search
menu

هتل NS Royal Hotel Cebu

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل NS Royal Hotel Cebu
امکانات کلی هتل ان اس رویال سیبو
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ان اس رویال سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل NS Royal Hotel Cebu


هتل دو ستاره ان اس رویال سیبو در خیابان شلوغ Juana Osmena در شهر سیبو قرار دارد. این هتل در فاصله چند قدمی تفریحات شبانه شهر، از فروشندگان غذاهای خیابانی شاد، کافی‌شاپ‌های سطح بالا، سالن ماساژ و رستوران‌های خانوادگی دوستانه در اطراف محله گرفته تا سرگرمی‌های زنده واقع شده است. موزه سوگبو، سواحل سفید بکر سبو، صلیب ماژلان و قلعه سن پدرو از جمله جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل به شمار می‌آیند. با موقعیت مناسب این هتل، می‌توانید به راحتی به مقاصد دیدنی شهر دسترسی داشته باشید. باغ گیاه شناسی سیبو و باغ وحش سیبو نیز برای بازدید مکان‌هایی عالی هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی Mactan Cebu است که ۳۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی و رزرو هتل NS Royal Hotel Cebu می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید.

امکانات کلی هتل ان اس رویال سیبو


هتل ان اس رویال سیبو دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان است. برای جلوگیری از تلف شدن زمان ارزشمند خود می‌توانید قبل از بازدید از جاهای دیدنی بلیط ورودی آن‌ها را از میز تور هتل تهیه کنید. این هتل اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان ارائه می‌دهد. میهمانان به خشکشویی مشترک سلف سرویس دسترسی دارند و پارکینگ رایگان نیز در دسترس است. برای مبادله ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. رفتن به طبقات فوقانی از طریق آسانسور امکان‌پذیر است. برای میهمانانی که دارای کم‌توانی یا ناتوانی جسمانی هستند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را تجربه کنند. برای گشت و گذار در شهر امکان خودرو فراهم شده است. برای آسودگی خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. کشیدن سیگار فقط به مناطق تعیین شده توسط هتل محدود می‌شود و در مناطق عمومی ممنوع است. قبل رزرو هتل به این نکته دقت کنید که آورن حیوانات خانگی به داخل هتل NS Royal Hotel Cebu ممنوع است. اگر نیاز به سفر از فرودگاه یا رسیدن به آن دارید، هتل می‌تواند خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی در اختیارتان قرار دهد. روش‌های سرگرمی متعددی از جمله دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده است. در روزهای آفتابی با پیوستن به فعالیت‌های دنیای آب مانند غواصی، می‌توانید به بهترین شکل ممکن اوقات فراغت خود را پر کنید. موقعیت مکانی هتل به سادگی آن را به مکانی مناسب برای عروسی‌ها در ناحیه بالای شهر سبو تبدیل می‌کند. این هتل همچنین یک مکان مناسب برای برگزاری گردهمایی‌ها است. پرسنل مجرب هتل ان اس رویال سیبو به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی از جمله دلایل انتخاب این هتل دو ستاره برای اقامت در سیبو به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل ان اس رویال سیبو عبارتند از:
• سوئیت جونیور
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق توئین لوکس
• اتاق خانوادگی
همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و حمام خصوصی با دوش آب گرم و سرد هستند. همچنین اتاق‌ها در هتل NS Royal Hotel Cebu دارای تلویزیون کابلی، وای فای رایگان، تلفن و میز کار هستند. این هتل روزنامه روزانه، یخچال، آب بطری و قهوه‌ساز یا چای‌ساز را در برخی اتاق‌ها در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

رستوران هتل


کافه Dre Cafe در هتل ان اس رویال سبو، غذا و نوشیدنی ارائه می‌دهد و خدمات اتاق نیز در دسترس است. صبح خود را می‌توانید با یک فنجان قهوه واقعی و تازه دم کرده آغاز کنید.

فاصله هتل ان اس رویال سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سوگبو: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان کولون: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک شهروند سنیور: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است