search
menu

درباره هتل Best Western Elyon Colombo

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Elyon Colombo
اتاق های هتل بست وسترن الیون کلمبو
امکانات هتل بست وسترن الیون کلمبو
دلایل انتخاب هتل بست وسترن
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل بست وسترن الیون کلمبو

درباره هتل Best Western Elyon Colombo


هتل بست وسترن الیون کلمبو هتلی ایده آل برای اقامت است. فرقی نمی کند هدفتان از خرید بلیط هواپیما و سفر به سریلانکا تفریحی باشد یا کاری، این هتل برای اقامتی پر شور و نشاط و گذراندن تعطیلاتی آرام، محلی ایده آل است. هتل چهار ستاره هتل بست وسترن الیون کلمبو در منطقه هاولاک کلمبو قرار گرفته و مهمانان با اقامت در این هتل نه تنها به قلب تپنده و پر شور و نشاط شهر نزدیک خواهند بود بلکه به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی شهر دسترسی آسانی خواهند داشت. بد نیست نگاهی به امکانات و خدمات هتل Best Western Elyon Colombo بیاندازیم تا ببینیم این هتل چهارستاره تا چه اندازه می تواند خدمات و نیازهای سفر شما را رفع کند.

اتاق های هتل بست وسترن الیون کلمبو


بست وسترن الیون ۵۹ واحد اقامتی متفاوت با خدمات و امکانات مختلف دارد. Best Western Elyon Colombo در طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق های خود از طرح ها و رنگ های ساده استفاده کرده تا مهمانان داخل اتاق ها آرامش داشته و خواب راحتی را تجربه کنند. گرچه اتاق ها دکوراسیون ساده ای دارند اما از امکانات مدرن و به روزی بهره مند شده اند. تمامی اتاق های هتل بست وسترن دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و مجهز به سیستم آیپاد هستند. اگر از آن دسته افرادی باشید که همیشه باید فنجانی چای یا قهوه دم دستتان باشد حتما به کافی شاپ خواهید بود اما نگران نباشید هتل Best Western Elyon Colombo با قرار دادن چای/ قهوه ساز داخل اتاق ها کاری کرده تا هر زمان که هوس کردید، قهوه دم دستتان باشد. همچنین مینی بار، کمد لباس و صندوق امانات نیز داخل اتاق های هتل بست وسترن الیون کلمبو قرار داده شده اند. حمام خصوصی و سرویس بهداشتی داخل اتاق ها دارای امکاناتی مانند دوش، بیده و لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند شامپو، صابون و مسواک است. اگر در چمدان سفر خود سشوار ه گذاشته اید بهتر است آن را بردارید تا جا برای وسیله های دیگر داشته باشید چرا که هتل بست وسترن در سرویس بهداشتی خود سشوار هم قرار داده است.

امکانات هتل بست وسترن الیون کلمبو


هتل بست وسترن الیون کلمبو امکانت و خدمات فراوانی دارد تا سفرتان به سریلانکا را به سفر و اقامتی خاطره انگیز تبدیل کند. مهمانان با اقامت در هتل Best Western Elyon Colombo به طیف گسترده ای از خدمات و امکانات دسترسی خواهند داشت. از دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان گرفته در تمامی اتاق ها گرفته تا نظافت روزانه همگی در این هتل ارائه می شود. رستوران، اتاق های خانواده، پارکنگ رایگان، خدمات تبدیل ارز، خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و امکانات برای معلولان از جمله خدمات و امکانات این هتل است. مهمانان ورزشکار حتما به دنبال باشگاه و استخر هتل هستند. باید بگوییم که هتل بست وسترن باشگاه مجهزی دارد که در ساعت مختلف روز می توانید در آن به ورزش و فعالیت بپردازید. زمین گلف و برنامه های سرگرمی عصرانه از خدمات تفریحی هتل به شمار می روند. نگران صحبت کردن و برقراری ارتباط با کارکنان هتل هم نباشید چرا که کادر هتل بست وسترن به زبان های انگلیسی، هندی و زبان تامیلی آشنا هستند.

دلایل انتخاب هتل بست وسترن


بار پشت بام
اتاق هایی تمیز و پاکیزه
کارکنان خوش برخورد

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک هتل بست وسترن الیون کلمبو


فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا صنایع دستی گادهارا: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا سالن تئاتر لومبینی: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا معبد بودایی ایسیپاتانارامایا: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا موزه ملی: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا ساحل کوه لاوینیا: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله هتل بست وسترن الیون کلمبو تا مرکز تجارت جهانی: ۶٫۵۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است