search
menu

هتل Shangri-La Hotel Singapore

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shangri-La Hotel Singapore
اتاق‌های هتل شانگری لا سنگاپور
رستوران‌های هتل شانگری لا سنگاپور
امکانات عمومی هتل شانگری لا سنگاپور
خدمات عمومی هتل شانگری لا سنگاپور
اماکن نزدیک به هتل شانگری لا سنگاپور

درباره هتل Shangri-La Hotel Singapore


هتل شانگری لا سنگاپور از هتل‌های ۵ ستاره کشور سنگاپور است که امکانات بسیار خوبی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌ها و فضای کلی این هتل بیشتر به یک کاخ مجلل شباهت دارند. به همین خاطر، اقامت در آن کاملاً رؤیایی و فراموش نشدنی است. از این رو، اگر می‌خواهید هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما سنگاپور، اقامتی لذت بخش را تجربه نمایید، حتماً روی Shangri La Singapore حساب ویژه‌ای باز کنید.

اتاق‌های هتل شانگری لا سنگاپور


از اتاق‌های هتل شانگری لا سنگاپور هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. اتاق‌هایی که با انواع امکانات با کیفیت مثل تلویزیون، قهوه ساز، چای ساز، مینی بار و لوازم اتوی لباس تجهیز شده‌اند و با برخورداری از سیستم تهویه مطبوع، در فضای بسیار دلنشینی آغوش خود را به روی مهمانانشان گشوده‌اند. در داخل اتاق‌های هتل Shangri-La Hotel Singapore می‌توان از حمامی همراه با دوش و سشوار نیز بهره برد. این اتاق‌ها بهترین مکان برای استراحت شما پس از بازدیدی چند ساعته از جاهای دیدنی سنگاپور خواهند بود. ناگفته نماند که امکان برخورداری از سرویس اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌های هتل شانگری لا مهیاست.

رستوران‌های هتل شانگری لا سنگاپور


هرچقدر که اتاق‌های هتل شانگری لا سنگاپور تعجب و شگفتی شما را برانگیزند، رستوران‌های هتل Shangri-La Hotel Singapore این کار را چندین برابر انجام خواهند داد. شاید باور کردن این موضوع برایتان کمی دشوار باشد اما بهتر است بدانید که هتل شانگری لا سنگاپور دارای ۷ رستوران مجزا و بی نظیر است. هر یک از این رستوران‌ها در فضای منحصر به فرد خود، غذاهای فوق العاده لذیذ و دلچسبی را برای مهمانان هتل شانگری لا سنگاپور سرو می‌کنند اما در مجموع می‌توان انواع غذاهای ایتالیایی، سنگاپوری، ژاپنی و چینی را در وعده‌های مختلف غذایی در رستوران‌های بی نظیر هتل شانگری لا سنگاپور میل کرد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید حتی به کافه هتل شانگری لا سنگاپور نیز مراجعه فرمایید و از نوشیدنی‌های آن لذت ببرید. گفتنی است که صبحانه شما در طول اقامت، به صورت روزانه به اتاقتان سرو خواهد شد.

امکانات عمومی هتل شانگری لا سنگاپور


از باغی سرسبز و چشم نواز گرفته تا پارکینگ رایگان، کتابخانه، زمین تنیس همراه با لوازم مورد نیاز و محل برگزاری جلسات و همایش‌ها همگی جزوی از بخش‌ها و امکانات متعدد هتل ۵ ستاره شانگری لا سنگاپور به شمار می‌روند. آگاهی از امکانات هتل شانگری لا سنگاپور زمانی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم این اقامتگاه مجهز به دو استخر سرپوشیده تر و تمیز است که در تمامی فصول سال فعال بوده و مناسب کودکان نیز هستند. همچنین بهتر است بدانید که سالن ورزشی، اسپا و سونای هتل شانگری لا سنگاپور نیز دائماً در حال فعالیت بوده و فرصت انجام حرکات ورزشی مختلف از جمله بدنسازی و یوگا و دریافت سرویس ماساژ را برای گردشگران فراهم آورده است. ناگفته نماند که امکان استفاده از جکوزی نیز در هتل Shangri-La Hotel Singapore آماده است.

خدمات عمومی هتل شانگری لا سنگاپور


خدماتی که در هتل شانگری لا سنگاپور ارائه می‌شوند، به قدری متنوع هستند که اشاره به همه آن‌ها در این مطلب کوتاه میسر نیست؛ اما اگر بخواهیم برجسته‌ترین موارد را برشماریم بهتر است نخست به سراغ بخش پذیرش ۲۴ ساعته هتل برویم که کارکنان پرتلاش آن، امکان تبدیل ارز، رزرو تور و نگهداری از چمدان‌ها را برای گردشگران فراهم آورده‌اند. از طرفی دیگر، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، نگهداری از کودکان، خشکشویی، اتوی لباس، ارائه خدمات لازم برای افراد معلول، نگهبان ۲۴ ساعته و صندوق امانات نیز با نهایت دقت در هتل شانگری لا سنگاپور ارائه می‌گردند.

اماکن نزدیک به هتل شانگری لا سنگاپور


فاصله هتل شانگری لا سنگاپور تا مرکز خرید اورچارد تاورز: ۵۰۰ متر
فاصله هتل شانگری لا سنگاپور تا باغ گیاه شناسی سنگاپور: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل شانگری لا سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله هتل شانگری لا سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل شانگری لا سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است