search
menu

هتل Century Park Hotel Manila

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Century Park Hotel Manila
امکانات عمومی هتل سنتری پارک مانیل
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتری پارک مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Century Park Hotel Manila


هتل سنتری پارک یکی از هتل‌های چندمنظوره در شهر مانیل است. این هتل بی‌نظیر چهار ستاره بوده و یکی از محل‌های اقامت بسیار مناسب برای همه رده‌های سنی به شمار می‌رود، مخصوصاً زوج‌های جوان در میان سایر مسافران توجه بیشتری به این هتل داشته و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو آن اقدام می‌کنند. به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب این هتل به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر مانیل دسترسی آسانی خواهید داشت. برخی از جاذبه‌های مشهور در این شهر عبارت‌اند از آکواریوم مانیل، موزه ملی فیلیپین، شهربازی استار سیتی، قلعه سانتیاگو و چندین جای دیگر. با اقامت در این هتل Century Park Hotel Manila در عرض ۵ دقیقه رانندگی به مرکز فرهنگی فیلیپین و مرکز کنگره بین‌المللی فیلیپین دسترسی خواهید داشت. همچنین قصر رابینسون با ۱۰ دقیقه رانندگی قابل‌دسترس است. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی مانیل بوده و با ۹.۱ کیلومتر فاصله از این هتل قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق‌های ضد سیگاری، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سنتری پارک مانیل


با اقامت در هتل سنتری پارک می‌توانید در طی روز از طریق ترانسفر گشت به جاهای مختلف شهر سربزنید یا اینکه با کرایه اتومبیل می‌توانید به وسیله تور گردشگری از نقاط مختلف شهر بازدید کنید. مرکز بیزینس موجود در داخل این هتل نیز شامل اتاق جلسه بوده و مسافرانی که به قصد کار و تجارت عازم شهر مانیل می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند از این خدمات برخوردار شوند. در لابی این هتل با بخش خدمات باربری روبرو خواهید شد، همچنین برای سپردن وسایلتان می‌توانید به اتاق چمدان سر بزنید. در بخش پذیرش نیز به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. پارکینگ اختصاصی نیاز به رزرو قبلی داشته و بابت استفاده از پارکینگ باید هزینه مجزا پرداخت شود. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Century Park Hotel Manila آسانسور نیز تعبیه‌شده است تا مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، از این خدمات رفاهی بهره‌مند شوند. همچنین سایر خدمات مربوط به راحتی این مسافران نیز در داخل اتاق‌ها، رستوران و محوطه تعبیه‌شده است. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. در صورت نیاز به خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی می‌توانید به مرکز شستشو مراجعه کرده و از این خدمات بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل


یکی از نکات موردتوجه در این هتل دریافت ماساژ در داخل اتاق است. از تفریحات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه اشاره کرد. همچنین دو استخر شنا در این هتل دایر شده است که هر دو به‌صورت روباز بوده و در طول سال دایر هستند. استخر اول برای تمامی رده‌های سنی مناسب است ولی استخر دوم فقط مخصوص بزرگ‌سالان است. توجه داشته باشید که استفاده از هر دو استخر رایگان بوده و در کنار آن نیز می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، در مرکز اسپای هتل Century Park Hotel Manila می‌توانید از انواع ماساژ بهره‌مند شوید که باید برای استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل سنتری پارک عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل، اتاق توئین یا دوبل اکسکیوتیو و تاور پارک. اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بوده و همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون، گاوصندوق، چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید. در همه اتاق‌های هتل Century Park Hotel Manila حمام اختصاصی تعبیه‌شده است. این حمام‌ها شامل دوش، وان و جکوزی هستند. علاوه بر موارد گفته‌شده می‌توانید از امکاناتی نظیر اتوکشی، فرش، یخچال، کتری برقی، میز کار و فضای نشیمن در داخل اتاق‌ها بهره‌مند شوید. با توجه به قوانین رایج در این هتل استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید از هشت رستوران موجود بهره‌مند شوید و انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید. در داخل این هتل ۴ رستوران وجود دارد؛ در رستوران Café in the Park انواع غذاهای آمریکایی، آسیای شرقی و بین‌المللی را در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهند. رستوران Century Tsukiji مخصوص غذاهای ژاپنی بوده و به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. رستوران Deli Snack انواع غذاهای بین‌المللی را به‌صورت منویی سرو می‌کنند و درنهایت رستوران Atrium Lounge غذاهای آمریکایی، چینی، آسیای شرقی و پیتزا را در زمان‌های صبحانه، میان وعده، ناهار، شام و بعد شام به‌صورت منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل سنتری پارک مانیل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم مانیل: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی فیلیپین: ۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای ناصری سیاه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا رصدخانه مانیل: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است