search
menu

هتل Mezzo Hotel Cebu

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mezzo Hotel Cebu
امکانات عمومی هتل مزو سیبو
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
رستوران هتل
فاصله هتل مزو سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mezzo Hotel Cebu


هتل مزو از هتل‌های چهار ستاره در سیبو است. این هتل زیبا برای سفرهای دو نفره مناسب بوده و در زمره هتل‌های شیک به شمار می‌رود. هتل مزو به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود دسترسی آسانی به جاهای دیدنی دارد، همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی به فرودگاه برای مسافران آسان خواهد بود، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری بی‌نظیر آماده کنید. فرودگاه بین‌المللی در فاصله ۱۱.۵ کیلومتری هتل Mezzo Hotel Cebu قرار دارد و شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا دایر شده است. با توجه به اینکه هتل مزو در قلب شهر سیبو واقع‌شده و تا مرکز خرید آیالا ۱.۵ کیلومتر و تا مرکز SM نیز حدوداً ۲.۳ کیلومتر فاصله وجود دارد، بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. همچنین برخی دیگر از جاهای دیدنی شهر سیبو عبارت‌اند از قلعه سن پدرو، صلیب ماژلان، باغ گل سیرائو، موزه‌های سیبو. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل مزو سیبو


در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. همچنین خدماتی نظیر صرافی برای تبدیل ارز، خدمات باربری و اتاق چمدان در لابی این هتل انجام می‌گیرند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل ارائه می‌شود. پارکینگ مجموعه نیز رایگان بوده و برای استفاده از این پارکینگ باید از قبل رزرو کنند. انواع خدمات مربوط به شستشو مانند لباسشویی، خشک‌شویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس نیز در هتل Mezzo Hotel Cebu انجام می‌گیرد که مسافران می‌توانند جلسات کاری‌شان را برگزار کنند. همچنین در صورت نیاز می‌توانند از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوند. پرسنل نیز در این هتل به زبان‌های انگلیسی و فیلیپینی تسلط دارند و با تمامی مسافران ارتباط برقرار می‌کنند. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل باشگاه بدن‌سازی دایر بوده و با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین سرگرمی‌های عصرانه با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. انواع ماساژ نیز در بخش اسپای هتل Mezzo Hotel Cebu انجام می‌گیرد، البته باید بابت دریافت ماساژ هزینه اضافی پرداخت کنید. استخر موجود نیز سرپوشیده بوده و استفاده از این استخر رایگان است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سوپرییر، اتاق دلوکس، سوئیت دلوکس، سوئیت پریمییر، اتاق بارکادا، سوئئيت جونیور، یونیت استودیو. هریک از اتاق‌های موجود در هتل Mezzo Hotel Cebu شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، فضای نشیمن برای استراحت بعد از روز خسته‌کننده، حمام اختصاصی مجهز هستند. سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از مینی بار، میز کار، فرش، تلویزیون، تلفن، کمد لباس. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. تمامی اتاق‌ها عایق صدا هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

رستوران هتل


هتل مزو دارای رستوران بوده و انواع متنوعی از غذاهای بین‌المللی و محلی را در این رستوران ارائه می‌دهند. در رستوران این هتل غذاها به صورت منویی و سلف‌سرویس ارائه می‌شوند. همچنین انواع نوشیدنی در کافی‌شاپ این هتل سرو می‌شود.

فاصله هتل مزو سیبو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سانتو نینو باسیلیکا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا صلیب ماژلان: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا بندر سیبو: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا معبد لیه: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است