search
menu

هتل YWCA Fort Canning Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل YWCA Fort Canning Singapore
امکانات و خدمات عمومی هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل YWCA Fort Canning Singapore


سفر به شهر فوق العاده زیبای سنگاپور را اقامت در هتلی ۴ ستاره و با موقعیت مکانی عالی و در مرکز شهر تکمیل خواهد کرد؛ هتلی مانند هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ. این هتل در کنار پارک فورت کانینگ قرار گرفته است که چشم انداز این جاذبه دیدنی شهر سنگاپور را که تاریخ و طبیعت در آن پیوند خورده است را می توانید از هتل تماشا کنید و یا از قدم زدن در پارک لذت ببرید. همچنین از میدان سنگاپور تا هتل فاصله ای حدود ۲.۵ متر بیشتر نیست. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده اید و با هواپیما به سنگاپور آمده اید، نگران دوری هتل نباشید؛ زیرا هتل وای دبلیو سی ای در نزدیکی فرودگاه بین المللی چانگی واقع شده است و فقط با ۱۵دقیقه طی کردن مسیر با خودرو به راحتی به آنجا می رسید. در صورتی که مایل هستید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید و حس نزدیک شدن به جامعه محلی و مردم شهر را داشته باشید؛ هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ با ایستگاه مترو دابی گات (Dhoby Ghaut MRT) ۱۵۳ متر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ


در هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ امکاناتی فراهم شده است تا میهمانان اقامتی خوش را داشته باشند و در آینده با خاطری آسوده از اقامت در هتل یاد کنند؛ امکاناتی از قبیل: محوطه و باغچه ای حیرت انگیز که طراوت خاصی به فضای هتل داده است، استخر، اینترنت رایگان در تمامی محوطه هتل YWCA Fort Canning Singapore، رستوران، امنیت ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان و ایمن، آسانسور، صندوق امانات، اتاق نگهداری چمدان. بخش مهمی از سفر خریدن سوغاتی ها است که می توانید در فروشگاه سوغاتی هتل به خرید یادگاری بپردازید. یک دستگاه خودکار نوشابه انداز در هتل هم قرار دارد که گرفتن نوشیدنی های خنک و نوشیدن آن بخصوص پس از گذشت روزی طولانی و تفریح در شهر، بسیار لذت بخش و گوارا خواهد بود.
کارکنان این اقامتگاه به زبان های مالایی، چینی و انگلیسی مسلط هستند و پذیرش هتل ۲۴ ساعته در دسترس خواهد بود. خدماتی از جمله خشکشویی، لباس شویی، اتو کشی و نظافت روزانه هم در هتل انجام می شود. از آنجایی که بخشی از مسافران این هتل ممکن است تجاری باشند، در هتل اتاق کنفرانس و میهمانی وجود دارد و خدمات اتوکشی کت و شلوار در دسترس است و امکان کپی گرفتن و فکس کردن هم مهیا است. مسافران اگر بلیط هواپیما دارند، می توانند تاکسی سرویس هم در هتل درخواست کنند تا به فرودگاه بروند.

اتاق های هتل


تعداد ۱۷۵ اتاق در هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ سنگاپور وجود دارد. اتاق هایی در انواع متفاوت یک خوابه، دوخوابه تویین و دابل، اتاق هایی برای افراد بیشتر، اتاق های خانوادگی. بیشتر اتاق ها دارای چشم انداز پارک فورت کانینگ، استخر یا شهر هستند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ مجهز به تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، میز، میز کار، مبل، صندلی، آب معدنی رایگان، چای و قهوه ساز، تلویزیون کابلی و ماهواره ای هستند. در اتاق ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در هتل YWCA Fort Canning Singapore فضای باز و خاصی برای سیگار کشیدن تعبیه شده است. آب گرم و حمام با وان، دوش، وسایل بهداشتی مخصوص حمام و سشوار هم قابل استفاده هستند. همچنین می توانید از خدمات بیدار باش هم بهره ببرید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


این اقامتگاه یک استخر روباز دارد که بسیار مناسب علاقه مندان به شنا در فضای باز و زیر آسمان است، علاوه بر آن یک سالن زیبایی و پیرایش هم در هتل قرار دارد که برای کسانی که به آراستگی و زیبایی خود اهمیت می دهند بسیار مفید خواهد بود.

رستوران هتل


هتل YWCA Fort Canning رستورانی دنج با منوی غذایی متنوع دارد که انواع خوراک های محلی و غربی را سرو می کند.

فاصله هتل وای دبلیو سی ای فورت کانینگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا موزه ملی سنگاپور: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا رافلس سیتی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر اسپلنید کنار خلیج: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا سنگاپور فلایر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ های کنار خلیج: ۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است