search
menu

هتل Expo Hotel Barcelona

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Expo Hotel Barcelona
چرا اقامت در هتل اکسپو بارسلون پیشنهاد می‌شود؟
اتاق‌های هتل اکسپو بارسلون
امکانات لاکچری هتل اکسپو
رستوران هتل اکسپو بارسلون
خدمات هتل اکسپو بارسلون
اماکن نزدیک به هتل اکسپو بارسلون

درباره هتل Expo Hotel Barcelona


هتل اکسپو بارسلون از هتل‌های ۴ ستاره شهر بارسلون است. این هتل با زیبایی‌ باور نکردنی خود، تمامی رویاهای شما برای اقامت در مکانی خاطره‌انگیز را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. مطمئنا خودتان هم به خوبی می‌دانید که خرید بلیط هواپیما بارسلون و سفر به این شهر چقدر شیرین و دلنشین است. حال تصور کنید که در چنین سفر دل انگیزی، هتل بسیار خوبی مثل Expo Hotel Barcelona میزبانی شما را بر عهده داشته باشد. مطمئنا در چنین شرایطی لذت مسافرتتان چندین برابر خواهد شد.

چرا اقامت در هتل اکسپو بارسلون پیشنهاد می‌شود؟


یکی از معیارهای مسافرانی که قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به بارسلون را دارند بازدید از جاذبه ها و گشت و گذار در شهر است. هتل اکسپو بارسلون درست کنار ایستگاه حمل و نقل عمومی واقع شده و امکان دسترسی و گشت و گذار را به شما خواهد داد. هتل Expo Hotel Barcelona دارای امکانات لاکچری و بسیار خوبی است. این هتل تراسی دارد که ایستادن در آن به منزله تماشای زیبایی‌های تمام نشدنی شهر بارسلون است. اتاق‌ها، رستوران و سایر مولفه‌های هتل اکسپو بارسلون، همگی دست در دست هم داده و با کیفیت فوق العاده خوب خود، شرایط بسیار مناسبی برای افزایش رفاه مسافران و گردشگران پدید آورده‌اند.

اتاق‌های هتل اکسپو بارسلون


اتاق‌های مدرن هتل اکسپو بارسلون امکاناتی از قبیل تلویزیون ماهواره‌ای، اثاثیه شیک، تخت‌های گرم و نرم، سیستم تهویه مطبوع و سرویس اینترنت بی سیم رایگان را در خود جای داده‌اند. نکته جالب در مورد این اتاق‌های هتل Expo Hotel Barcelona مجهز بودن تمامی آنها به یک بالکن اختصاصی است. وقتی شما پس از گشت و گذار در شهر به اتاق خودتان برمی‌گردید و در بالکن اتاقتان با خوردن چای خستگی خود را رفع می‌کنید، تازه متوجه می‌شوید که مهمان چه هتل بی نظیری شده‌اید.

امکانات لاکچری هتل اکسپو


همانطور که پیشتر اشاره شد، هتل اکسپو بارسلون فرصت کسب آرامش در تراسی بسیار زیبا را به شما خواهد داد. تراسی که کاملا مشرف بر شهر بوده و چشم انداز خارق العاده‌ای تقدیمتان می‌کند. این هتل با ارائه سرویس کرایه دوچرخه این فرصت را به شما خواهد داد که شهر بارسلون را همزمان با دوچرخه سواری مورد بازدید قرار دهید. در کنار همه این‌ها، شما می‌توانید در مواقع مختلفی از اقامت خودتان به سراغ استخر روباز پشت بام بروید و آنجا همزمان با شنا و شیرجه زدن به تماشای نماهایی از شهر بپردازید. لازم به ذکر است که دستگاه سولاریوم نیز در هتل اکسپو فراهم شده و مهمانان می‌توانند از مزایای این دستگاه نیز برخوردار شوند.

رستوران هتل اکسپو بارسلون


حیف است که از امکانات لاکچری هتل اکسپو بارسلون صحبت کنیم و سخنی از رستوران بی نظیر این اقامتگاه به میان نیاوریم. این رستوران که محیط شگفت انگیزی دارد، شما در طول سفر و اقامتتان همواره بهت زده خواهد کرد. آشپزهای رستوران هتل اکسپو در پخت انواع غذاهای مدیترانه‌ای بسیار ماهر و چیره دست هستند. از این رو، کافیست شما فقط یک بار مزه غذاهای آنان را بچشید تا عاشق دست پختشان بشوید. ضمنا، هتل اکسپو بارسلون صبحانه شما را به صورت روزانه برایتان سرو خواهد کرد. از خوردن کیک‌های خوشمزه در این هتل نیز به هیچ وجه غافل نشوید.

خدمات هتل اکسپو بارسلون


فعالیت ۲۴ ساعته بخش پذیرش هتل اکسپو بارسلون باعث شده که برنامه اقامتی مهمانان هتل Expo Hotel Barcelona همواره با انعطاف بسیار خوبی مواجه شود. از طرفی دیگر، قسمت‌های مختلف اقامتگاه با کارکنانی مجربی که دارد پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهد بود. برای مثال، بخش نظافت هتل، با تمیزکاری روزانه، شستشوی و اتوی لباس‌ها کمک شایانی در رعایت بهداشت به شما خواهد کرد. امکانات و خدمات لازم برای افزایش امنیت مهمانان مثل نگهبانی ۲۴ ساعته، ارائه صندوق امانات و سیستم اطفای حریق نیز با نهایت دقت در هتل اکسپو فراهم شده است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید از آسانسور هتل Expo Hotel Barcelona برای دسترسی به طبقات بالا استفاده نمایید. ناگفته نماند که کارکنان هتل اکسپو مسلط به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی هستند. از این رو، شما اگر با یکی از این زبان‌ها آشنا باشید مکالمه راحتی با آنها خواهید داشت. این کارکنان شما را در خرید بلیط ورودیه مکان‌های پربازدید و اجراهای مختلف به خوبی کمک خواهند کرد.

اماکن نزدیک به هتل اکسپو بارسلون


فاصله هتل اکسپو بارسلون تا پارک خوان میرو: ۵۰۰ متر
فاصله هتل اکسپو بارسلون تا تپه مونتجویک: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل اکسپو بارسلون تا عمارت کاسا باتلو: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل اکسپو بارسلون تا سالن تئاتر تیوولی: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل اکسپو بارسلون تا موزه پیکاسو: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل اکسپو بارسلون تا شهربازی تیبیدابو: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است