search
menu

هتل The Palms Hotel Beruwala

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Palms Hotel Beruwala
امکانات عمومی هتل پالمز
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
اماکن نزدیک به هتل د پالمز بنتوتا سریلانکا

درباره هتل The Palms Hotel Beruwala


هتل د پالمز بنتوتا یک هتل ۴ ستاره در منطقه بنتونتا در نزدیکی شهر کلمبو پایتخت کشور سریلانکا است که امکانات رفاهی و اقامتی در حد یک هتل ۵ ستاره به مهمانان ارائه می دهد. منظره زیبای دریا که از تمامی اتاق های هتل د پالمز نمایان است، از جذاب ترین نقاط اقامت در این هتل می باشد. هتل د پالمز برای آسایش و رفاه مهمانان در ساعاتی که در هتل سپری می کنند، خدماتی نظیر سالن بدنسازی، مرکز اسپا، اتاق ریلکسیشن، استخر شنای روباز که قابل استفاده در تمام سال می باشد، در نظر گرفته است.

امکانات عمومی هتل پالمز


همه مهمانان عاشق این هستند که لحظه به لحظه سفرشان را عکاسی کرده و در شبکه های اجتماعی با دوستانشان به اشتراک بگذارند. با استفاده از اینترنت وای فای رایگان و پر سرعت هتل پالمز این کار برایشان آسان و لذت بخش تر می شود. از همه مهم تر، موقعیت مکانی هتل The Palms Hotel Beruwala است که به بیشتر جاذبه ها و مکان های دیدنی بنتوتا نزدیک است و دسترسی را برای مهمانان آسان می کند.
همچنین، مهمانان برای دریافت راهنمایی های لازم جهت گشت و گذار در شهر و استفاده از تفریحات مهیج و سرگرم می توانند از پرسنل پذیرش ۲۴ ساعته هتل کمک بگیرند. پرسنل هتل د پالمز به طور شبانه روزی فعالیت دارند و به زبان های انگلیسی، آلمانی و چینی مسلط هستند. همچنین، در ارائه خدماتی چون لاندری، خشکشویی، اتو، ترانسفر فرودگاهی، تبدیل ارز، نگهداری چمدان، کانسرج، خدمات تور، استفاده از تفریحات غواصی و پاراسل، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات برای معلولین، استفاده از اتاق های VIP و خانواده، سوئیت های عروس و ... به مهمانان کمک می کنند.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی هتل مستقر بوده و امکاناتی چون تلویزیون، مبل، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، روزنامه، اتاق های مخصوص افراد سیگاری، کتابخانه، آسانسور و... در لابی وجود دارند.

امکانات تفریحی هتل


برای آقایان و بانوانی که به زیبایی و سلامت خود در سفر بسیار اهمیت می دهند، یک سالن زیبایی مجهز وجود دارد و خدمات زیبایی از قبیل آرایش، شنیون، مانیکور، پدیکور، کوپ، ویتامینه مو، ماساژ و پاکسازی صورت و ... در این سالن به مهمانان هتل ارائه می‌گردد. سالن ورزشی نیز برای انجام تمرینات ورزشی روزانه مکان بسیار مناسبی است. مهمانان با اقامت در هتل د پالمز بنتوتا در مدت زمانی که در هتل اقامت می کنند، می‌توانند مراقب سلامت و تناسب اندامشان نیز باشند. در محوطه هتل The Palms Hotel Beruwala برای استراحت و تفریح مهمانان امکاناتی همچون مبلمان، تراس، باغ و باربکیو در نظر گرفته شده اند. علاوه بر این، قرار گرفتن هتل د پالمز در نزدیکی ساحل از نکات مثبت و حائز اهمیت می باشد و یکی از دلایل انتخاب هتل د پالمز از سوی مهمانان همین مورد می باشد. مهمانان می توانند هر روز منظره زیبا و تماشایی ساحل را مقابل چشمانشان بیابند. فعالیت هایی چون غواصی، ماهیگیری، شنا، بیلیارد و تنیس روی میز در این ساحل برای مهمانان میسر است و برای داشتن هیجان و سرگرمی بسیار مناسب می باشند. کسانی که همراه با کودکانشان در هتل د پالمز اقامت می کنند، می‌توانند برای راحتی در گشت و گذار و تفریح، کودکانشان را به کودک یاری هتل بسپارند و با خیال آسوده به تفریحاتشان برسند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


علاوه بر این برای کودکان شبکه‌های تلویزیونی مخصوص نیز در نظر گرفته شده اند. اگر بخواهیم در مورد واحدهای اقامتی هتل The Palms Hotel Beruwala صبحت بکنیم، باید بگوییم که مهمانان در اتاق‌های هتل د پالمز آرامش و آسایش وقعی را تجربه خواهند کرد. زیرا که در تمام اتاق های هتل د پالمز امکانات اقامتی استاندارد شامل مبل، تخت، تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای/ قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی خصوصی و لوازم بهداشتی وجود دارند. خدماتی از قبیل خانه داری، روم سرویس و صبحانه در اتاق به همه اتاق های هتل د پالمز تعلق داشته و ارائه می گردد. نظافت و امنیت اتاق ها نیز در حد بالا و مناسبی قرار دارند.

رستوران هتل


رستوران فضای باز هتل د پالمز انواع غذاهای غربی و آسیایی را برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند. همچنین، برای طرفداران غذاهای دریایی نیز منوی مخصوصی در نظر گرفته شده است. مهمانان می توانند در مقابل منظره سرسبز باغ هتل غذاهای خوشمزه را نوش جان کنند. دیگر گزینه هایی که برای خورد و خوراک مهمانان در هتل The Palms Hotel Beruwala فراهم گردیده است، بار و کافی شاپ هستند که انواع نوشیدنی ها و خوراکی های متنوع و خوش طعم برای مهمانان آماده و سرو می کنند.

اماکن نزدیک به هتل د پالمز بنتوتا سریلانکا


فاصله هتل د پالمز بنتوتا از معبد کاند ویهاری: ۳ کیلومتر
فاصله هتل د پالمز بنتوتا از دریاچه بنتوتا: ۴ کیلومتر
فاصله هتل د پالمز بنتوتا از باغ بویس بابا: ۶ کیلومتر
فاصله هتل د پالمز بنتوتا از رودخانه لولو گانگا: ۷ کیلومتر
فاصله هتل د پالمز بنتوتا از مزرعه پرورش لاک پشت کاسگودا: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل د پالمز بنتوتا از ساحل کالوتارا: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل د پالمز بنتوتا از قلعه ریچموند: ۱۷ کیلومتر
فاصله هتل د پالمز بنتوتا از فرودگاه راتمالانا: ۴۳ کیلومتر
فاصله هتل د پالمز بنتوتا از فرودگاه بین المللی باندرانیکی: ۸۱ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است