search
menu

هتل Parc Sovereign Hotel Singapore- Albert St

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Parc Sovereign Hotel Singapore- Albert St
امکانات کلی هتل پارک سورین سنگاپور
اتاق های هتل پارک سورین سنگاپور
امکانات اتاق های هتل پارک سورین سنگاپور
امکانات تفریحی هتل پارک سورین سنگاپور
فاصله هتل پارک سورین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Parc Sovereign Hotel Singapore- Albert St


هتل پارک سورین سنگاپور سنت آلبرت، هتلی ۴ ستاره در شهر سنگاپور واقع شده است. این هتل زیبا در منطقه Rochor قرار گرفته است و با مناطق مشهور شهر تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل جزو هتل های زنجیره ای محسوب می شود و هتل پارک سورین دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی است که به همین جهت به راحتی می توانید از این هتل به مرکز شهر و تمام نقاط دیدنی شهر دسترسی داشته باشید، به عنوان مثال فاصله هتل پارک سورین سنگاپور تا فرودگاه بین‌ المللی سنگاپور ۱۴ کیلومتر است. همچنین از دلایل اصلی شهرت این هتل می توان به وجود استخر، وای فای و پارکینگ رایگان و اتاق های خانوادگی و غیر سیگاری اشاره کرد.

امکانات کلی هتل پارک سورین سنگاپور


هتل زیبای پارک سوورین سنگاپور با امکانات بی نظیر خود همواره مورد توجه گردشگران سراسر دنیا قرار گرفته است، همچنین به دلیل منصفانه بودن قیمت اقامت در این هتل و نزدیکی به زیباترین آثار دیدنی سنگاپور طرفداران زیادی دارد. از ویژگی‌ های مثبت هتل پارک سورین سنگاپور می توان به کارکنان مجرب و کارآزموده اشاره کرد که مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری آموزش دیده‌ اند و به زبان‌ های انگلیسی و چینی تسلط دارند. پذیرش هتل Parc Sovereign Hotel Singapore - Albert St به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند. در هتل پارک سورین سنگاپور خدماتی مانند سرویس نگهداری از کودکان وجود دارد و با خیالی آسوده و راحت می توانید به گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری بپردازید و کودکان در این قسمت از هتل سرگرم باشند. خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه اضافی امکان پذیر است. خدمات دیگری مانند پارکینگ، آسانسور، اتاق خانوادگی، امکانات ویژه افراد کم توان یا ویلچری، استخر روباز، رستوران، مرکز تجاری همگی جزو امکانات هتل پارک سورین به شمار می روند.
امکانات دیگر این هتل عبارتند از میز تور و بلیط، رستوران، استخر روباز، صبحانه در اتاق، خدمات صرافی و تبدیل ارز، مرکز تناسب اندام، خدمات نگهداری چمدان ها، فروشگاه هدیه و سوغاتی، اتاق مخصوص ملاقات و جلسات. در هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل پارک سورین سنگاپور توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات را به داخل این هتل ندارید. همچنین برای دسترسی به طبقات مختلف Parc Sovereign Hotel - Albert St می توانید از آسانسور استفاده کنید داشته باشید.

اتاق های هتل پارک سورین سنگاپور


هتل پارک سوین سنگاپور انواع اتاق است که عبارتند از اتاق دوبل یا توئین سوپریور، اتاق دوبل اکسکیوتیو، اتاق خانواده، اتاق دوبل دولوکس، اتاق دوبل سوپریور، اتاق تریپل سوپریور، اتاق توئین دولوکس، اتاق توئین سوپریور و اتاق دوبل دولوکس.

امکانات اتاق های هتل پارک سورین سنگاپور


اتاق‌ های هتل پارک سورین سنگاپور همگی بزرگ و نورگیر بوده و دارای چیدمان بسیار زیبایی هستند. همچنین همه اتاق‌ ها شامل امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی و آرایشی و حوله و سشوار هستند. اتاق های هتل پارک سورین با امکاناتی دیگری مانند کمد لباس، مینی بار، گاو صندوق، چای ساز، قهوه ساز و پنجره های بزرگ چشم انداز زیبایی از شهر را برایتان به ارمغان می آورند. نظافت اتاق های هتل Parc Sovereign Hotel Singapore - Albert St به صورت روزانه و رایگان انجام می گیرد، همچنین اتاق ها همگی عایق صدا و ضد دود بوده، به همین دلیل اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارید، ولی در عوض برای افراد سیگاری جاهای مخصوصی تعبیه شده است.

امکانات تفریحی هتل پارک سورین سنگاپور


در هتل پارک سورین می توانید به زمین بازی دسترسی داشته باشید. در رستوران موجود در این هتل می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام غذاهای بین المللی و محلی سفارش داده و نوش جان کنید. استخر موجود در هتل پارک سورین سنگاپور در فضای باز قرار دارد و در تمام ایام سال باز بوده و به صورت رایگان آماده ارائه خدمات است. از امکانات تفریحی این هتل می توان به مرکز اسپا و ماساژ، باشگاه بدنسازی و مرکز سلامت اشاره کرد.

فاصله هتل پارک سورین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل پارک سورین تا کلیسای سنت پیتر: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پارک سورین تا خیابان اورچارد: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل پارک سورین تا موزه ملی سنگاپور: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل پارک سورین تا محله چینی ها: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله هتل پارک سورین تا استادیوم ملی سنگاپور: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل پارک سورین تا باغ های گیاه شناسی: ۴٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است