search
menu

هتل One Farrer Hotel Singapore

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل One Farrer Hotel Singapore
اتاق‌های هتل وان فارر سنگاپور
امکانات ورزشی و سلامتی هتل وان فارر
امکانات عمومی هتل وان فارر سنگاپور
نکات کلی درباره هتل وان فارر سنگاپور
اماکن نزدیک به هتل وان فارر سنگاپور

درباره هتل One Farrer Hotel Singapore


هتل وان فارر سنگاپور از هتل‌های ۵ ستاره کشور شهر سنگاپور است. این هتل با محیط لوکس و مجلل خود اقامتی رویایی و به یاد ماندنی برای تک تک مهمانانش رقم می‌زند. امکاناتی که در هتل وان فارر وجود دارند همگی در کیفیت و استانداردهای مطلوب ارائه می‌شوند. از این رو، اقامت در One Farrer Hotel Singapore را می‌توان تکمیل کننده لذت خرید بلیط هواپیما سنگاپور و سفری به یاد ماندنی به این کشور قلمداد کرد.

اتاق‌های هتل وان فارر سنگاپور


دلایل بسیار زیادی برای انتخاب هتل وان فارر به عنوان مکانی برای اقامت در سنگاپور وجود دارد اما هیچ یک از این دلایل به اندازه مهیا بودن اتاق‌هایی بی نظیر در این هتل نمی‌توانند قانع کننده باشند. اتاق‌هایی که با امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات شخصی، دستگاه قهوه ساز و دستگاه قهوه ساز تجهیز شده‌اند. در تمامی اتاق‌های هتل وان فارر سنگاپور می‌توان از مزایای یک حمام بسیار خوب و بهداشتی استفاده کرد. جالب است بدانید که برخی از اتاق‌های هتل One Farrer Hotel Singapore بهتر از بقیه بوده و دارای امکانات متنوع‌تری هستند.

امکانات ورزشی و سلامتی هتل وان فارر


ورزش، نشاط و شادابی مهمانان هتل ۵ ستاره وان فارر، اولویت اصلی برای مدیران این اقامتگاه است؛ بنابراین، در داخل هتل One Farrer Hotel Singapore سالن ورزشی بسیار خوبی تعبیه شده تا مهمانان فرصت انجام حرکات ورزشی مناسب را داشته باشند. جدا از این مورد، استخر روباز اقامتگاه نیز محیطی ایده آل برای شنا و آبتنی به شمار می‌رود. از طرفی دیگر، یک مرکز اسپا در هتل وان فارر سنگاپور فراهم گردیده تا مهمانان مشکلی برای دریافت سرویس ماساژ و استفاده از سونا نداشته باشند.

امکانات عمومی هتل وان فارر سنگاپور


با اقامت در هتل وان فارر سنگاپور می‌توان از امکانات مختلفی استفاده کرد. چنانچه هوس قدم زدن در فضایی آرامش بخش را داشتید، شما می‌توانید به باغ تماشایی و زیبای این اقامتگاه مراجعه نمایید. بهتر است بدانید که اتاق شما در هر یک از طبقات بنای هتل وان فارر سنگاپور بود، دسترسی به آن با استفاده از آسانسور بسیار ساده و راحت خواهد بود. ناگفته نماند که شما می‌توانید از محل برگزاری جلسات و همایش‌های هتل نیز برای انجام امور کاری خود استفاده نمایید.

نکات کلی درباره هتل وان فارر سنگاپور


به طور کلی، نکاتی درباره هتل وان فارر سنگاپور وجود دارد که دانستن آنها قبل از سفر برای تماشای جاهای دیدنی سنگاپور لازم به نظر می‌رسد. در وهله نخست بهتر است بدانید که این هتل سرویس‌هایی مثل خشکشویی و اتوی لباس، نگهداری از نوزادان و ماساژ را با دریافت هزینه‌های مشخصی در اختیار شما قرار خواهد داد. البته هتل وان فارر سنگاپور دارای یک سرویس رایگان بسیار خوب هم هست که آن چیزی نیست جز سرویس اینترنت بی سیم این اقامتگاه. با استفاده از این سرویس در هر قسمتی از اقامتگاه می‌توانید دسترسی سریع و رایگان به اینترنت داشته باشید. ارائه خدماتی مثل تبدیل ارز، صندوق امانات و نگهداری از چمدان‌ها نیز بر عهده کارکنان بخش پذیرش هتل One Farrer Hotel Singapore است. کارکنانی که با فعالیت ۲۴ ساعته خود، در هر لحظه و ساعتی کمک رسان شما خواهند بود. ناگفته نماند که برای استفاده از یک پارکینگ در نزدیکی هتل وان فارر سنگاپور، شما باید هزینه مشخصی پرداخت نمایید. نکته آخر نیز به موقعیت مکانی بسیار خوب هتل وان فارر سنگاپور مربوط می‌شود. با توجه به این موضوع، دسترسی به نقاط مختلف شهر از هتل وان فارر سنگاپور بسیار سریع و آسوده شده است.

اماکن نزدیک به هتل وان فارر سنگاپور


فاصله هتل وان فارر سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۳۰۰ متر
فاصله هتل وان فارر سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل وان فارر سنگاپور تا مرکز خرید رافلز سیتی: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل وان فارر سنگاپور تا سالن تئاتر اسپلانده: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل وان فارر سنگاپور تا مرکز خرید ایون: ۲٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است