search
menu

هتل New Coast Hotel Manila

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل New Coast Hotel Manila
امکانات کلی هتل نیو کاست مانیل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیو کاست مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل New Coast Hotel Manila


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس نیو کاست مانیل یک هتل تجاری است که به طور استراتژیک در قلب مانیل واقع شده و با میهمان نوازی گرم، خدمات بی عیب و نقص، امکانات تکمیلی، فضاهای رویداد نوآورانه و غذاهای لذت بخش، تجربه جدیدی را به ارمغان می‌آورد. این هتل ۳۰ دقیقه با فرودگاه‌های داخلی و بین المللی فاصله دارد و چند دقیقه تا مراکز خرید و سرگرمی، مراکز همایش و نمایشگاه، مقاصد گردشگری و جاذبه‌های تاریخی مانند شهر جذاب دیواری اینتراموروس، موزه ملی فیلیپین، قلعه سانتیاگو، پارک و قدیمی‌ترین محله چینی‌های جهان فاصله دارد. کسانی که مایلند زیبایی‌های طبیعی منطقه را تجربه کنند می‌توانند پارک Rizal و Baywalk را کشف کنند. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل New Coast Hotel Manila اقامت بی‌نظیری را در شهر مانیل فیلیپین تجربه کنید.

امکانات کلی هتل نیو کاست مانیل


هتل نیو کاست مانیل با منظره غروب خورشید از خلیج مانیل دارای استخر روباز و اتاق‌های بزرگ با تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچی است. این هتل دارای ۴ گزینه غذاخوری و پارکینگ رایگان است. پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، میز تور و انبار چمدان از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شوند. میهمانان می‌توانند با امکانات سونا و استخر آبگرم یا با ماساژ اسپا آرامش‌بخش استراحت کنند. اسپا در کلاب اوسیس دارای ۱۰ اتاق درمان شامل اتاق‌های مخصوص زوج‌ها است. خدمات شامل ماساژ سوئدی، ماساژ صورت، اسکراب بدن و درمان بدن است. انواع درمان‌ها از جمله رایحه درمانی و رفلکسولوژی نیز ارائه می‌شود. کارکنان می‌توانند خدمات تجاری و مراقبت از کودکان را برای راحتی میهمانان ارائه دهند. این هتل همچنین طیف کاملی از امکانات و خدمات از جمله سالن اجرایی، رستوران‌های خاص، امکانات جلسات و رویدادها همراه با سایر مراکز رفاهی و تفریحی را ارائه می‌دهد. هر مکان مجهز به آخرین فناوری چند رسانه‌ای است و هر جزئیات جلسه یا رویداد توجه میهمانان را جلب می‌کند. وای فای در مناطق عمومی رایگان است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. هتل New Coast Hotel Manila دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل New Coast Hotel Manila عبارتند از:
• اتاق کینگ سوپریور
• اتاق کینگ با نمای سیتی بی
• سوئیت سیتی بی
• سوئیت پریمییر
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق خانوادگی
همه ۲۸۸ اتاق دارای وان عمیق، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی و سرویس اتاق ۲۴ ساعته هستند. میهمانان همچنین وان و دوش مجزا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار و قهوه‌ساز و چای‌ساز را در اتاق‌ها پیدا خواهند کرد. این هتل اتاق‌هایی مجهز به گاوصندوق سازگار با لپ تاپ و روزنامه‌های رایگان ارائه می‌دهد. ماساژ داخل اتاق و ملافه‌های ضد حساسیت را می‌توان درخواست کرد. تخت‌های تاشو با هزینه اضافی نیز موجود است.

رستوران هتل


هتل نیو کاست مانیل یک مقصد آشپزی است و با رستوران‌های متنوع، انتخاب رضایت‌بخشی از غذاهای تازه و لذیذ، از غذاهای معمولی گرفته تا غذاخوری‌های مجلل و میان ‌وعده‌های کنار استخر را ارائه می‌دهد. غذاهای لذیذ کانتونی در رستوران لی لی سرو می‌شود و صبحانه بین المللی مقوی در کافه مارکت موجود است. Pastry Boutique طیف گسترده‌ای از نان‌ها و کیک‌ها را ارائه می‌دهد.

فاصله هتل نیو کاست مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم مانیل: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی فیلیپین: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی فیلیپین: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سن آگوستین: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا اینتراموروس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه سانتیاگو: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است