search
menu

هتل Midas Hotel Manila

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Midas Hotel Manila
امکانات عمومی هتل میداس مانیل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میداس مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Midas Hotel Manila


هتل میداس مانیل از جمله هتل‌های سه ستاره در شهر مانیل است که امکانات خوبی نیز ارائه می‌کند. این هتل را می‌توان یک هتل پر جنب و جوش معرفی کرد. ساختمان هتل یک مرکز تجارتی نیز دارد و چشم انداز بسیار زیبایی به خلیج معروف مانیل دارد. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر می‌کنند می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. در ضمن فاصله فرودگاه Ninoy Aquino که یک فرودگاه بین المللی است، تا خود هتل حدود ۵ کیلومتر است. علاوه بر این هتل Midas Hotel Manila در موقعیت خوبی قرار دارد و با موزه ملی فیلیپین و مرکز تجارت جهانی فیلیپین حدود ۴ کیلومتر فاصله وجود دارد. علاوه بر خدمات شاتل برای فرودگاه، خدمات شاتل برای مراکز خرید نیز در این هتل وجود دارد. در ادامه امکانات عمومی و امکانات هتل آورده شده‌است.

امکانات عمومی هتل میداس مانیل


هتل Midas Hotel Manila دارای امکانات متنوعی است. از جمله شاخص‌ترین این امکانات وجود امکانات بهداشتی و نظافتی در بهترین رتبه و سطح است بطوریکه نظافت روزانه در بهترین سطح از کیفیت انجام می‌شود و علاوه بر آن خدمات لاندری و خشکشویی نیز ارائه می‌شود. برنامه‌های تفریحی و ورزشی مختلفی در هتل وجود دارد که می‌توانید با هماهنگی پذیرش از همه آن‌ها استفاده کنید. هتل برای مسافران پارکینگ نیز در نظر گرفته‌است و این پارکینگ در ساختمان خود هتل نیست بلکه در یک منطقه نزدیک به آن است. در مورد موارد مالی نیز امکانات مختلفی در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. برای مثال وجود صرافی داخل هتل یک امکان بسیار کاربردی و مهم است و علاوه بر آن خودپرداز نیز وجود دارد تا کسانیکه پول نقد ندارند بتوانند از طریق آن پول نقد دریافت کنند. در این هتل از نظر امنیتی نیز می‌توانید شرایط بسیار خوبی را تجربه کنید زیرا هم دوربین‌های مدار بسته در بخش‌های عمومی نصب شده‌است و هم خدمات دربانی ۲۴ ساعته در هتل وجود دارد. صندوق امانات و خدمات مورد نیاز برای برگزاری قرارها و جلسات کاری نیز در این هتل وجود دارد. کپسول‌های آتش نشانی نیز در جای جای هتل وجود دارد تا در صورت هر آتش سوزی احتمالی بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. همانطور که در بخش اول نیز به آن اشاره شد هتل خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد. ماساژ با هزینه اضافی و خدمات فیتنس و باشگاه ورزشی از سایر امکانات موجود در هتل هستند. فیلیپینی و انگلیسی دو زبانی هستند که کارکنان هتل با آن با مسافران صحبت می‌کنند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نیز همانند سایر بخش‌های آن چیدمان بسیار خوب و مناسبی دارند. تخت‌های راحت و بزرگ به همراه رو تختی‌های بسیار شیک در تمام واحدها وجود دارد. در کنار تخت‌ها چراغ خواب و نور پردازی‌های بسیار حرفه‌ای انجام شده‌است. علاوه بر موارد گفته شده تلویزیون و اینترنت نیز در واحدها وجود دارد. مبلمان اتاق‌ها بسیار شیک است و شما میتوانید از آینه و میز موجود در اتاق‌ها نیز استفاده کنید. پنجره‌های بزرگی که برای هر اتاق در نظر گرفته شده‌است می‌تواند باعث جذابیت بیشتر اتاق‌ها شود. حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی برای هر واحد نیز وجود دارد. در تمام واحدها چای ساز و قهوه ساز نیز وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Midas Hotel Manila شامل:
• واحد دلوکس دابل یا توئین
• سوئیت جونیور
• سوئیت دلوکس با یک تخت
• واحد اکسکیوتیو دابل یا توئین

رستوران هتل


تنوع غذایی بسیار خوبی در منوی هتل Midas Hotel Manila وجود دارد که شما می‌توانید در محیط آرام و بسیار بهداشتی رستوران هتل تمام وعده‌های غذایی را میل کنید.

فاصله هتل میداس مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر رویایی مانیل: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا استراحتگاه جهانی مانیل: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک ریزال: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای کیاپو: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است