search
menu

هتل Quality Hotel Marlow Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Quality Hotel Marlow Singapore
اتاق‌های هتل کوالیتی مارلو سنگاپور
ورزش و شادابی در هتل کوالیتی مارلو
امکانات هتل کوالیتی مارلو سنگاپور
موقعیت مکانی هتل کوالیتی مارلو سنگاپور
اماکن نزدیک به هتل کوالیتی مارلو سنگاپور

درباره هتل Quality Hotel Marlow Singapore


هتل کوالیتی مارلو سنگاپور از هتل‌های ۴ ستاره کشور سنگاپور است. اقامت در این هتل به خاطر امکان برخورداری از امکانات با کیفیت در عین پرداخت هزینه مقرون به صرفه، مورد توجه اکثر گردشگران و مسافران سنگاپور قرار می‌گیرد؛ بنابراین، انتخاب اتاقی در Quality Hotel Marlow Singapore همزمان با خرید بلیط هواپیما سنگاپور، پیشنهادی است که به سختی می‌توان با آن مخالفت کرد.

اتاق‌های هتل کوالیتی مارلو سنگاپور


هتل کوالیتی مارلو سنگاپور با تدارک اتاق‌هایی در ابعاد و قیمت‌های مختلف، دست شما را برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مورد باز خواهد گذاشت. در همین حال بهتر است بدانید که برخی امکانات در تمامی اتاق‌های این هتل مشترک هستند. برای مثال، همه این اتاق‌ها با سرویس تهویه مطبوع تجهیز شده و دارای هوای دلنشینی هستند. شما با اقامت در این اتاق‌ها می‌توانید اوقات بیکاری خودتان را با تماشای تلویزیونی با شبکه‌های کابلی پر کنید. همچنین در ساعات مختلف روز، امکان استفاده از مزایای اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌های هتل کوالیتی مارلو سنگاپور وجود دارد. از آنجایی که امنیت اقامت شما برای هتل کوالیتی مارلو سنگاپور در اولویت است، تمامی اتاق‌های این هتل با یک صندوق امانات شخصی تجهیز شده است. گفتنی است که شما می‌توانید با استفاده از چای ساز و قهوه ساز موجود در اتاقتان، خستگی گردش در خیابان‌ها و تماشای جاهای دیدنی سنگاپور را کاملا از تن و بدن خود دور کنید. ضمنا، هر یک از این اتاق‌ها مجهز به یک حمام اختصاصی نیز هستند.

ورزش و شادابی در هتل کوالیتی مارلو


هتل کوالیتی مارلو سنگاپور به نشاط و شادابی شما در طول سفر به سنگاپور اهمیت خاصی قائل است. به همین دلیل، استخر روبازی در این هتل مهیا شده تا شما با شنا و آبتنی در آن، روحیه خود را تقویت نمایید. لازم به ذکر است که استفاده از این استخر به صورت رایگان امکان پذیر است. پس از شنا در استخر، مراجعه به سونای هتل نیز ایده‌ای بسیار جذاب و جالب توجه می‌تواند باشد. چراکه خستگی‌های ذهنی شما در سونای هتل کوالیتی مارلو سنگاپور کاملا برطرف خواهند شد.

امکانات هتل کوالیتی مارلو سنگاپور


هتل کوالیتی مارلو سنگاپور مجموعه جالبی از امکانات را به صورت عمومی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. به عنوان مثال، گردشگرانی که دارای خودروی شخصی هستند می‌توانند از پارکینگ Quality Hotel Marlow Singapore به صورت رایگان استفاده کرده و امنیت خودروی خود را به خوبی تامین کنند. آن دست از مهمانانی که توانایی بالا رفتن از پله را ندارند به راحتی و با استفاده از آسانسور اقامتگاه می‌توانند به طبقات فوقانی آن دسترسی داشته باشند. همچنین بد نیست که بدانید که بخش پذیرش هتل کوالیتی مارلو فعالیت‌ دائمی به صورت شبانه روز در تمامی روزهای هفته و آماده ارائه خدمات و راهنمایی‌های گوناگون به شماست. ناگفته نماند که سیگار کشیدن در فضای داخلی هتل کاملا ممنوع بوده و به همین دلیل، این فضا بسیار دلنشین و تمیز است.

موقعیت مکانی هتل کوالیتی مارلو سنگاپور


هتل هتل کوالیتی مارلو سنگاپور از موقعیت مکانی ایده آلی در کشور شهر سنگاپور برخوردار است. این هتل در نقطه‌ای واقع شده که نزدیک‌ترین رستوران و فروشگاه فاصله‌ای کمتر از ۸۰۰ متر با آن دارند. همچنین وجود چندین مرکز خرید و جاذبه گردشگری سنگاپور در نزدیکی هتل کوالیتی مارلو را باید مد نظر قرار داد. کما اینکه فرودگاه چانگای نیز در ۱۵ کیلومتری این هتل واقع شده و فاصله چندانی با آن ندارد.

اماکن نزدیک به هتل کوالیتی مارلو سنگاپور


فاصله هتل کوالیتی مارلو سنگاپور تا مرکز خرید ویسما آتریا: ۱ ک یلومتر
فاصله هتل کوالیتی مارلو سنگاپور تا مرکز خرید ایون: ۱ کیلومتر
فاصله هتل کوالیتی مارلو سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل کوالیتی مارلو سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل کوالیتی مارلو سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است