search
menu

هتل Art Nuvo Palace Saint Petersburg

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Art Nuvo Palace Saint Petersburg
امکانات عمومی هتل آرت نوو پالاس سن پترزبورگ
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آرت نوو پالاس سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Art Nuvo Palace Saint Petersburg


هتل آرت نوو پالاس از هتل‌های ۴ ستاره و شیک در شهر سن پترزبورگ روسیه همانند نگین قرمز می‌درخشد. این هتل در میان سایر هتل‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است و به دلیل موقعیت عالی دسترسی به جاهای دیدنی نیز از این هتل بسیار آسان است. همچنین هتل آرت نوو پالاس شاتل فرودگاهی داشته و همین امر سبب می‌شود تا دسترسی به فرودگاه نیز آسان باشد، برای استفاده از این شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در عرض ۳ کیلومتر می‌توانید از کلیسای اسحاق بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Art Nuvo Palace Saint Petersburg می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس و صبحانه خوب اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آرت نوو پالاس سن پترزبورگ


با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. همچنین پرسنل در بخش پذیرش این هتل در هرچه بهتر شدن خدمات و امکانات رفاهی تلاش می‌کنند. تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. پارکینگ این هتل نیز اختصاصی بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو ندارد. با تخلیه اتاق‌ها می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را می‌توانید به اتاق چمدان بسپارید. میز تور گردشگری نیز در لابی هتل دایر بوده و با معرفی جاذبه‌های دیدنی مسافران می‌توانند به نقاط مختلف شهر بروند. با توجه به شرایط و قوانین این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود داده می‌شود، البته برای این کار باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در صورت نیاز به فکس و فتوکپی می‌توانید به بخش بیزینس بسپارید. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در این هتل لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. امکانات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از تورهای دوچرخه‌سواری و تورهای پیاده‌روی. برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر، اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر با تراس و اتاق خانواده. همه اتاق‌ها دیوارها و پنجره‌ها عایق صدا هستند و همگی به طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند. در هریک از اتاق‌های این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام اختصاصی و بالکن با چشم‌انداز شهر بهره‌مند شوید. سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های هتل Art Nuvo Palace Saint Petersburg عبارت‌اند از کمد لباس، یخچال، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، گاوصندوق. در داخل اتاق‌های این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح در رستوران هتل آرت نوو سرو می‌شود. در این رستوران غذاهای روسی در وعده‌های ناهار و شام ارائه می‌شود.

فاصله هتل آرت نوو پالاس سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان اسحاق: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان کاخ: ۵ کیلومتر
فاصله تا مجسمه پتر کبیر: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ زمستانی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آرمیتاژ: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است