search
menu

هتل Hotel Royal Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Royal Singapore
امکانات عمومی هتل رویال ات نیوتون
رستوران های هتل رویال ات نیوتون
خدمات هتل رویال ات نیوتون
واحدهای اقامتی هتل رویال ات نیوتون
موقعیت مکانی هتل رویال ات نیوتون
اماکن دیدنی نزدیک هتل رویال ات نیوتون

درباره هتل Hotel Royal Singapore


هتل رویال ات نیوتون از گزینه های اقامتی ارزان و اقتصادی کشور دیدنی سنگاپور است که در محله ای امن و آرام واقع در جاده نیوتون سنگاپور و در همسایگی چندین مجتمع تجاری مهم این منطقه قرار دارد. این هتل به دلیل داشتن ۳۳۱ واحد اقامتی بازسازی شده و امکانات فراوانی از قبیل پارکینگ رایگان، اتاق خانواده، کافی شاپ و غیره به تازگی مورد توجه بسیاری از خریداران بلیط هواپیما سنگاپور واقع شده و جزو برترین اقامتگاه های مقرون به‌صرفه این کشور تماشایی و خوش منظره قرار گرفته است.

امکانات عمومی هتل رویال ات نیوتون


بی دلیل نیست که هتل رویال ات نیوتون اقامتگاهی چهار ستاره است، این هتل قادر است کلیه انتظارات شما را از هتلی چهار ستاره برآورده سازد و با گستره وسیع امکانات خود اقامتی به‌یادماندنی و آرامش بخش را برای شما رقم بزند. از استخری روباز گرفته تا سالن زیبایی و اماکن مجاز برای مصرف دخانیات، هرآن چه برای اقامتی خاطره انگیز و فراموش نشدنی بدان نیاز دارید، در هتل Hotel Royal Singapore به شما عرضه می گردد.

رستوران های هتل رویال ات نیوتون


گفتنی است که این هتل از دو رستوران باکیفیتی که از موادی ارگانیک برای طبخ غذاهای خود استفاده می کنند، بهره می برد:
هپی جوی چاینیز رستوران: چنانچه شیفته غذاهای لذیذ چینی هستید، این رستوران برای شماست، چراکه هر غذایی که در ذهن دارید را در منوی بلند بالای این رستوران خواهید یافت.
تریشا کافی هاوس: اگر دوست دارید طیف وسیعی از گزینه های لذیذ بین المللی، دریایی و محلی را پیش روی خود داشته باشید، رستوران تریشا کافی هاوس را برای صرف غذا انتخاب کنید. نه تنها این رستوران از فضایی بسیار دلنشین، دوستانه و آرامش بخش برخوردار است، بلکه از کارکنانی بسیار مؤدب و مجرب بهره مند بوده و قادر است لذت صرف غذا در سنگاپور را به رویدادی ماندگار برای شما مبدل سازد.
از دیگر امکانات هتل Hotel Royal Singapore می‌توان به پارکینگ رایگان، انبار چمدان، آسانسور، دستگاه فروش خودکار، کافی شاپ، فروشگاه، کادو سرا و سالن اجلاس اشاره کرد.

خدمات هتل رویال ات نیوتون


چنانچه تصور می کنید که مزایای اقامت در هتل رویال ات نیوتون صرفاً در امکانات بی شمار این هتل خلاصه می گردد، در اشتباهید، چرا که این هتل قادر است خدمات فراوانی را نیز به میهمانان خود عرضه کند. خدماتی از قبیل خشک‌شویی، اتوشویی، خانه داری، پرستاری از کودک، پذیرش ۲۴ ساعته، پارک خودرو، اجاره خودرو، خدمات آرایشی و بهداشتی و اینترنت پرسرعت در همان بدو ورود به میهمانان هتل ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل رویال ات نیوتون


حداقل انتظاری که باید از هتلی چهار ستاره داشت، داشتن اتاق هایی شیک، نورگیر و تمیز است و هتل رویال ات نیوتون در این زمینه نیز هیچ میهمانی را ناامید نخواهد ساخت. این هتل با داشتن چیزی بیش از ۳۰۰ واحد اقامتی، دست میهمانان را برای انتخاب مناسب ترین اتاق متناسب با بودجه و تعداد نفرات باز گذاشته و امکان گزینش بهترین اتاق را در میان تعداد کثیری از گزینه ها برای گردشگران فراهم ساخته است. گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل رویال ات نیوتون از دکوراسیونی بسیار مجلل برخوردار بوده و به وسایل و تجهیزات اقامتی از قبیل چای ساز، قهوه جوش، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، آباژور، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی نرم و راحت، سشوار، لوازم بهداشتی و استحمام و تلفن مجهز شده اند.

موقعیت مکانی هتل رویال ات نیوتون


به دلیل قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مناسب، میهمانان هتل رویال ات نیوتون در طول اقامت در این مکان قادرند به برخی از اماکن دیدنی سنگاپور در اندک زمانی دسترسی داشته باشند و بسیاری از مراکز تجاری لوکس و شگفت انگیز این کشور را در نزدیکی خود بیابند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل رویال ات نیوتون


فاصله هتل تا مرکز خرید یونایتد اسکوئر: ۰٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز درمانی نونا: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید فار ایست پلازا: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنری سنگاپور: ۲٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است