search
menu

هتل Herald Suites Solana

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Herald Suites Solana Manila
امکانات عمومی هتل سوئيت هرالد سولانا مانیل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوئیت هرالد سولانا مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Herald Suites Solana Manila


هتل سوئیت هرالد سولانا در شهر مانیل در پایتخت فیلیپین واقع‌شده است. این هتل زیبا سه ستاره بوده و به‌عنوان چندمنظوره فعالیت دارد، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، مخصوصاً برای زوج‌های جوان یکی از گزینه‌های مناسب در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌تواند رزرو این هتل باشد. هتل هرالد سولانا به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی به آسانی به فرودگاه دسترسی خواهید داشت، نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه بین‌المللی مالی است که با ۳۰ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است. همچنین به دلیل قرارگیری هتل Herald Suites Solana Manila در مرکز شهر مکتی تا مرکز خرید گرین بلت ۳.۶ کیلومتر و تا موزه ملی فیلیپین ۵ کیلومتر فاصله وجود دارد. با انتخاب این هتل می‌توانید از باغ‌های آیالا تری آنگل بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سوئيت هرالد سولانا مانیل


ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به بخش پذیرش اشاره کرد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل مخصوصاً در محوطه و رستوران قابل‌دسترس است. سایر خدمات عبارت‌اند از خشک‌شویی و لباسشویی که در لابی این هتل انجام می‌گیرند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر نیز می‌توانید با کرایه اتومبیل از لابی خودتان رانندگی کرده و از شهربازی استارسیتی، موزه ملی فیلیپین، مراکز خرید مانیل، پله سانتیاگو و چندین جای دیگر بازدید کنید. همچنین خدمات دیگر مانند ترانسفر رفت‌وبرگشت به منطقه بیزینس این شهر نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. با توجه به اینکه هتل Herald Suites Solana Manila پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک در محوطه‌ها و خیابان‌های اطراف هتل باشند. خدمات مربوط به افراد ویلچری نیز در سراسر این هتل ارائه می‌شود، مخصوصاً در هنگام ورود به اتاق‌ها محل عبور و مرور ویژه تعبیه‌شده است. در آسانسور و سایر نقاط نیز می‌توانید از خدمات مربوط به این افراد مطلع شوید. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل سوئیت هرالد سولانا می‌توانید از اتاق‌هایی مانند اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، سوئیت جونیور و سوئیت دلوکس بهره‌مند شوید. اتاق‌های موجود در داخل هتل سوئیت هرالد سولانا مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. همچنین از امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، کاناپه تخت شو اشاره کرد. در داخل اتاق‌ها حمام اختصاصی وجود دارد و در برخی از اتاق‌ها نیز می‌توانید از فضایی برای غذا خوردن بهره‌مند شوید. سایر امکانات نیز مانند گاوصندوق، امکانات اتوکشی، فرش، یخچال، کتری برقی در قسمت آشپزخانه سوئیت‌ها دایر شده است. با توجه به قوانین هتل Herald Suites Solana Manila استعمال سیگار ممنوع اعلام‌شده و برای افراد سیگاری محل مشخص و به دور از سایر مسافران تعبیه‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


برخی از امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل هرالد سولانا عبارت‌اند از استخر روباز که در طبقه آخر هتل واقع‌شده و این استخر در طول سال باز بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. در هنگام استفاده از این استخر نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. همچنین می‌توانید در باشگاه بدن‌سازی ورزش کرده و برای ریلکس کردن به سونا سر بزنید و از انواع ماساژها بهره‌مند شوید. همچنین اتاق بخار نیز به‌عنوان محل دیگری برای به آرامش رسیدن در هتل Herald Suites Solana Manila دایر شده است.

رستوران هتل


رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی، فیلیپینی و ژاپنی را سرو می‌کند و در کافی‌شاپ موجود در این هتل نیز می‌توانید در طول روز انواع نوشیدنی و خوراکی‌های سبک را سفارش دهید.

فاصله هتل سوئیت هرالد سولانا مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رصدخانه ملی مانیل: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی فیلیپین: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم مانیل: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای ناصری سیاه: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه سانتیاگو: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است