search
menu

هتل Grand Hyatt Manila

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Hyatt Manila
انواع اتاق های هتل گرند حیات مانیل و امکانات آن ها
رستوران های هتل گرند حیات مانیل
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل گرند حیات مانیل
فاصله هتل گرند حیات مانیل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Hyatt Manila


هتل گرند حیات مانیل از جمله هتل های لوکس و ۵ ستاره فیلیپین است که در شهر مانیل واقع شده. مانیل از شهرهای محبوب فیلیپین و جزو مقاصد گردشگری این کشور است. آثار تاریخی مانیل، اماکن دیدنی، مراکز خرید مانیل، مناظر طبیعی و غذاهای خوشمزه دلایلی هستند که گردشگران را به خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به مانیل ترغیب می کند. با این که مانیل مقصدی جذاب برای سفر است اما تنها با اقامت در هتلی مناسب باعث می شود لذت اقامت در مانیل را تجربه کنید. هتل گرند حیات مانیل هتلی ۵ ستاره است که خدمات و امکانات با کیفیتی را مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا ارائه می دهد.

انواع اتاق های هتل گرند حیات مانیل و امکانات آن ها


هتل رده بالای گرند حیات مانیل دارای اتاق های گرند کینگ، گرند دابل، گرند دلوکس کینگ، کلاب دابل، گرند سوئیت و گرند اگزکیوتیو سوئیت است. اتاق های خانواده و سوئیت عروس از دیگر انواع اتاق های هتل Grand Hyatt Manila هستند. گرچه این اتاق ها در برخی موارد مانند چشم انداز و فضای اتاق با هم تفاوت هایی دارند اما بسیاری از امکانات اتاق ها مشابه یکدیگر اند. تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون هستند. یخچال، چای ساز، سشوار و میز از جمله امکانات موجود در اتاق ها هستند. همه واحدهای اقامتی دارای حمام خصوصی و حوله تن پوش هستند.

رستوران های هتل گرند حیات مانیل


هتل گرند حیات ۵ رستوران به نام های گرند کیچن، شماره ۸ چاینا هاوس، پول هاوس، دِ سلار و د پیک دارد. رستوران گرند کیچن به طور اختصاصی به ارائه غذاهای آمریکایی و آسیایی می پردازد در حالی که رستوران چاینا هاوس انواع غذاهای چینی را سرو می کند. اگر هوس غذاهای گریل شده و کبابی دارید رستوران های پول هاوس و د پیک در اختیار شماست. رستوران د سلار هتل انواع غذاهای بین المللی را طبخ می کند. تمامی رستوران ها تلاش می کنند تا با فراهم کردن مواد اولیه تازه غذاهایی مغذی و سالم در اختیار مهمانان قرار دهند. رستوران ها به صورت بوفه و لاکارته اند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


گرند حیات به عنوان هتلی لاکچری تمامی امکانات ورزشی و تفریحی را فراهم کرده تا مهمانانش نیازی به خارج شدن از هتل نداشته باشند. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما گرند حیات را به عنوان هتل انتخاب کرده اند، از اجرای موسیقی زنده در این هتل لذت خواهند برد. عصرها که معمولا زمان خستگی و بی حوصلگی است، هتل برنامه های سرگرمی در نظر گرفته تا شور و نشاط دوباره ای در دل مهمانانش ایجاد کند. مهمانان اهل ورزش باید سری به باشگاه مجهز هتل زده و از وسیله های ورزشی آن استفاده کنند. اگر از گشت و گذار و فعالیت خسته شده باشید بخش اسپا هتل Grand Hyatt Manila با سونا، جکوزی، اتاق بخار و صندلی ماساژ پذیرای شماست تا گرد و غبار خستگی را از شما دور کند. گرند حیات کودکان را از یاد نبرده و برای این دلبندان شبکه تلویزیونی مخصوص کودک ایجاد کرده است.

امکانات و خدمات هتل گرند حیات مانیل


یکی از قابل توجه ترین امکانات هتل گرند حیات مانیل وجود رمپ و دستگیره در سرویس های بهداشتی است که امکان حرکت را برای سالمندان و افراد توان یاب آسان تر کرده است. اهالی خبر و روزنامه خوانی در هتل نیز به روزنامه های مختلف دنیا دسترسی خواهند داشت. خدمات کانسیرج، خدمات روم سرویس، دسترسی به اینترنت رایگان، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات ارائه شده توسط هتل گرند حیات هستند. بد نیست بدانید که کارکنان هتل Grand Hyatt Manila به زبان انگلیسی آشنا بوده و از بابت برقراری ارتباط مشکلی نخواهید داشت.

فاصله هتل گرند حیات مانیل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تفریخی خانوادگی کیدزانیا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع مسکونی سرندرا: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلوریتا: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید بزرگ اس ام: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گرین بِلت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید نیوپورت مال: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است