search
menu

هتل S Hotel & Residences Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل S Hotel & Residences Cebu
امکانات کلی هتل اند رزیدنس سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اند رزیدنس سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل S Hotel & Residences Cebu


اس هتل اند رزیدنس سیبو جزو هتل‌های سه ستاره سیبو است که در ۲.۹ کیلومتری خیابان مشهور کولون واقع شده است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به آیالا سنتر، موزه سوگبو، پارک هریتیج، قلعه سن پدرو، معبد لیا و صلیب ماژلان اشاره کرد که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. کتابخانه یادبود خوزه ریزال و دایره فوئنته اوسمنا مکان‌های دیدنی محلی هستند و برخی از جاذبه‌های این منطقه عبارتند از باغ گیاه‌شناسی سبو و موزه خوزه آر گولاس هالد. باغ وحش سبو و پارک اقیانوسی سبو نیز ارزش بازدید دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی مکتان سیبو است که ۱۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سیبو را داشته باشید، هتل S Hotel & Residences Cebu با قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اند رزیدنس سیبو


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کند. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. هتل S Hotel & Residences Cebu خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. میهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای میهمانانی که معلولیت جسمانی دارند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. برای رفع خستگی خود می‌توانید از خدمات ماساژ بهره‌مند شوید. از دیگر امکانات و خدمات این هتل می‌توان به فضای نگهداری از چمدان، صندوق امانات و سیستم اعلام و اطفا حریق اشاره کرد. هتل اند رزیدنس سیبو دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدمات کرایه تاکسی و ماشین توسط هتل ارائه می‌شود. در صورت نیاز، خدمات بلیط و تورها حتی می‌توانند به شما در رزرو بلیط و رزرو بهترین نمایش‌ها و برنامه‌های اطراف کمک کنند. لطفا توجه داشته باشید که کشیدن سیگار در هتل ممنوع است تا هوای تمیزتر برای همه میهمانان فراهم شود. برای سلامتی و رفاه همه میهمانان و کارکنان، سیگار فقط به مناطق تعیین شده توسط هتل محدود می‌شود. از آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل خودداری کنید. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ الی ۱۳ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل اند رزیدنس سیبو عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق سه تخته لوکس
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق چهار تخته استاندارد
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق سه تخته لاکچری
• اتاق چهار تخته لاکچری
• اتاق خانوادگی
در هتل، اتاق‌ها دارای میز تحریر و تلفن هستند. اتاق‌ها همچنین دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و برخی از اتاق‌های S Hotel & Residences Cebu صندوق امانات نیز دارند. در اقامتگاه هر اتاق دارای حمام اختصاصی، دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها امکان‌پذیر است. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از چای‌ساز و قهوه‌ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


میهمانان هتل S Hotel & Residences Cebu می‌توانند همه روزه از صبحانه à la carte لذت ببرند. اگر حوصله بیرون رفتن برای غذا خوردن ندارید، همیشه می‌توانید گزینه‌های غذاخوری خوشمزه را در هتل انتخاب کنید.

فاصله هتل اند رزیدنس سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سوگبو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک هریتیج: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد لیا: ۶ کیلومتر
فاصله تا مزرعه گل سیراو: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است