search
menu

هتل Quest Hotel & Conference Center Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Quest Hotel & Conference Center Cebu
امکانات کلی کوئست هتل اند کنفرانس سنتر سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله کوئست هتل اند کنفرانس سنتر سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Quest Hotel & Conference Center Cebu


کوئست هتل اند کنفرانس سنتر یکی از هتل‌های سه ستاره در سیبو است که ۵ دقیقه پیاده تا مرکز خرید آیالا و ۱۷ دقیقه با ماشین از SM City Cebu فاصله دارد. چندین جاذبه گردشگری مانند معبد تائوئیست چینی، باسیلیکا مینوره دل استو نینو و کتابخانه و موزه یادبود ریزال وجود دارد که با ماشین ۲۰ دقیقه از هتل فاصله دارند. صلیب ماژلان، قلعه سن پدرو و خیابان مشهور کولون از دیگر جاهای دیدنی این شهر به حساب می‌آیند. دلیل شما برای بازدید از سبو هر چه که باشد، این هتل مکان مناسبی برای یک استراحت هیجان انگیز است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Mactan-Cebu است که ۱۳ کیلومتر از هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به سیبو را داشته باشید، هتل Quest Hotel & Conference Center Cebu با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی کوئست هتل اند کنفرانس سنتر سیبو


این هتل دارای ۴۲۷ اتاق و امکاناتی مانند یک باشگاه ورزشی مدرن منحصر به فرد برای میهمانان هتل، استخرهای شنا برای بزرگسالان و کودکان، باغ، سالن برای جلسات شرکتی و اجتماعات اجتماعی مانند تولد و عروسی است. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید یا در صندلی‌های آفتاب کنار استخر استراحت کنید. همچنین برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های یوگا شرکت کنید. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مرکز تجاری و کتابخانه DVD اشاره کرد. برای کمک به هماهنگی اولیه ورود و خروج، خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از ورود به هتل رزرو کرد. گشت و گذار شما در سیبو با خدمات تاکسی، کرایه اتومبیل و خدمات شاتل آسان می‌شود. این هتل همچنین دارای پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات دربان و خدمات تور است. پارکینگ نیز به صورت رایگان برای میهمانان در نظر گرفته شده است. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل امکان‌پذیر است. با خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی ارائه شده در کوئست هتل اند کنفرانس سنتر سیبو، بارها و بارها می‌توانید لباس‌های مورد علاقه خود را بپوشید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Quest Hotel & Conference Center Cebu به زبان انگلیسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های کوئست هتل اند کنفرانس سنتر سیبو عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• اتاق دبل پریمییر
• سوئیت دبل جونیور
• سوئیت دبل اکسکیوتیو
• اتاق یک نفره لوکس
• اتاق یک نفره پریمییر
• سوئیت یک نفره جونیور
• سوئیت یک نفره اکسکیوتیو
• اتاق خانوادگی
اتاق‌های هتل Quest Hotel & Conference Center Cebu همگی دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق لپ‌تاپ و میز کار هستند. حمام‌ها دارای دوش و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. سشوار، حوله همراه با لوازم بهداشتی رایگان نیز داخل حمام وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی با منظره شهر یا استخر هستند. میهمانان می‌توانند در رستوران یا در خلوت اتاق‌های خود غذا بخورند.

رستوران هتل


میهمانانی که در هتلQuest Hotel & Conference Center Cebu اقامت می‌کنند می‌توانند در طول اقامت خود از یک صبحانه قاره‌ای، ایتالیایی، وگان و آمریکایی به صورت بوفه‌ای لذت ببرند. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله کوئست هتل اند کنفرانس سنتر سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا غرفه رویدادهای بورلی ویو: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۳ کیلومتر
فاصله تا بندر سبو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است