search
menu

هتل Saint Petersburg Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saint-Petersburg Hotel
امکانات عمومی هتل سن پترزبورگ
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Saint-Petersburg Hotel


هتل سن پترزبورگ از هتل‌های ۴ ستاره شهر سن‌پترزبورگ روسیه است. این هتل موقعیت خوبی داشته و در میان توریست‌های سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این هتل زیبا دارای شاتل فرودگاهی بوده و مسافران با خیال راحت می‌توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنند. از پنجره اتاق‌های هتل Saint-Petersburg Hotel می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از رود نوا را تماشا کنید. موزه آرمیتاژ کمتر از ۳ کیلومتر تا هتل سن پترزبورگ فاصله دارد و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. برای دسترسی به جاهای دیدنی شهر می‌توانید سوار مترو شوید که این ایستگاه کمتر از یک کیلومتر فاصله وجود دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، تراس و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سن پترزبورگ


در بخش پذیرش ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی نیز می‌توانید از مغازه انواع سوغاتی‌ها را خریداری کنید. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های کاری‌تان نیز می‌توانید به بخش بیزینس هتل سن پترزبورگ بروید، همچنین فکس و فتوکپی نیز در این بخش بهره‌مند شوید. در این هتل پارکینگ دایر نشده است، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارکینگ باشند. در لابی هتل Saint-Petersburg Hotel می‌توانید از میز تور گردشگری، اتاق چمدان و خدمات باربری بهره‌مند شوید. در بخش لاندری می‌توانید از خدماتی مانند اتوکشی و خشکشویی بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین این هتل می‌توان اشاره کرد به اینکه حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود. البته برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پرسنل نیز به زبان‌های روسی و انگلیسی صحبت می‌کنند. سالن زیبایی و آرایشی در لابی دایر بوده و در این بخش می‌توانید از انواع خدمات مربوط به زیبایی بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به انواع ماساژ در مرکز اسپا اشاره کرد. همچنین در این بخش می‌توانید از حمام ترکی، سونا، خدمات زیبایی بهره‌مند شوید. باشگاه بدنسازی نیز با مربی اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. استفاده از این باشگاه هزینه مجزا دارد. در این هتل زیبا استخر شنا وجود دارد که به صورت سرپوشیده بوده و مسافران می‌توانند شنا کنند، همچنین برای کودکان نیز استخر مخصوص تعبیه‌شده است و استفاده از این استخرها شامل هزینه جداگانه است.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌ها در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق توئين یا دوبل استاندارد، اتاق توئين یا دوبل دلوکس، سوئیت اکسکیوتیو، سوئيت دوخوابه، اتاق سه‌خوابه اکسکیوتیو. اتاق‌های این مجموعه مخصوص بوده و چیدمانی با اسباب و وسایل مدرن دارند. از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل Saint-Petersburg Hotel می‌توان به تلویزیون، فضای نشیمن روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته اشاره کرد. پنجره‌های اتاق‌ها بزرگ بوده و چشم‌انداز زیبایی از رودخانه را می‌توانید تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از میز کار، گاوصندوق، کاناپه تخت شو، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، فرش، کتری برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا. طبقات بالایی این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. همچنین در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاهای روسی، آسیایی و اروپایی سرو می‌شود. برای وعده صبحانه نیز انواع غذاهای خوشمزه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. از رستوران نیز چشم‌انداز زیبایی از رودخانه نوا دیده می‌شود.

فاصله هتل سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ زمستانی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آرمیتاژ: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت ایزاک: ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است