search
menu

هتل St. Mark Hotel Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل St. Mark Hotel Cebu
امکانات عمومی هتل اس تی مارک سبو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اس تی مارک سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل St. Mark Hotel Cebu


هتل اس تی مارک سیبو با داشتن باغ، تراس آفتاب و خدمات ماساژ، اتاق‌های جذابی را برای اقامت در شهر سبو ارائه می‌دهد. Wi-Fi رایگان در کل هتل و پارکینگ رایگان از خدمات رایگان هتل است. مرکز خرید بزرگ Ayala Center Cebu تنها ۱۰ دقیقه با ماشین با هتل فاصله دارد. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه‌ی مطبوع، شامل محل اتصال iPod و مینی‌بار هستند. البته اطلاعات تکمیلی در ادامه مطلب به شما داده خواهدشد. رستوران Halo غذاهای بین المللی را به مسافران هتل St. Mark Hotel Cebu ارائه می‌کند. این هتل ۳ کیلومتر از پارک آی تی سیبو و صلیب ماژلان فاصله دارد. سایر جاهای دیدنی سیبو که می‌توانید از آن بازدید کنید شامل: معبد لیه، قلعه سن پدرو، کلیسای سانتو نینو و ... هستند که می‌توانید با بازدید از این جاهای دیدنی خاطره‌ای بسیار خوب را برای خود و همراهانتان ثبت کنید. اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به سبو سفر کرده‌اید بهتر است بدانید، فرودگاه بین المللی سبو ۱۰ کیلومتر با شما فاصله دارد.

امکانات عمومی هتل اس تی مارک سبو


هتل مورد نظر دارای امکانات بیشماری است که همه آن‌ها در این بخش به طور مفصل و با جزئیات توضیح داده شده‌است. یکی از موارد قابل توجه در این هتل این است که هتل St. Mark Hotel Cebu دارای بالکن و محوطه‌ای است که برای دورهمی و لذت بردن از فضای آزاد جای بسیار مناسبی است. چمدان‌های شما با قرار گرفتن در انبار چمدان در یک جای مناسب و امن قرار می‌گیرند. اگر شما رزرو اینترنتی بلیط هواپیما را انتخاب کرده‌اید تا از این طریق به سیبو سفر کنید، می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل نیز استفاده کنید. آلارم‌های هشدار دهنده هتل می‌تواند در اقامت آرام شما نقش مثبتی داشته‌باشد و دود آتش سوزی را زود تشخیص می‌دهند. خدماتی مانند فکس، فتوکپی و خدمات مورد نیاز برای گردهمایی‌ها نیز در این هتل برای متقاضیان ارائه می‌شود. پارکینگ رایگان نیز از سایر خدماتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. تهویه مطبوع، وجود بخشی که در آن سیگار کشیدن ممنوع است و حتی امکان رزرو اتاق‌هایی که برای افرادی که آلرژی دارند مناسب است، از سایر امکانات این هتل است. لاندری و خدمات خشکشویی با هزینه مجزا در هتل وجود دارد تا با خیال راحت از شستن و اتوی لباس‌هایتان در این هتل اقامت کنید. افراد معلول با خیال راحت می‌توانند این هتل را رزرو کنند و از امکانات مختص خودشان استفاده کنند. در ضمن آسانسور نیز در هتل وجود دارد. در صورت نیاز می‌توانید از صندوق امانات هتل استفاده کنید تا لوازم با ارزش و مدارکتان را با خیال راحت در طول سفر به آن‌ها بسپارید. ماساژ با هزینه مجزا بطور تخصصی نیز در این هتل ارائه می‌شود. با کارکنان هتل فقط با زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی می‌توانید ارتباط برقرار کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


به شما پیشنهاد می‌شود حتما این هتل را رزرو کنید زیرا اتاق‌های آن بسیار شیک و مدرن هستند و تقریبا تمام امکانات مورد نیاز برای اقامت چند روزه خود را در این واحدها می‌توانید پیدا کنید. امکانات بهداشتی داخل حمام و سرویس‌های بهداشتی، تلویزیون، اینترنت رایگان، تلفن و بسیاری امکانات دیگر در تمام واحدها وجود دارد. رنگ آمیزی روشن دیوارها و وجود لوازم و دکوراسیون به رنگ روشن از موارد چشمگیر در واحدهای هتل است. اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل St. Mark Hotel Cebu رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• واحد سوپریور کوئین
• واحد دلوکس کوئین
• واحد خانوادگی جونیور

رستوران هتل


شما در این هتل می‌توانید مزه یک غذای بین المللی یا سنتی شهر را در بهترین کیفیت و در رستوران بسیار زیبا و کاملا بهداشتی آن بچشید.

فاصله هتل اس تی مارک سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان کولون: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است