search
menu

هتل Hotel H2O Manila

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel H2O Manila
امکانات عمومی هتل اچ دو او مانیل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اچ دو او مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel H2O Manila


هتل اچ دو او مانیل دارای چهار ستاره است و آنچه در رابطه با این هتل می‌تواند برای شما مهم باشد به طور کامل در این متن آمده‌است. مانیل یک شهر ساحلی است و این هتل نیز در پارک اقیانوسی این شهر واقع شده‌است. ساختمان هتل نیمی هتل و نیمی آکواریوم است که بر جذابیت آن افزوده‌است. هتل از یک ساختمان باشکوه تشکیل شده‌است که از بالا شبیه یک کشتی تفریحی است. اتاق‌های منحصربفرد این هتل می‌تواند برای همه جذاب باشد زیرا هم می‌توانید اتاقی با دیوارهای شیشه‌ای که آکواریوم‌های بزرگی از آن دیده می‌شود و هم اتاق‌هایی با چشم انداز اقیانوس را رزرو کنید. مدیریت هتل مسئولیت سازمانی خود را به طور کامل به انجام رسانده‌است و علاوه بر آماده ساختن امکانات اقامتی بسیار عالی، هنگامی که سیل در سال ۲۰۱۳ کشور را درنوردید، این هتل یک حرکت امدادی ترتیب داد که پول، غذا و لباس برای کمک به آسیب دیدگان در اختیار صلیب سرخ قرار داد. مسافرانیکه قصد اقامت در شهر مانیل دارند می‌توانند از طریق رزرو اینترنتی بلیط هواپیما بصورت هوایی به این شهر سفر کنند. در ادامه متن در رابطه با امکانات هتل Hotel H2O Manila اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

امکانات عمومی هتل اچ دو او مانیل


این هتل امکانات بسیار خوبی دارد که سعی شده‌است به ترتیب اهمیت در این بخش به آن‌ها پرداخته شود. این هتل دارای اینترنت رایگان وای فای در تمامی بخش‌های خود است. از لحاظ تمیزی و نظافت هتل در رتبه بالایی قرار دارد و نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌شود. لاندری، خشکشویی و اتو نیز از مواردی است که در صورت نیاز برای مسافران ارائه می‌شود. البته این خدمات بهداشتی هزینه مجزای خود را دارند. افراد معلول به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته‌باشند زیرا تمهیدات ویژه‌ای برای اقامت راحت آنها در نظر گرفته شده‌است. پارکینگ مجزایی برای خودروهای مسافران در نظر گرفته شده‌است. علاوه بر این اگر نیاز به خودرو داشته‌باشید می‌توانید هم خودرو شخصی و هم تاکسی اجاره کنید. خدمات دربانی و امنیتی نیز بطور تمام و کمال در هتل Hotel H2O Manila وجود دارد تا اقامت آسوده‌ای را تجربه کنید. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی و سرمایشی در همه بخش‌های هتل وجود دارد تا اقامت شما را آسوده و راحت کند. در مورد بخش‌های تفریحی و امکانات دیگر نیز هتل امکانات خوبی در نظر گرفته‌است بطوریکه استخر، اسپا، ماساژ و باشگاه ورزشی نیز در هتل وجود دارد. در این هتل شما امکان استفاده از صرافی موجود در آن را خواهید داشت. ترانسفر فرودگاهی برای کسانیکه با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‌اند، در نظر گرفته شده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار جذاب هستند. برخی از آن‌ها طوری طراحی شده‌اند که در طبقات پایین هستند و پنجره‌هایی دارند که رو به اقیانوس هستند. برخی اتاق‌ها نیز در طبقات بالا هستند و چشم انداز رو به دریا دارند. امکانات اقامتی و رفاهی کاملی نیز در واحدها وجود دارد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت و تلویزیون هستند و مبلمان راحت و شیکی نیز در جلوی تلویزیون‌ها قرار داده شده‌است. خدمات بهداشتی و نظافتی نیز در سطح بسیار خوبی وجود دارد و حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی برای هر واحد وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی هتل Hotel H2O Manila شامل موارد زیر هستند:
• اتاق با چشم انداز اکواریوم
• سوئیت با چشم انداز آکواریوم
• واحد دلوکس کینگ
• واحد توئین
• واحد پریمر
• سوئیت اکزگتیو
• واحد با چشم انداز پارک

رستوران هتل


هتل همانطور که در بخش‌های دیگر بسیار شیک و مجهز است، رستوران بزرگ و بسیار شیکی نیز دارد که تمام وعده‌های غذایی را در بهترین کیفیت ارائه کرده‌است.

فاصله هتل اچ دو او مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک اقیانوسی مانیل: ۱۰ متر
فاصله تا ریزال پارک: ۸۶۰ متر
فاصله تا قلعه سانتیاگو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی فیلیپین: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است