search
menu

هتل Microtel by Wyndham Mall of Asia Manila

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Microtel by Wyndham Mall of Asia Manila
امکانات عمومی هتل میکروتل بای ویندهم مال آو آسیا مانیل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میکروتل بای ویندهم مال آو آسیا مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Microtel by Wyndham Mall of Asia Manila


هتل میکروتل بای ویندهم مال آو آسیا مانیل از هتل‌های سه ستاره است و شما می‌توانید در این متن اطلاعات کافی در رابطه با این هتل را بدست آورید. این هتل در یک مجتمع تجاری واقع شده‌است و دارای ۱۵۰ اتاق است. اقامت در این هتل بسیار عالی است زیرا می‌توانید با انتخاب یک هتل از چندین ویژگی به راحتی استفاده کنید. شما می‌توانید هم اقامت خوبی داشته باشید و هم از مرکز خرید و شهربازی موجود در ساختمان هتل نیز استفاده کنید. شما می‌توانید در کنار اقامت در این هتل خوب از جاهای دیدنی مانیل مانند: موزه آیالا، پارک ریزال، شهربازی استار سیتی، قلعه سانتیاگو و ... دیدن فرمایید.فاصله هتل Microtel by Wyndham Mall of Asia Manila تا فرودگاه بین المللی Ninoy Aquino حدود ۱۵ دقیقه رانندگی با ماشین است. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری به این شهر سفر می‌کنید بهتر است بدانید هتل دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی هم هست. مابقی اطلاعات را در رابطه با هتل را می‌توانید به راحتی در ادامه مطالعه فرمایید.

امکانات عمومی هتل میکروتل بای ویندهم مال آو آسیا مانیل


این هتل سه ستاره بسیار تمیز است و تقریبا امکانات کاملی نیز دارد. لابی هتل بزرگ و تمیز است و جای مناسبی برای استراحت کوتاه مدت به همراه همراهانتان خواهد‌بود. بیرون از هتل جای بسیار مناسبی برای نشستن و لذت بردن از هوای آزاد است زیرا چیدمان مناسبی نیز در فضای باز آن صورت گرفته‌است. در همه بخش‌های هتل بدون استثنا اینترنت وجود دارد و این اینترنت را بصورت رایگان می‌توانید استفاده کنید. پارکینگ خاصی برای شما ارائه نمی‌شود ولی امکان اجاره خودرو را در خود هتل خواهید داشت. .در مورد خدمات بهداشتی هتل لازم به ذکر است که نظافت بصورت روزانه در هتل انجام می‌شود و لاندری و خشکشویی نیز در بهترین شرایط به مسافران ارائه می‌شود، البته این خدمات هزینه مجزای خود را دارند. اگر برای برگزاری قرار کاری یا جلسه به این شهر سفر کرده‌اید با خیال راحت می‌توانید از خدمات و سالن ویژه برای این امر استفاده کنید و بعلاوه می‌توانید از خدمات فکس و فتوکپی استفاده کنید. هتل دارای تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی بسیار استانداردی است.
در هتل Microtel by Wyndham Mall of Asia Manila شما به راحتی می‌توانید از خدمات ویژه معلولان استفاده کنید. پذیرش بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران محترم هتل است. از نظر امنیتی نیز هتل در شرایط بسیار وبی است زیرا دوربین‌های مدار بسته در بخش‌های عمومی نصب شده‌است تا امنیت مسافران در بالاترین سطح تامین شود. اگر با خرید بلیط هواپیما و با هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید، بدون شک نیاز خواهید داشت تا بین هتل فرودگاه رفت و آمد داشته‌باشید و برای راحتی در این امر می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده کنید. یک استخر روباز نیز در این هتل وجود دارد که در تمام فصول سال می‌توانید از آن استفاده کنید و برای تمام سنین نیز مناسب است. با زبان‌های فیلیپینی و انگلیسی در هتل می‌توانید با کارکنان ارتباط برقرار کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها دارای دکوراسیون شیک و بسیار ساده‌ای هستند که آرامش را برای ساکنان هتل به ارمغان خواهد آورد. برخی از اتاق‌ها دارای تخت‌های دو طبقه هستند و تمامی لوازم واحدها در بهترین کیفیت انتخاب شده‌اند. سرویس بهداشتی و حمام برای هر واحد بطور اختصاصی است. اینترنت، تلویزیون، یخچال کوچک و ظروف اولیه لازم در همه واحدها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Microtel by Wyndham Mall of Asia Manila شامل موارد زیر هستند:
• سوئیت با ۱ تخت کوئین، ۱ تخت دو طبقه و منظره غروب آفتاب، که سیگار در آن ممنوع است
• اتاق کوئین که سیگار در آن ممنوع است
• سوئیت کوئین که که سیگار در آن ممنوع است
• اتاق کوئین با 2 تخت کوئین و منظره خلیج که سیگار در آن ممنوع است
• اتاق کوئین با دو تخت کوئین و نمای شهر که سیگار در آن ممنوع است

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بزرگی است که استاندارد بالایی نیز از لحاظ بهداشت دارد. شما می‌توانید تنوع غذایی را در منوی رستوران هتل مشاهده کنید و علاوه بر رستوران غذا را بصورت روم سرویس می‌توانید انتخاب کنید.

فاصله هتل میکروتل بای ویندهم مال آو آسیا مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر رویایی مانیل: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی فیلیپین: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ریزال: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سان آگوستین: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه سانتیاگو: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است