های روزانه با موسیقی زنده و تورهای محلی برای گردش در اطراف با پرداخت هزینه اضافی دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید در تورهای بدمینتون شرکت کنید یا در سرگرمی های عصرگاهی اوقات خوشی را تجربه کنید. امکاناتی چون اسب سواری در پیست مخصوص، بولینگ، موج سواری، نیز جزو تفریحات این هتل محسوب می شود. برای کودکان نیز زمین بازی مخصوصی وجود دارد تا در هنگام تفریحات شما سرگرم شوند. همچنین می توانید در هتل Club Waskaduwa Beach Resort & Spa Colombo به ماهی گیری بپردازید، البته نیازی به دانستن علم ماهی گیری ندارید و با کمک مربی می توانید ماهی صید کنید. این هتل شامل باشگاه بدنسازی همراه با مربی مخصوص است. همچنین مرکز اسپا و منطقه ای برای ریلکس کردن در اختیارتان قرار داده می شود. چتر و صندلی آفتاب در محیط بیرونی هتل قرار دارد تا زیر نور خورشید آفتاب بگیرید. در استخر روباز این هتل شنا کرده و در هوای آزاد حمام کنید یا اینکه در جکوزی های داغ به آرامش برسید. ماساژهای این هتل مشهور هستند، حتما برای یک بار هم شده امتحان کنید.

اتاق های هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت


اتاق های این هتل بدین صورت است؛ اتاق دولوکس با چشم انداز باغ و اتاق دولوکس با چشم انداز اقیانوس، اتاق پریمییر با چشم انداز باغ، اتاق پریمییر با چشم انداز اقیانوس و اتاق دوبل سوپرییر.

امکانات اتاق های هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت


اتاق های این هتل شامل امکاناتی نظیر بالکن، تهویه مطبوع، حمام، وان، دوش، حوله وسشوار و توالت فرنگی است. در همه اتاق ها کاناپه، میزکار، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، گاوصندوق، مینی بار، کف به صورت پارکت هستند. نظافت روزانه نیز به صورت رایگان همه روزه انجام می گیرد.

فاصله هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت تا ساحل کالیدو: ۴ کیلومتر
فاصله هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت تا ساحل کالوتارا: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت تا معبد سری سوبرامانیا: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت تا کلیسای مقدس کراس: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله هتل کلاب واسکادووا بیچ ریزورت تا قلعه ریچموند: ۷٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است