search
menu

هتل New Blue Rose Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]

امکانات و خدمات عمومی هتل نیو بلو رز دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیو بلو رز دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک
درباره هتل New Blue Rose Hotel Doha


هتل نیو بلو رز دوحه، هتلی ۴ ستاره در پایتخت کشور قطر است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. این هتل در موقعیت مکانی خوبی در شهر دوحه قرار گرفته و به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان دارد. امکانات در نظر گرفته شده در هتل نیز انتظارات مهمانان را از یک اقامت دلچسب برآورده می‌کنند. امروزه، دوحه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود و به دلیل توسعه روزافزون به یکی از رقبای دبی تبدیل شده است. با برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز، بازار گردشگری در این کشور بیش از پیش گرم گرفته و گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا برای بازدید از دوحه و تماشای بازی‌ها به قطر سفر می‌کنند. اگر بلیط جام جهانی قطر را خریداری کرده‌اید، با رزرو هتل نیو بلو رز دوحه می‌توانید لذت سفرتان را دوچندان کرده و اقامت مناسب و راحت تجربه نمایید. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل New Blue Rose Hotel Doha به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. برای رزرو تور و سفر با قطر ایرلاین که جزو برترین‌های جهان است، به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیو بلو رز دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل نیو بلو رز دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، اتو، خشکشویی، لباسشویی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. کارکنان هتل نیو بلو رز دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، فیلیپینی، اردو و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل مبلمان مخصوص فضای باز و فضای سبز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل نیو بلو رز دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل نیو بلو رز دوحه انواع اتاق‌ها مناسب هر سلیقه و نیاز وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های توئین سوپریور، دبل استاندارد، دبل و توئین دلوکس، سوئیت جونیور و ... هستند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها را منظره زیبایی از شهر تشکیل می‌دهد. اتاق‌های هتل بزرگ و دلباز هستند و دکوراسیون شیک و مدرن دارند. اسباب و اثاثیه جذاب و به روز در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل نیو بلو رز دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدهای دارای فضای آشپزخانه هستند. داخل آشپزخانه‌ تمام تجهیزات لازم برای پذیرایی و آشپزی از قبیل کابینت، سینک ظرفشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو و ... مهیا گشته‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل نیو بلو رز دوحه یک استخر روباز وجود دارد که مناسب شنا در آب و هوای گرم است. مهمانان می‌توانند از شنا و حمام آفتاب در این استخر لذت ببرند. در کنار استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. همچنین، یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل نیو بلو رز دوحه وعده صبحانه به صورت کانتینتال یا منوی آلاکارته ارائه می‌گردد و شامل غذاهای آمریکایی است. مهمانان روز خود را با صرف صبحانه مقوی و خوشمزه آغاز می‌کنند.

فاصله هتل نیو بلو رز دوحه تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه دوحه: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف دوحه: ۹٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ قطر: ۱۰٫۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است