search
menu

هتل Sugbutel Family Hotel Cebu

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sugbutel Family Hotel Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل سوگبوتل فمیلی سیبو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سوگبوتل فمیلی سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sugbutel Family Hotel Cebu


هتل ۲ ستاره سوگبوتل فمیلی در مرکز شهر سیبو قرار دارد. Sugbutel Family Hotel از هتل‌های ارزان سیبو به شمار می‌رود و گزینه خوبی برای سفرهای اقتصادی است. هتل سوگبوتل فمیلی سیبو در سال ۲۰۰۹ به بهره‌برداری رسیده است و امکانات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی سیبو خواهید داشت. صلیب ماژلان و خیابان کولون حدود ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متنوع دیگری نیز در شهر سبو وجود دارد که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سبو می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل سوگبوتل فمیلی گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با انتخاب این هتل سفر جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوگبوتل فمیلی سیبو


طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی در هتل سوگبوتل برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل در دسترس است و ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل سوگبوتل فامیلی ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، کمد، فاکتور و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۱۱.۳۰ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های فیلیپینی و انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. سوگبوتل فمیلی پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است؛ طبق مقررات این هتل، افراد بالای ۱۲ سال بزرگ‌سال محسوب می‌شوند. ناگفته نماند این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. از امکانات دیگر این هتل ۲ ستاره می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش هتل سوگبوتل را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس اتو برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی مکتان سیبو در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد، با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به راحتی به محل اقامتتان تشریف ببرید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل سوگبوتل دارای ۴۷ اتاق ساده و در عین حال زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سوپریور تویین، اتاق استاندارد تویین، اتاق سوپریور دوبل، اتاق دلوکس تویین و اتاق دلوکس دوبل است. خوابگاه مجزا نیز برای مهمانان تدارک دیده شده است و در صورت تمایل می‌توانید آن را انتخاب نمایید. تمامی واحدهای اقامتی عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه‌ تخت، میز، صندلی، رخت‌آویز، تلفن و سیستم بیدارباش اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. خوابگاه‌ها دارای یک نشیمن هستند و دسترسی به حمام و سرویس بهداشتی مشترک دارند. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی دارای سرویس اضافه هستند و در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل


یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به سبو بازدید از سواحل زیبای این شهر و انجام تفریحات آبی است. هتل سوگبوتل با نزدیکی به سواحل سبو گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌رود.

رستوران هتل


در هتل سوگبوتل سرویس روم سرویس به مهمانان ارائه می‌شود و شما می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاق یا سالن مشترک نوش جان نمایید. این هتل دارای رستوران نیست و برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، گزینه‌های متنوعی پیش رویتان خواهد بود. رستوران‌های lki Drum Yakiniku Restaurant و Handuraw Pizza White Gold Club تنها ۴۰۰ متر تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل سوگبوتل فمیلی سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه استانی سیبو: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه خانه اجدادی یاپ ساندیگو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۲ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان کولون: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است