search
menu

هتل Pillows Hotel Cebu

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pillows Hotel Cebu
امکانات عمومی هتل پیلوز سیبو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پیلوز سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Pillows Hotel Cebu


هتل پیلوز سیبو از جمله هتل‌های سه ستاره است که اگر قصد سفر به فیلیپین را دارید می‌توانید امکانات این هتل را در این متن بخوانید. این هتل سه ستاره امکانات متعدد و بیشماری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود مرکز تناسب اندام و رستوران اشاره کرد. اتاق‌های هتل نیز دارای امکانات خوبی برای اقامت هستند و از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. این هتل ۱.۳ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل به جاذبه‌های محبوبی مانند خیابان کولون، موزه کازا گورودو و موزه سوگبو نزدیک است. کارکنان این هتل که به زبان انگلیسی و فیلیپینی صحبت می کنند، آماده کمک به مهمانان برای راهنمایی در مورد جاهای دیدنی سبو مانند قلعه سن پدرو، معبد لیه، صلیب ماژان و ... هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌ المللی Mactan Cebu است که در ۹ کیلومتری هتل Pillows Hotel Cebu قرار دارد. شما در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از این طریق به آسانی به این شهر سفر کنید. در ادامه با امکانات هتل بیشتر آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید.

امکانات عمومی هتل پیلوز سیبو


امکانات ضروری و مورد نیاز همگی در هتل موجود هستند و شما به راحتی می‌توانید تمام امکانات هتل را در این بخش مطالعه کنید. هتل Pillows Hotel Cebu دارای اینترنت وای فای رایگان است و چه در بخش‌های عمومی و چه اتاق‌ها شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل حتی بدون رزرو کردن نیز استفاده کنید. تمیزی و نظافت بصورت روزانه در هتل انجام می‌شود و شما شاهد یک هتل تمیز و مرتب خواهید بود. اگر رزرو اتاق در طبقات بالایی برای شما مشکل است، می‌توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید زیرا آسانسور نیز در ساختمان هتل وجود دارد. تهویه مطبوع موجود در هتل می‌تواند به کیفیت هر چه بهتر اقامت شما در هتل کمک کند. اگر شما ورزشکار هستید به راحتی می‌توانید در مرکز تناسب اندام هتل به فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهید. انگلیسی و فیلیپینی زبان‌هایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید با کارکنان در ارتباط باشید. افرادی که معلول هستند می‌توانند از امکانات مخصوص به خودشان استفاده کنند. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هوایی به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا بین هتل و فرودگاه در رفت و آمد باشید. انبار چمدان‌های هتل نیز برای آسانتر کردن کار شما در نگهداری چمدان‌ها آماده ارائه خدمات به شماست. در ادامه اطلاعاتی کامل در رابطه با اتاق‌ها به شما ارائه خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌های بسیار خوبی است که اقامت راحت شما را تضمین می‌کند. تمام اتاق‌ها بزرگ هستند وپنجره‌های بزرگ واحدها نور خوب و مناسبی را وارد اتاق‌ها می‌کند. تمام واحدها دارای اینترنت هستند و اینترنت واحدها نیز رایگان است. تلویزیون نیز در تمام واحدها وجود دارد و برای سرگرمی مسافران می‌تواند گزینه خوبی باشد. مبلمان مناسبی نیز در تمام واحدها وجود دارد تا به راحتی بتوانید استراحت کنید. تهویه مطبوع در تمام اتاق‌ها وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی نیز بطور اختصاصی برای هر واحد وجود دارد. انواع اتاق‌هایی که در هتل Pillows Hotel Cebu می‌توانید رزرو کنید شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دابل استاندارد
• اتاق سوپریور توئین
• اتاق دلوکس توئین
• اتاق چهار نفره پرمیوم

رستوران هتل


رستوران هتل در غذاهای بین‌المللی تخصص دارد و می‌توانید از صبحانه آسیایی نیز در هتل لذت ببرید. محیط رستوران منظم و بهداشتی است و شما می‌توانید با خیال راحت در رستوران هتل Pillows Hotel Cebu غذا بخورید.

فاصله هتل پیلوز سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان کولون: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است