search
menu

هتل MJ Hotel and Suites Cebu

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MJ Hotel and Suites Cebu
امکانات عمومی هتل اند سوئیت ام جی سیبو
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اند سوئیت ام جی سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل MJ Hotel and Suites Cebu


هتل اند سوئیت ام جی سیبو در ۵۰۰ متری مرکز Ayala Cebu واقع شده‌است. این هتل با دسترسی رایگان به وای فای کار شما در برقراری ارتباط را بسیار راحت کرده‌است، کافه و رستوران موجود نیز غذاهای محلی و بین المللی سرو می‌کنند. هر اتاق از هتل با چشم‌انداز شهر، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های کابلی، کتری برقی و گاوصندوق شخصی امکانات تقریبا کاملی را برای اقامت شما فراهم کرده‌است. هتل ۱.۶ کیلومتر تا Fuente Osmena Circle و ۲.۷ کیلومتر تا خیابان کولون فاصله دارد. در صورت داشتن سفر هوایی و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما بهتر است بدانید فرودگاه بین المللی Mactan-Cebu با هتل حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید چند روزی را در این هتل راحت اقامت کنید و از جاهای دیدنی سبو مانند: قلعه سن پدرو سیبو، صلیب ماژلان سیبو، باغ گل سیرائو سیبو و ... دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل اند سوئیت ام جی سیبو


این هتل امکانات بسیار خوبی برای مهمانانش در نظر دارد. یکی از مهمترین مواردی که در این هتل با آن مواجه خواهید بود امکان دسترسی شما بهع اینترنت پرسرعت و رایگان است که در تمام بخش‌ها قابل دسترسی است و کافی است تا از کارکنان هتل بخواهید رمز آن را در اختیار شما قرار دهند. از موارد دیگر می‌توان به وجود پارکینگ رایگان اشاره کرد. از پارکینگ بدون نیاز به رزرو هم می‌توانید استفاده کنید. هتل یک لابی بزرگ و شیک دارد و پذیرش نیز بصورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران است و در صورت نیاز می‌توانید بدون محدودیت زمانی به آن مراجعه کنید. فکس، فتوکپی و هر امکاناتی که برای برگزاری جلسات کاری مورد نیاز است را می‌توانید در این هتل پیدا کنید. از امکانات بهداشتی و نظافتی هتل MJ Hotel and Suites Cebu نیز می‌توان به وجود نظافت روزانه اشاره کرد. در تمام بخش‌های عمومی هتل دوربین‌های مدار بسته وجود دارند تا شما با خیال راحت بتوانید در این هتل اقامت داشته باشید. برای آرامش هر چه بیشتر مسافران خدمات ماساژ با هزینه مجزا نیز در نظر گرفته شده‌است. صندوق امانات مختص مسافران هتل وجود دارد تا بتوانند در صورت لزوم لوازم و مدارک مهم خود را به آن بسپارند. شما در این هتل امکان اجاره خودرو را نیز دارید و اگر بخواهید شهر را خودتان بگردید می‌توانید از خودروهای هتل استفاده کنید.
انگلیسی تنها زبانی است که مسافران خارجی می‌توانند از طریق آن با گردشگران ارتباط برقرار کنند. تهویه مطبوع نیز در ساختمان هتل وجود دارد تا بتوانید به راحتی و در فضای مطبوع حاصل از آن اقامت کنید. شما می‌توانید از سرویس شاتل فرودگاهی که با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار ‌می‌گیرد نیز استفاده کنید. افراد معلول به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و از امکانات مختص خودشان استفاده کنند. در ادامه به امکانات اتاق‌های هتل پرداخته خواهدشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل اکثرا بصورت سوئیت هستند و شما می‌توانید از امکانات بیشمار هتل برای اقامتی چند روزه و راحت استفاده کنید. تمام واحدها دارای آشپزخانه هستند و امکانات لازم برای تهیه وعده‌های غذایی نیز در آن‌ها وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی نیز برای سوئیت‌ها در نظر گرفته شده‌است تا بتوانید در واحد خود تمام امکانات را داشته‌باشید. اینترنت، تلویزیون و مبلمان نیز در تمام سوئیت‌ها وجود دارد. انواع واحدهای هتل MJ Hotel and Suites Cebu شامل موارد زیر هستند:
• واحد توئین سوپریور
• واحد سوپریور کینگ
• واحد دلوکس
• سوئیت جونیور

رستوران هتل


هتل دارای رستوران است و شما صبحانه و نهارو شام را با منوی متنوع این هتل می‌توانید جذابیت را بیش از پیش تجربه کنید. منوی هتل غذاهای بین المللی را نیز ارائه می‌دهد.

فاصله هتل اند سوئیت ام جی سیبو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای سانتو نینو: ۲.۹ کیلومتر
فاصلع تا صلیب ماژان: ۳ کیلومتر
فاصله تا بندر سبو: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۶.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است