search
menu

هتل Novotel Barcelona City

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Novotel Barcelona City
اتاق‌های هتل نووتل بارسلون
رستوران هتل نووتل بارسلون
امکانات ورزشی هتل نووتل بارسلون
چند نکته درباره هتل نووتل بارسلون
موقعیت مکانی هتل نووتل بارسلون
اماکن نزدیک به هتل نووتل بارسلون

درباره هتل Novotel Barcelona City


هتل نووتل بارسلون از هتل‌های ۴ ستاره شهر بارسلون است. این هتل شیک، لوکس و تمام عیار که محیط بسیار گرم و دلنشینی را برای پذیرایی از مهمانان خودش به وجود آورده، با شور و حرارت خاصی از شما استقبال خواهد کرد. درNovotel Baecelona City همه چیز به بهترین شکل ممکن فراهم شده است. کافیست چند خط در مورد این اقامتگاه بخوانید تا بلافاصله لحظاتی رویایی برای خودتان در آن متصور شوید.

اتاق‌های هتل نووتل بارسلون


با امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، چای ساز و قهوه ساز، اتاق‌های هتل نووتل بارسلون محیط شگفت انگیزی برای پذیرایی از مهمانان خود به وجود آورده‌اند. دکوراسیون فوق العاده زیبای این اتاق‌ها، تمامی مهمانان را در همان نگاه اول بهت زده می‌کند. این اتاق‌ها به خاطر موقعیت خاصی که دارند می‌توانند نماهای بسیار دلنشینی از شهر زیبای بارسلون به شما ارائه دهند. یک نکته بسیار جالب دیگر هم این که، اگر شما با فرزندان خودتان مهمان هتل Novotel Barcelona City شوید، اقامت در این اتاق‌ها برای ۲ فرزند زیر ۱۶ سال رایگان خواهد بود. به شرطی که آنها از یک اتاق مشترک با والدین خودشان استفاده کنند.

رستوران هتل نووتل بارسلون


هتل نووتل بارسلون مجهز به یک رستوران شیک و لوکس نیز هست. این رستوران از خدمه و آشپزهای بسیار ماهری بهره می‌برد. به طوریکه آنها با همکاری خوبی که دارند، غذاهای مدیترانه‌ای مختلفی را به بهترین شکل ممکن طبخ و سرو می‌کنند. در کنار این مورد، کافه هتل Novotel Barcelona City با سرو میوه‌های خوشمزه به همراه کیک‌ها و شکلات‌های خوشمزه، خاطرات بسیار خوبی از این اقامتگاه در ذهن شما باقی می‌گذارد.

امکانات ورزشی هتل نووتل بارسلون


یکی از موارد بسیار جالبی که گردشگران شهر بارسلون را به اقامت در هتل نووتل ترغیب می‌کند، برخورداری این هتل از یک سالن ورزشی بسیار خوب است. مهمانان با حضور در این سالن فرصت انجام حرکات ورزشی مختلفی را به دست خواهند آورد. علاوه بر این، استخر فصلی و روباز هتل نووتل مکانی ایده آل برای شنا و شیرجه زنی به حساب می‌آید. البته فرزندان شما هم می‌توانند از استخر کودکان لذت ببرند. همچنین زمین بازی مخصوص کودکان و سرویس کرایه دوچرخه نیز دیگر امکانات تفریحی و ورزشی هتل Novotel Barcelona City به شمار می‌روند. در پایان ورزش هم شما می‌توانید از سرویس ماساژ اقامتگاه برای رفع خستگی خودتان نهایت استفاده را ببرید. ضمنا، در صورت نیاز می‌توانید از دستگاه‌های مخصوص سولاریوم نیز برخوردار شوید.

چند نکته درباره هتل نووتل بارسلون


اگر در خرید بلیط هواپیما بارسلون و سفر به این شهر، هتل نووتل این شهر را برای اقامت خودتان در نظر گرفته‌اید، خبر خوب برای شما این است که هتل محبوبتان دارای یک تراس آفتاب بسیار خوب و آرامش بخش است. این هتل پارکینگ رایگانی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. صرافی، بخش شستشوی لباس و پذیرش ۲۴ ساعته نیز از سایر قسمت‌های هتل Novotel Barcelona City هستند که به کرات مورد استفاده مهمانان قرار می‌گیرند. کتاب‌ها و فیلم‌های مخصوص کودکان، صندوق امانات، نگهبان ۲۴ ساعته، آسانسور، سیستم گرمایشی، روم سرویس و بسترسازی برای اقامت افراد سالخورده و معلول را هم باید در لیست بلند بالای خدمات منحصر به فرد هتل نووتل بارسلون قرار داد.

موقعیت مکانی هتل نووتل بارسلون


اگر بخواهیم در شهر بارسلون ۵ عدد هتل با بهترین موقعیت‌های مکانی را انتخاب کنیم، قطعا باید یکی از آنها هتل نووتل باشد. زیرا این هتل در منطقه‌ای واقع شده که اطرافش پر از جاذبه‌های دیدنی، مرکز خرید، رستوران و کافه است. جدا از این موارد، نزدیک بودن ایستگاه‌های مترو نشنال تئاتر و ال کلوت به هتل نووتل باعث می‌شود که مهمانان این هتل در اسرع وقت خودشان را به مقصد مد نظر در شهر بارسلون برسانند. با توجه به همه عواملی که به آنها اشاره شد، به نظر می‌رسد که اگر شما هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما بارسلون، هتل نووتل را برای اقامت خودتان انتخاب کنید، رفاه و راحتی سفرتان را تا حد زیادی تضمین خواهید کرد.

اماکن نزدیک به هتل نووتل بارسلون


فاصله هتل نووتل بارسلون تا آسمان خراش اگبر: ۱۰۰ متر
فاصله هتل نووتل بارسلون تا سالن تئاتر ملی کاتالونیا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل نووتل بارسلون تا کلیسای ساگرادا فامیلیا: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل نووتل بارسلون تا بندر المپیک: ۲ کیلومتر
فاصله هتل نووتل بارسلون تا موزه پیکاسو: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل نووتل بارسلون تا سالن تئاتر تیوولی: ۲٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است