search
menu

هتل Executive Hotel Manila

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Executive Hotel Manila
امکانات عمومی هتل اکسکیوتیو مانیل
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اکسکیوتیو مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Executive Hotel Manila


هتل اکسکیوتیو مانیل هتلی سه ستاره‌است که در قلب شهر مانیل واقع شده‌است. در واقع محل قرار گیری هتل در محله Malate از شهر مانیل است. نام قبلی هتل Executive Plaza Hotel بوده‌است. این هتل با کیفیت، دسترسی به ماساژ، رستوران و مرکز تناسب اندام را برای مهمانان فراهم می کند. اگر اهل استفاده از وسایل نقلیه عمومی هستید بهتر است بدانید فاصله هتل تا وسایل نقلیه عمومی حدود ۶۰۰ متر است. نزدیکی آن به مراکز خرید، مراکز مالی، زمین‌های گلف، بناهای تاریخی، پارک‌ها و رستوران‌های خاص، آن را به مکانی ایده‌آل برای انجام تجارت در کنار تفریح و انتخابی عالی برای افرادی که در سفر هستند تبدیل کرده است. جاهای دیدنی فراوانی در این شهر وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید و این جاهای دیدنی شامل: موزه آیالا، پارک ریزال، شهربازی استار سیتی، قلعه سانتیاگو و ... هستند. در ادامه به توضیح در رابطه با امکانات هتل خواهیم‌پرداخت.

امکانات عمومی هتل اکسکیوتیو مانیل


هتل سه ستاره مذکور از امکانات تقریبا کاملی برخوردار است. این امکانات شامل دسترسی به اینترنت رایگان است که می‌تواند برای همه افراد یک مورد ضروری محسوب شود. شما قطعا به یک صرافی نیاز خواهید داشت تا پول شما را به پول رایج کشور فیلیپین تبدیل کند. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خوش و به یاد ماندنی تجربه خواهید کرد. بهتر است بدانید که در خود هتل این امکان به راحتی برای شما فراهم است. تهویه مطبوع و وجود وسایل گرمایشی و سرمایشی از موارد مهمی هستند که در بهترین و استاندارترین حالت ممکن در هتل وجود دارد. افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند اقامت در این هتل را انتخاب کنند، زیرا برای این افراد تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده‌است. فعالیت‌های تفریحی ورزشی ویژه مانند بولینگ، باشگاه بدنسازی و ماساژ نیز در این هتل وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. صندوق امانات نیز در هتل وجود دارد تا در صورت نیاز لوازم و مدارک با ارزشتان را با خیال راحت به آن بسپارید. در بخش‌های مختلف ساختمان جعبه کمک‌های اولیه قرار د اده شده‌است تا بتوانید در صورت لزوم و به موقع از آن استفاده کنید. خدمات دربانی نیز برای ساختمان در نظر گرفته‌شده‌است تا خیال شما را بابت عبور و مرور راحت کند.
داخل ساختمان فروشگاهی نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا خریدهای مورد نیاز خود را از آن انجام دهید. نظافت بصورت روزانه انجام می‌شود و لاندری هم برای کسانیکه بخواهند ارائه می‌شود. وجود بخش مناسب برای برگزاری جلسات کاری و امکانات لازم برای این امر از دیگر مواردی است که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و نگران برگزاری جلسات کاری خود نباشید. زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی زبان‌هایی هستند که توسط آن با کارکنان هتل Executive Hotel Manila می‌توانید ارتباط برقرار کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Executive Hotel Manila از شرایط اقامتی بسیار خوبی برخوردار هستند. چیدمان در بهترین سطح کیفیتی انجام شده‌است و علاوه بر این امکانات مورد نیاز شما نیز فراهم است. اینترنت رایگان را می‌توانید در تمام واحدها بدون پرداخت هزینه اضافی در اختیار داشته‌باشید. تخت خواب‌های تاشو داخل اتاق‌ها وجود دارد اگر اهل چای و قهوه هستید نگران نباشید زیرا در تمام اتاق‌ها امکانات مربوط به آن‌ها وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی برای هر واحد در نظر گرفته شده‌است. تلویزیون متصل به کانال‌های ماهواره‌ای از سایر خدماتی است که در اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق کینگ
• اتاق دلوکس دو نفره
• اتاق پرمیوم
• سوئیت جونیور
• اتاق تک نفره
• اتاق پریمر

رستوران هتل


هتل دارای رستوران و کافه است و علاوه بر امکان سرو غذا در رستوران، می‌توانید از خدمات روم سرویس نیز استفاده کنید.

فاصله هتل اکسکیوتیو مانیل تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان راجه سلیمان: ۵۵۰ متر
فاصله تا بنای یادبود ریزال: ۸۵۰ متر
فاصله تا مجسمه آزادی سنتیال: ۸۵۰ متر
فاصله تا مجموعه تاریخی ورزشی ریزال: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است