search
menu

هتل Makati Palace Hotel Manila

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Makati Palace Hotel Manila
امکانات عمومی هتل ماکاتی پالاس مانیل
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ماکاتی پالاس مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Makati Palace Hotel Manila


هتل ماکاتی پالاس جزو هتل‌های ۴ ستاره در شهر مانیل فیلیپین است. این هتل زیبا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند، مخصوصاً در میان مسافران موردتوجه زوج‌های جوان قرار می‌گیرد. هتل ماکاتی پالاس در مجاورت مرکز منطقه بیزینسی ماکاتی قرار دارد و تا مرکز تجارت جهانی مانیل ۵ کیلومتر فاصله دارد. همچنین کلاب گلف واک واک نیز در فاصله اندکی از این هتل واقع‌شده است که بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. شاتل فرودگاهی در این هتل دایر بوده و مسافت ۳۰ دقیقه‌ای تا فرودگاه از این طریق امکان‌پذیر است. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری رویایی برای خودتان رقم بزنید. همچنین به دلیل قرارگیری هتل Makati Palace Hotel Manila در مرکز شهر ماکاتی تا چندین جاذبه دیدنی دسترسی آسانی خواهید داشت. امکانات مشهور هتل ماکاتی پالاس عبارتند از پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده و ضد سیگاری، مرکز سلامتی و اسپا، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل ماکاتی پالاس مانیل


برخی از امکانات ارائه‌شده در هتل ماکاتی پالاس عبارتند از پارکینگ اختصاصی رایگان که با رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی و لباسشویی در لابی بهره‌مند شوید. مرکز بیزینس با ارائه خدمات موردنیاز برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها در این هتل دایر شده است. برای دسترسی به طبقات مختلف در این هتل باید سوار آسانسور شوید و در صورت نیاز به پول رایج این کشور باید به صرافی موجود سرزده و تبدیل ارز کنید. با توجه به اینکه هتل ماکاتی اینترنت وای فای ندارد، مسافران باید از اینترنت همراه سیم‌کارتشان استفاده کنند. برای گشت‌وگذار در شهر مانیل می‌توانید با کرایه اتومبیل از لابی هتل Makati Palace Hotel Manila از شهربازی استارسیتی، موزه ملی فیلیپین، مراکز خرید مانیل، پله سانتیاگو و چندین جای دیگر بازدید کنید. خدمات رفاهی برای افراد ویلچری نیز در سراسر این هتل ارائه می‌شود، در ورودی اتاق‌ها محل عبور و مرور ویژه برای این افراد تعبیه‌شده است. پرسنل هتل ماکاتی فعال بوده و همگی به زبان‌ انگلیسی تسلط داشته و با مسافران به‌راحتی ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که لحظات خوشی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد، همچنین باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها در لابی این هتل دایر شده است. علاوه بر این‌ها، در هتل ماکاتی می‌توانید از خدمات مربوط به اسپا بهره‌مند شوید که در این مرکز انواع ماساژ ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل ماکاتی پالاس اتاق‌های متنوعی وجود دارند که عبارتند از مانند اتاق توئین یا دوبل دلوکس، استودیو، سوئیت با چشم‌انداز شهر، سوئیت و اتاق دوبل یا توئین دلوکس با چشم‌انداز شهر، اتاق کینگ دلوکس و سوئیت خانواده دلوکس. در داخل اتاق‌های هتل Makati Palace Hotel Manila سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. همچنین سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارتند از چای‌ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برق، یخچال، فرش، کاناپه تخت شو،میز کار، تلویزیون و تلفن، فضای نشیمن، کمد لباس. بر اساس قوانین رایج در هتل ماکاتی پالاس استعمال سیگار ممنوع است و افراد سیگاری باید به محل مشخص بروند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و فیلیپینی خوشمزه را سفارش دهید.

فاصله هتل ماکاتی پالاس مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رصدخانه ملی مانیل: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی فیلیپین: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم مانیل: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه سانتیاگو: ۹.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است