search
menu

هتل Sheraton Towers Singapore Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Towers Singapore Hotel
اتاق‌های هتل شرایتون تاورز سنگاپور
رستوران هتل شرایتون تاورز سنگاپور
امکانات و خدمات عمومی هتل شرایتون تاورز سنگاپور
ورزش و شادابی در هتل شرایتون تاورز
اماکن نزدیک به هتل شرایتون تاورز سنگاپور

درباره هتل Sheraton Towers Singapore Hotel


هتل شرایتون تاورز سنگاپور از هتل‌های ۵ ستاره کشور سنگاپور بوده و یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در سفر به این کشور می‌تواند در اختیار شما باشد. این هتل اتاق‌های فوق العاده زیبا و امکانات و خدمات عمومی بی نظیری را داراست. به همین دلیل، رزرو اتاقی در Sheraton Towers Singapore Hotel قبل از خرید بلیط هواپیما خارجی سنگاپور می‌تواند لذت سفر شما به این کشور شهر را چندین برابر کند.

اتاق‌های هتل شرایتون تاورز سنگاپور


اتاق‌های هتل شرایتون تاورز سنگاپور با پنجره‌های کف تا سقفی که دارند، بسیار زیبا و مجلل به نظر می‌رسند. این اتاق‌ها امکاناتی مثل مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات شخصی و حمامی همراه با دوش را در اختیار مهمانان خود قرار داده و بسیار دنج و راحت هستند. به طور کلی، فضای اتاق‌های هتل شرایتون تاورز سنگاپور به گونه‌ای است که حس اقامتی رویایی را برای شما تلقین خواهند کرد.

رستوران هتل شرایتون تاورز سنگاپور


برای میل کردن غذاهای لذیذ در سفر به سنگاپور، اصلا دلیلی وجود ندارد که به دنبال رستوران‌های مختلف در نقاط دوردست این کشور شهر بگردید. بلکه جالب است بدانید رستوران هتل شرایتون تاورز سنگاپور با غذاهای چینی بسیار دلچسب و لذیذ در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام خدمتگذار شما خواهد بود. کافیست وارد این رستوران شوید و منوی آن را بردارید تا با مجموعه گسترده‌ای از غذاهای خوش طعم روبرو شوید. از طرفی دیگر، کافه هتل شرایتون تاورز سنگاپور ارائه دهنده نوشیدنی‌ها و دسرهای بسیار خوشمزه‌ای برای شما خواهد بود. ناگفته نماند که در هتل Sheraton Towers Singapore Hotel هر روز صبحانه لذیذی برای شما سرو خواهد کرد. ضمنا، در نزدیکی هتل شرایتون تاورز سنگاپور چند رستوران مشهور دیگر نیز وجود دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل شرایتون تاورز سنگاپور


برای بهره‌مندی از اکثر خدمات عمومی هتل شرایتون تاورز سنگاپور باید هزینه تعیین شده را پرداخت کرد؛ مثلا، استفاده از سرویس اینترنت بی سیم این هتل تنها با حضور در لابی و پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد شد. همچنین امکانات و خدمات دیگری مثل پارکینگ، محیط بازی بولینگ، سرویس نگهداری از نوزادان، خشکشویی، اتو، دستگاه‌های فکس و فتوکپی و سرویس ماساژ نیز مستلزم پرداخت هزینه خاصی است. البته هتل شرایتون تاورز سنگاپور دارای امکانات و خدمات رایگان نیز هست. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید از محیط باغ سرسبز این اقامتگاه استفاده کنید، پرداخت هیچ هزینه‌ای لازم نخواهد بود. از طرفی دیگر، پذیرش این اقامتگاه که فعالیت ۲۴ ساعته‌ای دارد، خدماتی مثل نگهداری از چمدان‌ها، تبدیل ارز و دستگاه عابر بانک را به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد داد. نظافت روزانه، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، روم سرویس، آسانسور و سرویس‌های مناسب افراد معلول نیز از دیگر خدمات رایگانی هستند که در هتل شرایتون تاورز سنگاپور به شما ارائه خواهند شد. ضمنا شما می‌توانید از سرویس کرایه خودرو نیز در این اقامتگاه برخوردار شوید.

ورزش و شادابی در هتل شرایتون تاورز


اگر به دنبال اقامتی شاداب در سنگاپور هستید، هتل شرایتون تاورز بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این اقامتگاه دارای یک سالن ورزشی بسیار شیک و مجهز است که با استفاده از آن می‌توانید برنامه ورزشی روزانه خود را پیگیری کنید. از طرفی دیگر، استخر روباز اقامتگاه، محیطی ایده آل برای کسب آرامش و رفع خستگی‌های ذهنی است. ناگفته نماند که هتل شرایتون تاورز سنگاپور دارای یک مرکز اسپا بسیار خوب و فعال است. در این مرکز انواع خدمات و مراقبت‌های زیبایی و سلامتی به شما ارائه خواهد شد.

اماکن نزدیک به هتل شرایتون تاورز سنگاپور


فاصله هتل شرایتون تاورز سنگاپور تا مرکز خرید ایون: ۱ کیلومتر
فاصله هتل شرایتون تاورز سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل شرایتون تاورز سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل شرایتون تاورز سنگاپور تا مرکز خرید رافلز سیتی: ۲٫۷ کیلومتر
فاصله هتل شرایتون تاورز سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت باهزینه
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است