search
menu

هتل Shangri-La Mactan, Cebu

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Shangri-La Mactan, Cebu
امکانات عمومی هتل شانگری لا مکتان سیبو
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شانگری لا مکتان سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Shangri-La Mactan, Cebu


هتل شانگری لا در منطقه مکتان شهر سیبو واقع‌شده است. این هتل پنج ستاره بوده و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان گردشگران اهمیت خاصی دارد. با انتخاب این هتل حدوداً ۱۵ دقیقه تا فرودگاه فاصله خواهید داشت. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل Shangri-La Mactan, Cebu می‌توان به دو استخر شنا، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، مرکز سلامتی و اسپا. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی شهر سیبو بازدید کنید؛ برخی از مشهورترین جاهای دیدنی در این شهر عبارتند از قلعه سن پدرو، صلیب ماژلان، باغ گل سیرائو و موزه‌های سیبو. برای اقامت در این هتل زیبا تنها کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو اینترنتی آن اقدام کنید.

امکانات عمومی هتل شانگری لا مکتان سیبو


اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، به راحتی می‌توانند ماشینشان را در پارکینگ این مجموعه پارک کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی نیز در این هتل انجام می‌گیرند که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای برگزاری جلسات کاری‌تان باید به بخش بیزینس سر زده و با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید. خدمات باربری، تور گردشگری، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته جزو خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل هستند. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، کره‌ای، فیلیپینی و چینی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از میان امکانات تفریحات این هتل می‌توان به دو استخر روباز اشاره کرد که این دو استخر در طول سال دایر هستند. استخر اول برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و استخر دوم نیز فقط مخصوص بزرگ‌سالان است. بر روی استخر اول سرسره آبی تعبیه‌شده است و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. بخش اسپای این هتل نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های اسپا بوده و در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. در این سالن انواع ماساژهای ریلکس کننده و تراپی‌های زیبایی ارائه می‌شود. همچنین باشگاه بدن‌سازی مجهز نیز در این هتل دایر شده و به بازی تنیس نیز می‌توانید مشغول باشید. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در هتل Shangri-La Mactan, Cebu عبارتند از موسیقی زنده، تورهای پیاده‌روی، کلاب‌های کودکان، ورزش‌های آبی، مینی گلف، موج‌سواری، زمین‌بازی کودکان، بیلیارد و کلاب‌های شبانه. از امکانات مربوط به سلامتی در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی، کلاس یوگا، خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی، جکوزی داغ، سونا و انواع ماساژهاست.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل دلوکس، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل پریمییر، اتاق توئین دلوکس، سوئیت دوبل پانوراما، اتاق توئین دلوکس با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده دلوکس، اتاق اتاق‌های مجموعه نیز دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و هریک از اتاق‌ها شامل بالکن اختصاصی هستند که چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای مکتان و باغ‌های گیاه‌شناسی دیده می‌شوند. هر اتاق هتل Shangri-La Mactan, Cebu شامل امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون بوده و از سمت دیگر اتاق‌ها نیز می‌توانید در ورودی طلوع آفتاب را از فاصله نزدیک تماشا کنید.

رستوران هتل


انواع غذاهای تازه دریایی در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین غذاها به صورت سلف‌سرویس در زمان‌های وعده غذایی ارائه می‌شوند. با توجه به قوانین این هتل سرو وعده‌های غذایی سلف‌سرویس برای کودکان ۲ تا ۶ سال رایگان است و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال نیز نصف هزینه دریافت می‌گردد. چهار رستوران در این هتل دایر هستند که در رستوران Tides انواع غذاهای آمریکایی، چینی، ژاپنی، کره‌ای، محلی و آسیایی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف‌سرویس، رستوران Tea of Spring غذاهای چینی در وعده‌های ناهار و شام به صورت منویی، رستوران Acqua غذاهای ایتالیایی در زمان ناهار و شام به صورت منویی و رستوران Cowrie Cove غذاهای دریایی در وعده شام به صورت منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل شانگری لا مکتان سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل شانگری لا: ۵۵۰ متر
فاصله تا معبد مکتان: ۸۰۰ متر
فاصله تا بندر هیلتون: ۹۰۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی ماریباگو: ۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است