search
menu

هتل Sarrosa International Hotel and Residential Suites Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sarrosa International Hotel and Residential Suites Cebu
امکانات عمومی هتل ساروسا اینترنیشنال اند رسیدنشیال سوئیتس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ساروسا اینترنیشنال اند رسیدنشیال سوئیتس سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Sarrosa International Hotel and Residential Suites Cebu


هتل ساروسا اینترنیشنال اند رسیدنشیال سوئیتس دارای سه ستاره است و در سبو یکی از شهرهای معروف فیلیپین است. هتل بین المللی ساروسا در فاصله ۵ دقیقه با ماشین از منطقه تجاری سبو قرار دارد و واحدهای مدرنی را ارائه می‌دهد. این هتل دارای یک استخر سرپوشیده است. پارکینگ رایگان در زیرزمین هتل در دسترس است. هتل Sarrosa International Hotel and Residential Suites Cebu حدود ۱۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی سیبو فاصله دارد. شما با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به راحتی می‌توانید به این شهر سفر کنید. این هتل دارای یک فروشگاه زیبایی و امکانات تجاری نیز هست. اقامت شما در این هتل با توجه به نظرات مهمانانش می‌تواند یک اقامت راحت و آسوده باشد. جاهای دیدنی سیبو که می‌توانید در این سفر از آن‌ها دیدن کنید شامل: قلعه سن پدرو سیبو، صلیب ماژلان، موزه‌های سیبو و ... هستند. در ادامه با ذکر جزئیات بیشتری می‌توانید از این هتل اطلاعاتی را کسب کنید.

امکانات عمومی هتل ساروسا اینترنیشنال اند رسیدنشیال سوئیتس


در رابطه با امکانات عمومی هتل این بخش از متن به اندازه کافی و با ذکر جزئیات به بیان آن‌ها پرداخته‌است. شما می‌توانید از اینترنت رایگان هتل استفاده کنید تا در بخش‌های مختلف بتوانید به راحتی با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید و کارهای خود را از راه دور نیز تحت کنترل داشته‌باشید. برای افراد معلول تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده‌است و حتی آسانسور نیز سبب راحتی در رفت و آمد شما شده‌است. پارکینگ هتل برای مسافران در نظر گرفته شده‌است و استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارد. کسانیکه بخواهند با خودرو خود شهر را بگردند می‌توانند از هتل درخواست اجاره خودرو را داشته‌باشند. امکانات بهداشتی و نظافتی خوبی برای مسافران ارائه می‌شود که از آن‌ها می‌توان به خدمات لاندری و خشکشویی با هزینه مجزا اشاره کرد. یکی از آسان‌ترین راهها برای سفر به سیبو رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و سفر با هواپیما است، در صورت استفاده از هواپیما می‌توانید از شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا نیز استفاده کنید. دستگاه خودپرداز موجود در هتل می‌تواند برای کسانیکه پول نقد به همراه ندارند، بسیار کاربردی باشد. افرادی که به سیگار حساسیت دارند می‌توانند از بخش غیرسیگاری نیز استفاده کنند. هوای هتل بسیار مطبوع و دلنشین است و تهویه مطبوع نیز در ساختمان هتل انجام می‌شود. مرکز تناسب اندام نیز در این هتل وجود دارد که می‌تواند شما را در داشتن برنامه ورزشی منظمتان یاری کند. کارکنان هتل Sarrosa International Hotel and Residential Suites Cebu به زبانهای انگلیسی و فیلیپینی تسلط دارند. اگر جلسات کاری و همایشی را قرار است در این شهر برگزار کنید می‌توانید از امکانات و تسهیلاتی که هتل در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


واحدهای هتل برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب هستند زیرا سوئیت‌های خانوادگی بسیار تمیز و با امکاناتی دارد. واحدها دارای تلویزیون و اینترنت هستند و شما اقامت آسوده‌ای را می‌توانید در آن‌ها تجربه کنید. واحدها دارای حمام و دستشویی اختصاصی برای هر واحد هستند و شما می‌توانید در اتاق خودتان تمام امکانات مد نظرتان را داشته‌باشد. کف تمام اتاق‌ها موکت است و پنجره‌ها نیز دارای پرده‌های هم رنگ با سایر لوازم و وسایل هستند. انواع اتاق‌های هتل Sarrosa International Hotel and Residential Suites Cebu شامل:
• سوئیت خانوادگی
• اتاق دابل گرند دلوکس
• سوئیت بزرگ خانوادگی با ظرفیت ۱۰ نفر
• سوئیت سارسا
• سوئیت بزرگ خانوادگی با ظرفیت ۷ نفر

رستوران هتل


شما برای خوردن وعده‌های غذایی می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید و از غذاهای متنوع در منوی آن انتخاب کنید.

فاصله هتل ساروسا اینترنیشنال اند رسیدنشیال سوئیتس سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تفریحی پاویلیون: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است