search
menu

هتل RedDoorz @ Bonifacio St Cebu

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل RedDoorz @ Bonifacio St Cebu
امکانات و خدمات عمومی هتل رددورز ات بونیفاسیو استریت سیبو
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رددورز ات بونیفاسیو استریت سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل RedDoorz @ Bonifacio St Cebu


هتل رددورز ات بونیفاسیو استریت سیبو در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و در مرکز شهر سیبو قرار دارد. رددورز ات بونیفاسیو استریت از هتل‌های میان‌رده سیبو به شمار می‌رود؛ این هتل گزینه مناسبی برای سفرهای اقتصادی است. با اقامت در RedDoorz @ Bonifacio St Cebu دسترسی راحتی به جاهای دیدنی سیبو خواهید داشت. جاذبه‌های متنوعی در شهر سبو وجود دارند که با خرید بلیط هواپیما سبو می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. خیابان کولون در ۶۰۰ متری هتل رددورز قرار دارد و فاصله صلیب ماژلان تا این هتل تنها ۷۵۰ متر است. هتل رددورز @ بونیفاسیو استریت سبو گزینه خوبی برای سفرهای دونفره است.

امکانات و خدمات عمومی هتل رددورز ات بونیفاسیو استریت سیبو


در هتل رددورز ات بونیفاسیو استریت سبو امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان و پرسرعت هتل، ارتباط راحتی را تجربه خواهید کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل بونیفاسیو استریت ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مهمانان عزیز هستند. با آشنایی به یکی از زبان‌های انگلیسی یا فیلیپینی به راحتی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. هتل بونیفاسیو استریت پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و طبق مقررات این هتل هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. از امکانات دیگر هتل می‌توان به اتاق چمدان، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. نزدیکی به مرکز شهر و وجود امکاناتی نظیر سالن کنفرانس، هتل رددورز بونیفاسیو را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. لازم به ذکر است این هتل دارای آسانسور نیست و از این جهت گزینه خوبی برای اقامت سالمندان به شمار نمی‌رود. استفاده از دخانیات در هتل رددورز ممنوع است و برای این منظور باید به محوطه مخصوص تشریف ببرید. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی مکتان سیبو تنها ۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل ۳ طبقه رددورز ات بونیفاسیو استریت سبو دارای ۱۷ واحد اقامتی است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوبل، اتاق تویین، اتاق تریپل و اتاق خانواده است. واحدهای اقامتی این مجموعه فضای راحتی برای استراحت دارند. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس و میز هستند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته توجه نمایید. ناگفته نماند استعمال دخانیات در اتاق‌های بونیفاسیو استریت ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در هتل رددورز ات بونیفاسیو استریت سیبو موقعیت مکانی آن است. این هتل گزینه فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان پیاده‌روی است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از بناهای تاریخی، موزه‌ها، مراکز خرید و گالری‌های سبو بازدید نمایید. سواحل سبو یکی از مهم‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما و سفر به این جزیره زیبا است. شهر سبو مقصدی عالی برای علاقه‌مندان تفریحات آبی به شمار می‌رود. با انتخاب هتل رددورز بونیفاسیو استریت حدود ۹ کیلومتر تا سواحل سیبو فاصله خواهید داشت.

رستوران هتل


هتل بونیفاسیو استریت دارای رستوران نیست. خوشبختانه رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فیلیپینی هستند. رستوران‌های Da Vinci's - Colon و Dimsun Break تنها ۳۰۰ متر تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل رددورز ات بونیفاسیو استریت سیبو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه خانه اجدادی یاپ ساندیگو: ۲۵۰ متر
فاصله تا موزه کاسا گوروردو: ۳۴۰ متر
فاصله تا خیابان کولون: ۶۰۰ متر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۷۵۰ متر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است