search
menu

هتل Waterfront Cebu City Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Waterfront Cebu City Hotel
امکانات کلی هتل واترفرانت سیبو سیتی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل واترفرانت سیبو سیتی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Waterfront Cebu City Hotel


هتل ۴ ستاره واترفرانت سیبو سیتی در شهر ملکه جنوب و در قلب لاهوگ واقع شده است. دلیل شما برای بازدید از سیبو هرچه که باشد، این هتل مکان مناسبی برای یک استراحت هیجان انگیز است. طعم و فرهنگ واقعی محلی سیبو را با اقامت در این هتل ، واقع در ۳.۳ کیلومتری کلیسای معروف د استو احساس خواهید کرد. باشگاه کانتری سیبو و بندر اسکله ۴ سیبو ارزش بررسی دارند. در حالی که کسانی که به دنبال جاذبه‌های منطقه هستند می‌توانند از باغ گیاه شناسی سیبو و موزه خوزه آر گولاس هالد دیدن کنند. باغ وحش سیبو و پارک اقیانوسی سیبو نیز ارزش بازدید دارند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به موزه سوگبو، صلیب ماژلان، پارک هریتیج و قلعه سن پدرو اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی مکتان است که ۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سیبو را داشته باشید، هتل Waterfront Cebu City Hotel با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل واترفرانت سیبو سیتی


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. این هتل مجموعه‌ای از خدمات و امکانات رفاهی را برای کمک به اقامت راحت‌تر ارائه می‌دهد. در طول اقامت خود می‌توانید با دسترسی رایگان به اینترنت متصل بمانید. ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، صندوق امانات، انبار چمدان و میز تور از جمله خدماتی هستند که در هتل Waterfront Cebu City Hotel ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. میهمانانی که دارای ناتوانی یا کم توانی جسمانی هستند می‌توانند از خدماتی که برای آن‌ها تعبیه شده استفاده کنند. قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است.
برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. اتاق جلسه و خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. با بازدید از ماساژ، اتاق بخار، اسپا و سونا می‌توانید بدن خود را گرم کنید. با امکانات تناسب اندام هتل، می‌توانید تمرینات روزانه خود را انجام دهید. همچنین بعد از شنا در استخر می‌توانید در بار کنار استخر از نوشیدنی‌های لذیذ لذت ببرید. فروشگاه رفاهی و خرید در محل برای همه میهمانان در دسترس است. کارکنان مجرب هتل واترفرانت سیبو سیتی به زبان انگلیسی و فیلیپینی صحبت می‌کنند و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ الی ۲۳:۳۰ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Waterfront Cebu City Hotel عبارتند از:
• اتاق سوپریور
• اتاق لوکس
• اتاق امباسدور
• سوئیت امباسدور
• سوئیت اکسکیوتیو
• سوئیت جونیور
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های هتل واترفرانت سیبو سیتی دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون کابلی و مینی بار هستند. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است. میهمانان می‌توانند از ماساژ در اتاق‌های خود لذت ببرند. همچنین می‌توانید با سشوار، لوازم آرایش و و حوله‌ای که در حمام‌های میهمان ارائه می‌شود، شاداب و تمیز بمانید.

رستوران هتل


صبحانه همه روزه به صورت سلف سرویس در هتل واترفرانت سیبو سیتی سرو می‌شود. انواع رستوران‌ها غذاهای مختلفی از جمله غذاهای چینی، ژاپنی و دریایی را ارائه می‌دهند. رستوران Uno دارای بوفه بین المللی و La Gondola در غذاهای ایتالیایی تخصص دارد.

فاصله هتل واترفرانت سیبو سیتی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بندر سیبو: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا معبد لیا: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است