search
menu

هتل Seda Lio Palawan

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Seda Lio Palawan
امکانات کلی هتل سدا لیو پالاوان فیلیپین
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سدا لیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Seda Lio Palawan


هتل سدا لیو، یکی از زیباترین هتل های ۵ ستاره در پالاوان، کشور فیلیپین است. این هتل در ساحل واقع شده و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد. موقعیت مکانی هتل Seda Lio بسیار خوب بوده و به بسیاری از سواحل و جاذبه های دیدنی دسترسی آسان دارد. اقامت در این هتل می تواند تجربه شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان رقم بزند. امکاناتی که در این هتل فراهم گشته اند، همه برای آسایش و لذت بردن مهمانان از سفر هستند. پرسنل هتل نیز تمام تلاش خود را می کنند تا مهمانان با خاطره ای خوش از هتل جدا شوند.

امکانات کلی هتل سدا لیو پالاوان فیلیپین


امکاناتی که در این هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده اند، عالی هستند. مهمانانی که از شهرها یا کشورهای همسایه به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و خیالشان از بابت امنیت محل پارک راحت باشد. مهمانان می توانند در سراسر هتل Seda Lio Palawan به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته و با دنیای خارج ارتباط برقرار کنند. در این هتل علاوه بر ساحل اختصاصی با امکانات ویژه، در محوطه بیرونی هتل تراس و باغ نیز طراحی شده است تا مهمانان در اوقات فراغت و بیکاری در این مکان ها زمان سپری کنند.
لابی هتل سدا لیو پالاوان جایی است که مهمانان به محض ورود به هتل در آن حضور می یابند. لابی هتل دارای امکاناتی مانند مبلمان، میز، تلویزیون، اتاق مخصوص استعمال سیگار، آسانسور، سیستم تهویه، سرویس بهداشتی و ... است که برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی برای خدمات رسانی به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهایشان فعالیت می کند.
مهمانان می توانند برای استفاده از خدماتی نظیر روم سرویس، لاندری، خشکشویی، خدمات اتو، خدمات شاتل فرودگاهی، سرویس کانسرج، تهیه بلیط، گشت شهری و بازدید از جاذبه ها، برگزاری میتینگ ها و میهمانی ها، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان و غیره به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش Seda Lio Palawan بسیار مهربان، صمیمی و خوش برخورد هستند و سعی می کنند مهمانان را به خوبی راهنمایی کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان های فیلیپینی و انگلیسی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان به مشکل خاصی برنمی خورند.
لازم است مهمانانی که قصد سفر همراه حیوانات خانگی شان را دارند، بدانند که پذیرش حیوانات خانگی در این هتل صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل سعی شده امکانات تفریحی جذاب و سرگرم کننده برای مهمانان فراهم گردد تا لحظات شاد و به یاد ماندنی برایشان رقم بخورد. ساحل اختصاصی از جمله امتیازات مثبت هتل Seda Lio Palawan به حساب می آید که با فراهم کردن یک محیط ساحلی تمیز، آرام و مجهز به مهمانان این امکان را می دهد تا از دریا، ساحل و آفتاب لذت ببرند و در کنار آن به انجام ورزش های آبی بپردازند. در ساحل اختصاصی هتل تخت، چتر آفتاب، بار نوشیدنی جات و چندین تجهیزات لازم برای انجام ورزش های آبی از جمله غواصی و موج سواری فراهم شده اند.
در محوطه داخل هتل نیز مهمانان می توانند به شنا در استخر روباز بپردازند و از استخر جذاب و لوکس بی نهایت (اینفینیتی پول) لذت ببرند. بسیاری از مهمانان در این استخر عکس های فوق العاده زیبا برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های مجازی می گیرند. استخر هتل در تمام سال قابل استفاده بوده و برای هر رده سنی مناسب است. در اطراف استخر نیز تخت، چترهای آفتاب و حوله وجود دارند و مهمانان می توانند با استفاده از آن ها حمام آفتاب جانانه و لذت بخش بگیرند.
مرکز اسپا و سلامت هتل خدمات ریلکسیشن و مراقبتی گوناگون به مهمانان ارائه می دهد. مهمانان می توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات اسپا و ماساژ بهره مند شوند و خستگی بدنشان را رفع کنند. مهمانانی که در طول سفر هم از انجام تمرینات ورزشی غافل نشده و به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند، می توانند از باشگاه بدنسازی مجهز هتل استفاده کنند.
البته که در این هتل برای کودکان هم امکانات ویژه در نظر گرفته شده تا از سفر و اقامتشان لذت ببرند و در کنار بزرگترها اوقات خوشی تجربه کنند. کودکان می توانند در باشگاه کودکان و زمین بازی فضای بسته هتل بازی های گوناگون و سرگرم کننده انجام دهند.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران به نام «رستوران میستو» وجود دارد که در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام غذاهای خوشمزه و بین المللی برای مهمانان آماده کرده و به صورت منوی آلاکارته به آن ها سرو می کند. در وعده صبحانه نیز غذاهای سرد و گرم قاره ای، آسیایی و آمریکایی سرو می شوند.

اتاق های هتل


در هتل سدا لیو پالاوان مناسب هر نیاز و سلیقه ای اتاق وجود دارد و مهمانان می توانند با انتخاب از میان آن ها اتاق مد نظرشان را رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل Seda Lio Palawan شامل اتاق های توئین یا دوبل دلوکس جنگلی، سوئیت و اتاق های توئین یا دوبل دلوکس باغ هستند. در همه اتاق ها امکانات رفاهی شیک و مدرن فراهم شده و دکوراسیون اتاق ها بسیار زیبا هستند. این اتاق ها برای داشتن اقامتی راحت و دلنشین بسیار مناسب اند. مهمانان بایستی توجه داشته باشند که استعمال دخانیات در تمام اتاق های هتل ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های هتل سدا لیو پالاوان دکوراسیون و چیدمان شیک و با هماهنگی زیبا دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد. پروتکل های بهداشتی در فضاهای داخلی و عمومی و روی سطوح رعایت و اعمال می شود. داخل اتاق ها امکانات رفاهی مانند مبلمان، میز، تخت خواب، آینه، کمد، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون ال ای دی، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و ... وجود دارند. برخی اتاق های هتل Seda Lio Palawan دارای تراس هستند که در تراس میز و صندلی مخصوص فضای باز قرار گرفته اند.

فاصله هتل سدا لیو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای کاتولیک ویلا لیبرتاد: ۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه ال نیدو: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل لیو ال نیدو: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بزرگ ال نیدو: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورونگ کورونگ: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین پالاوان: ۱۱٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است