search
menu

هتل Furama RiverFront Singapore

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Furama RiverFront Singapore
اتاق‌های هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور
رستوران‌های هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور
خدمات و امکانات عمومی هتل فوراما ریورفرانت
اماکن نزدیک به هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور

درباره هتل Furama RiverFront Singapore


هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور از هتل‌های ۴ ستاره کشور سنگاپور است که با داشتن امکانات و خدمات بسیار خوب و با کیفیت به اقامتگاهی محبوب بین گردشگران تبدیل شده است. از آنجایی که یافتن هتلی که هم ارزان باشد و هم امکانات خوب در اختیار مهمانان خود قرار دهد، بسیار سخت است، اغلب افراد هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما سنگاپور، بی درنگ اتاقی در Furama RiverFront Singapore برای خودشان رزرو می‌کنند.

اتاق‌های هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور


وقتی از اتاق‌های هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور صحبت می‌کنیم، در واقع از واحدهایی حرف می‌زنیم که نقطه قوت این اقامتگاه در میزبانی از مهمانانش هستند. اتاق‌های این هتل که با سرویس‌ اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیونی با شبکه‌های کابلی، چای ساز یا قهوه ساز و انواع لوازم راحتی و تزئینی دیگر به بهتر شکل تجهیز شده‌اند، فرصت ایده آلی برای استراحت و آرامش در اختیار شما قرار خواهند داد. جالب است بدانید که هر یک از این اتاق‌ها مجهز به حمامی اختصاصی و بهداشتی همراه با لوازم مورد نیاز هستند؛ بنابراین، اقامت در آن‌ها نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهد کرد.

رستوران‌های هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور


یکی از نکات بسیار جالب در مورد هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور، برخورداری این اقامتگاه از دو رستوران مجزا و بسیار خوب است. یکی از این رستوران‌ها ارائه‌دهنده انواع غذاهای بین المللی بوده و دیگری، غذاهای اندونزیایی را به بهترین شکل ممکن برای مهمانان خود طبخ و سرو می‌کند. از این رو، برای خوردن لذیذترین غذاها در هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور شما با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

خدمات و امکانات عمومی هتل فوراما ریورفرانت


رِنج گسترده‌ خدمات و امکانات عمومی که در هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور ارائه می‌شوند، اقامت در این مکان را کاملا مطابق میل مهمانان و گردشگران کرده‌اند. برای اشاره به این موارد، ابتدا به سراغ پارکینگ هتل می‌رویم که به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. از طرفی دیگر، سرویس‌هایی مثل حمل و نقل به فرودگاه، تبدیل ارز، خشک‌شویی، اتوی لباس، رزرو بلیط، نگهداری از چمدان‌ها و ارائه خدمات لازم به مهمانان معلول با نهایت دقت و تمرکز توسط کارکنان هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور ارائه می‌شوند. کارکنانی که به چندین زبان زنده دنیا مسلط بوده و با خوش‌رویی هر چه تمام، بهترین راهنمایی‌ها و خدمات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که این هتل مجهز به آسانسور است. مهمانانی که علاقه خاصی به ورزش و تفریح دارند، می‌توانند از سالن ورزشی اقامتگاه نهایت استفاده را ببرند.
همچنین هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور دارای استخر روباز نیز بوده و بدین‌ ترتیب از همه لحاظ مهیای رقم زدن ایامی فراموش نشدنی برای مهمانانش است. ناگفته نماند که در این هتل می‌توان از خدمات بخش پذیرش به صورت شبانه روزی استفاده کرد. گفتنی است که هتل Furama RiverFront Singapore ارائه دهنده زمین بازی مخصوص کودکان بوده و کاملاً مناسب اقامت با خانواده و فرزندان است. یک نکته بسیار جالب دیگر نیز در مورد هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور مختصات مکانی بسیار خوب این اقامتگاه است که امکان دسترسی به چندین جاذبه مهم کشور سنگاپور را در اسرع وقت برای گردشگران فراهم می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل فوراما ریورفرانت سنگاپور


فاصله تا سالن تئاتر رپرتوری سنگاپور: ۷۰۰ متر
فاصله تا پیاده گذر رابرتسون: ۸۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید چایناتاون پوینت: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ایون مال: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر سنگاپور: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مصطفی سنتر: ۳٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است